کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور قطعی حدادی و مرادی در المپیک

22 آذر 1394 ساعت 14:49

با انتشار خبر ورودی جدید فدراسیون جهانی دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک، احسان حدادی و جعفر مرادی با رکوردهای خود در مسابقات قبلی جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کردند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، ورودی جدید سهمیه المپیک دوومیدانی که توسط فدراسیون جهانی این رشته منتشر شد دو سهمیه المپیک به کاروان ورزشی کشورمان اضافه کرد. خبری که رئیس فدراسیون دوومیدانی هم آن را تایید کرد.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید کسب سهمیه المپیک توسط احسان حدادی و جعفر مرادی گفت: خوشبختانه با اعلام ورودی های جدید المپیک توسط فدراسیون جهانی دوومیدانی و تغییر در ورودی برخی مواد این رشته از جمله دوی ماراتن و پرتاب دیسک دو نماینده کشورمان در این دو ماده موفق شدند با ورودی هایی که مدتها پیش در مسابقات کسب کرده بودند به سهمیه المپیک ریو دست پیدا کنند.

وی افزود: این برای اولین بار است که ورزشکاری از ایران موفق می شود در دوی ماراتن سهمیه المپیک کسب کند.احسان حدادی نیز با کسب سهمیه المپیک که با ورودی اش در مسابقات لوزامبورگ حاصل شده است ،دیگر به خیال راحت به تمریناتش ادامه می دهد و نگران کسب سهمیه المپیک نیست.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که با تعدیل ورودی های المپیک امیدواری شما برای کسب سهمیه المپیک افزایش پیدا کرده است گفت: بله، خوشبختانه ما تا به امروز ۵ سهمیه المپیک در دوومیدانی به دست آورده ایم و با این ورودی ها به خصوص به عنوان مثال در پرتاب دیسک شانس برادران صمیمی افزایش می یابد. امیدارم در ادامه کار نیز شاهد افتخارآفرینی و ادامه کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکارانمان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس ورودی جدید کسب سهمیه المپیک تغییراتی در برخی مواد این رشته لحاظ شده است که به کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان کشورمان همراه بود. بر اساس لیست جدید، ورودی کسب سهمیه المپیک در پرتاب دیسک آقایان به ۶۵ متر کاهش پیدا کرد که احسان حدادی که در مسابقات قهرمانی کشور لوزامبورگ با پرتاب ۶۵/۲۲ سهمیه جهانی کسب کرد جواز حضور در المپیک ریو را نیز به دست آورد.


کد مطلب: 461015

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/461015/حضور-قطعی-حدادی-مرادی-المپیک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com