سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۶
۷
پرویز سروری، قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

گره گشایی آیات موحدی، یزدی و مصباح، روند وحدت را تسهیل کرده است

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 460674
قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه هر روز امیدم نسبت به ائتلاف وحدت، انسجام و رسیدن به یک لیست واحد بیشتر می‌شود، گفت:نکات گره گشایی که حضرات موحدی، یزدی و مصباح دنبال می‌کنند روند وحدت را تسهیل کرده است.
گره گشایی آیات موحدی، یزدی و مصباح، روند وحدت را تسهیل کرده است
گروه سیاست جهان نيوز ـ پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تأثیرات برگزاری جلسات ۳ جانبه (حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی) اظهار داشت: هر روز امیدم نسبت به ائتلاف، وحدت، انسجام و همین‌طور رسیدن به یک لیست واحد بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد توسعه گفتمان وحدت در بین طیف‌ها، گروه‌ها، تشکل‌ها و شخصیت‌های اصولگرا هستیم و تعهدی که بر عهده جریانات اصولگرا است بیشتر احساس می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: پیام مثبتی که از جلسات مشترک حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح به گوش می‌رسد زمینه‌ها را به شکل جدی‌تری برای رسیدن به وحدت فراهم کرده و نکات گره‌گشایی که توسط این عزیزان دنبال می‌شود روند وحدت را تسهیل‌کرده است.

سروری تصریح کرد: معتقدم هرچه قدر که به زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم فرایند طی شده وحدت آثار خود را بیشتر نشان می‌دهد و زمینه‌ها را برای رسیدن به یک لیست واحد فراهم‌ و جدی‌تر می‌کند.

وی درباره تأثیر جلسات مشترک حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح، گفت: نقش علما، فقها و شخصیت‌های روحانی که سابقه روشنی در ایثارگری برای انقلاب اسلامی دارند همیشه در پیشبرد اهداف بسیار مفید و مؤثر بوده است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: از همین رو تلاشی را که این سه فقیه بزرگوار در راستای وحدت بیشتر بین اصولگرایان و نیروهای انقلاب انجام می‌دهند جای قدردانی دارد.

سروری تأکید کرد: رهنمودها و آثار مثبتی که نشست‌های ۳ جانبه در بین اصولگرایان داشته بسیار قابل‌توجه بوده و پیام‌های مثبتی که از این نشست‌ها ارسال‌شده در جهت وحدت بسیار تأثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: با شناختی از که از این سه فقیه عزیز (حضرات آیات عظام موحدی کرمانی، یزدی و مصباح) دارم این نشست‌ها با نزدیک شدن به ایام انتخابات ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحدت نهایی و رای نهایی نزدیک است
اگر یک گروه خاص اصولگرایان اجازه بدهند
حامیان احمدی نژاد همیشه دردسرساز بودند
به امید پیروزی نهایی
وحدت وحدت وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در مجلس از ریاست جمهوری عبرت بگیرید
در سال 92 جمع رای های اصولگرایان از اصلاح طلبان کمتر بود
وحدت هم دردی از شما دوا نمی کند
با خرابکاری های احمدی نژاد
مردم دیگر به اصولکرایان اعتماد نمی کنند
مجتبی
سیاستمدار انقلابی جناب آقای سروری با سلام، مگه خود شما در انتخابات مجلس نهم از منتقدان سر سخت جبهه پایداری نبودید؟ راستش تحلیل این رفتار جدید شما برای من که از طرفدارن شما هستم بسیار سخته. ما چطور باید جواب دوستانمان را بدهیم، مطالب قدیم مجله پنجره، سخنان مرحوم مهدوی کنی و......، امتداد متفاوتی نسبت به جریان پایداری به تصویر می کشه برای تنویر افکار هم که شده لطفا توجیه اجتماع پسندی ارائه دهید.
باتشکر