کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اصرار به قانون‌شکنی "اطلاعات" عجیب‌است

20 آذر 1394 ساعت 1:26

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ عجیب است که روزنامه اطلاعات اصرار به ادامه رفتار قانون شکنانه خود دارد و باورهای سیاسی را به خطوط قرمز نظام ترجیح می‌دهد. هیئت نظارت بر مطبوعات و دستگاه قضا باید با این قانون شکنی برخورد کنند.


به زارش جهان، نصرالله پژمان فر در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص انتشار عکس و مصاحبه رئیس دولت اصلاحات در روزنامه اطلاعات و نامه سرگشاده مدیرمسئول این روزنامه به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: روزنامه مرجع تشخیص این موضوع نیست که آیا می‌توان تصاویر و اخبار رئیس دولت اصلاحات را منتشر کرد یا خیر، عجیب است که مدیرمسئول روزنامه اطلاعات به رئیس جمهور نامه نوشته تا به دستگاه قضا تذکر بدهد.
 
وی افزود: ممنوعیت چاپ تصاویر و اخبار رئیس دولت اصلاحات حکم دادستانی است چرا آقایان از رئیس جمهور خواسته‌اند تا به قوه قضاییه تذکر بدهد؟
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیئت نظارت بر مطبوعات در رابطه با تخلف روزنامه اطلاعات باید ورود کند و در صورت عدم ورود، دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم حق ورود به این موضوع را دارد.
 
پژمان فرد ادامه داد: جای تعجب است، روزنامه اطلاعات که دچار تخلف شده است به جای آنکه نسبت به این تخلف به عنوان جریان قانون شکن عذرخواهی کند اصرار به ادامه قانون شکنی دارد و خطوط قرمز نظام برای آنها مهم نیست و باورهای سیاسیشان در اولویت قرار دارد.
 
وی بیان کرد:‌ امیدواریم افرادی که سابقه زیادی در بحث جراید دارند نسبت به این قضایا مانند روزنامه‌های هنجار شکن عمل نکنند. دستگاه قضایی باید تشخیص دهد که چه رفتاری با این تخلف صورت بگیرد ضمن اینکه باید توجه داشت اصرار به قانون شکنی گناه بزرگی است.


کد مطلب: 460639

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/460639/اصرار-قانون-شکنی-اطلاعات-عجیب-است

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com