دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵

امیدواری کری به همکاری با ایران در مبارزه به داعش!

پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 460545
وزیر امور خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد در صورت اجرای موفق برجام، واشنگتن بتواند با تهران برای مبارزه با تروریست های سوریه همکاری کند.
امیدواری کری به همکاری با ایران در مبارزه به داعش!
به گزارش جهان، مهر به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: جان کری وزیر امور خارجه این کشور در مصاحبه با فریدمن خبرنگار نیویورک تایمز به گفتگوهای صلح درباره سوریه و نقش ایران در این مذاکرات اشاره کرد و گفت ایرانی ها نقش سازنده ای در این مذاکرات خواهند داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی درباره میزان کمک ایران به تسریع روند صلح در سوریه خاطر نشان کرد: به نظر می رسد مجموعه سیاست های پیچیده ایران در خاورمیانه به سوی صلح در این کشور گرایش داشته باشد.

وزیر خارجه آمریکا افزود ایران به صراحت خواستار نابودی داعش است و در این مسیر حتی به گروههای عراقی و شیعیان این کشور کمک می کند تا در جبهه جنگ علیه تروریست ها پیروز شوند.

به گفته جان کری ایران در مرز عراق و سوریه به بسیاری از عملیات علیه تروریست ها کمک می کند و در ازای آن هیچ کمکی از نیروهای خارجی نمی گیرد.

جان کری به مذاکرات هسته ای و برجام نیز اشاره کرد و گفت امیدوار است برجام با موفقیت اجرا شود تا کشورش بتواند برای همکاری با ایران در مقابله با داعش تصمیم بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این حان کری خبیث برای صلح گریه هم کرده یا این دفعه حقه دیگری زده
Canada
مبارزه با داعش برای جلوگیری از نفوذ و خطر آنها به داخل کشور بسیار ضروری است و آمریکا و روسیه و اروپا در این زمینه با ایران میتوانند همکاری کنند و این غده ی سرطانی را ریشه کن نمایند. خطر تروریسم داعشی جهان را تهدید میکند و ایدئولوژی داعشی برگرفته از فلسفه ی وهابیت سلفی است که مرکزیت آن عربستان سعودی است. آمریکا میتواند در ضربه زدن به عربستان و در اختیار گرفتن دلارهای نفتی این کشور لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
چقدر ساده ای شما داعش ساخته و پرداخته همین کشور های اروپایی و آمریکاست و هیچ وقت هم آن را از بین نخواهند برد تازه آلت دست پیدا کردند و هر روز دارد چهره هایشان پیدا تر میشود.
فقط به مبارزه آمریکا با داعش و روسیه با داعش نگاه کن متوجه خیلی چیز ها میشوید
سکوت
عقل کل داعش رو امریکا به وجود اورده حالا ایران بره با بانی اصلی فجایع منطقه شریک بشه که دست پروردشو نابود کنه. من که باور نمی کنم
Canada
آمریکا تشنه ی دلارهای نفتی عربستان است و به نحوی سعی خواهد کرد دلارهای عربستان را مال خود کند.یکی از راهها سرنگونی رژیم فعلی عربستان و بلوکه کردن دلارها در بانکهای خودش است