سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۱۱۸
سید علی خمینی:

حاج حسن آقا می‌آید اما من به جهت‌ مفاسدی که اندیشیده‌ام نمی‌آیم

هرچند برایم هزینه داشته، اما همیشه گفته ام تحریم انتخابات سیاست درستی نیست
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 460540
بیت امام به خوبی می دانند که اگر محبتی نسبت به ایشان صورت می گیرد به برکت امام است. همه ی ما صفرهایی هستیم که با عدد وجودی امام ارزش و احترام پیدا می کنیم و هر قدر از راه و رسم و اندیشه ی امام فاصله بگیریم به همان اندازه از چشم مردم می افتیم. اگر هویتی داریم از امام است و اگر کاری باید بکنیم خدمت است و وظیفه.
حاج حسن آقا می‌آید اما من به جهت‌ مفاسدی که اندیشیده‌ام نمی‌آیم
به گزارش جهان به نقل از جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی در مراسم عزاداری رحلت پبامبر اکرم (ص)، نکاتی را در مورد اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و حضور یادگار گرامی امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد که مشروح آن در پی می آید:

١- انتخابات یک فریضه ی سیاسی است و شرکت همه در آن ضروری است. تحریم انتخابات سیاست درستی نبوده که هیچ وقت نتیجه نداده است؛ بنده در این سالها همیشه بر این نکته تاکید داشته ام اگرچه بعضی وقتها برایم هزینه نیز داشته است. خوشبختانه امروز کسی طرفدار تحریم نیست و چشم انداز حضور حداکثری چشم انداز روشنی است.

٢- همانطور که مستحضرید در ماه های اخیر دعوتهای مختلفی از مجموعه بیت امام جهت شرکت در انتخابات صورت گرفته که جا دارد از همه ایشان تشکر و قدر دانی کنم.

٣- بیت امام به خوبی می دانند که اگر محبتی نسبت به ایشان صورت می گیرد به برکت امام است. همه ی ما صفرهایی هستیم که با عدد وجودی امام ارزش و احترام پیدا می کنیم و هر قدر از راه و رسم و اندیشه ی امام فاصله بگیریم به همان اندازه از چشم مردم می افتیم. اگر هویتی داریم از امام است و اگر کاری باید بکنیم خدمت است و وظیفه.

٤- بنده ضمن تشکر از همه کسانی که به طور خصوصی یا عمومی از این حقیر جهت حضور در انتخابات دعوت کرده اند و به این کمترین با حسن ظن نگریستند اعلام می کنم که به جهت مصالح و مفاسدی که اندیشیده ام در انتخابات پیش رو ثبت نام نخواهم کرد.

٥- نیز خبر دارم که برادر بزرگوارمان جناب حاج حسن آقای خمینی به تبع دعوتهای گسترده ای که توسط گروه ها و اقشار مختلف از ایشان صورت گرفته و با توجه به مشورتهایی که با بزرگان و صاحبان اندیشه انجام داده است تصمیمشان را گرفته اند و برای انتخابات خبرگان ثبت نام خواهند کرد.

٦-در خانواده امام اگرچه از ابتدای شروع انقلاب تفکرات و اندیشه های مختلفی وجود داشته اما نقطه اشتراک همه ایشان استقلال از گروه های سیاسی است لذا جناب حاج حسن آقا نیز به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد. البته طبیعی است که همه علاقه مندان به امام از این نوع حضور خوشحال خواهند شد.

٧- امیدواریم که نتیجه دو انتخابات پیش رو مجالسی باشد که در راه تقویت و تایید نظام و رهبری معظم انقلاب و سایر ارکان نظام گام بردارد چراکه به جد معتقدیم که نام امام با نظام و ولایت فقیه گره خورده و تضعیف ارکان نظام تضعیف امام راحل خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقا سید علی دومین باریست که از تحریم انتخابات حرف میزند {من اطلاع دارم} چرا؟ مگر کسی از تحریم سخن به میان اورده است؟
ناشناس
من می آیم تو می آیی؟

بیخیال به مردم چه که ما می آییم. ما برای حکومت می آییم!
یک استاد دانشگاه
آسید علی آقا باید در این مورد دقت کنند که این تفکر که در نظام اسلامی و شرعی ما که در راس آن فقیه عادل و جامع الشرایط قرار دارد می توان انتخابات را تحریم کرد در کجای شرعیات و تدین و انقلاب و خط امام قرار دارد و کسانی این را بر زبان می آورند چه نسبتی با امام راحل دارند و دوستی با آن ها کجای مرام امام است؟ این ها جز دروغگو و ریا کار و منافق نیستند. بنده به ایشان عرض می کنم مواظب باشند روابط خانوادگی و رفاقت های بچگی و فامیلی ایشان را از صراط مستقیم که ولایت حضرت آقا است منحرف نکند. افراد بزرگی در این انقلاب بودند که در دوران مبارزه و حتی اوایل انقلاب خدمات بسیار ارزشمندی کرده بودند ولی منحرف شده و دستان خود را از دست ولایت بیرون کشیده و به قعر جهنم سقوط نموده و گذشته خود را برباد دادند. هر کس ارتباط خود را با حضرت آقا برید دست در دستان شیطان نهاد هر که می خواهد باشد. شما بسیار مواظب خود باشید که لغزش شما دو برابر حساب دارد و خدمتتان هم ان شا الله.
مریم
کلا شما وخاندان هاشمی از فعل «می آییم »استفاده می کنید ولی از فعل« می رویم »هرگز
خاندان خمینی عزیز خار چشم تمامیت خواهان افراطی
Romania
خوب تمامیت خواهی نکنید اصلاح طلب نماهای افراطی! مکه مجبورین این قدر افراطی باشین!
مردم البته بساط تمامیت خواهان را در 88 درهم کوبیدند و آخرین میخ را بر تابوت فتنه گران تمامیت خواه در 9 دی و 22 بهمن همان سال کوبیدند.
دیدار به قیامت!
افراطی شما فتنه گرانی هستید که در فتنه 88 عکس امام را پاره کردید..
علی
ما می آییم؟؟!خوش آمدید بیایید ولی لطفا بفرمایید کی می روید؟!!
درود بر یادگار امام
سرباز رهبری
انقلاب به چه سمتی رفته که درود بر یادگار امام این همه منفی میگیرد؟؟؟ از همین انعکاس به راحتی می توان فهمید که قشر به ظاهر حزب اللهی با چه تفکر ضد امامی عجین است... نعوذ بالله از پایمال شدن آرمانهای امام
Romania
شما هنوز سرباز صفری! عقلت که بیشتر رسید می فهمی! یادگار امام خمینی، فقط انقلاب اسلامی بی نظیر اوست که همچنان زنده است و هزاران درود بر این انقلاب و طرفدارانش باد. امام یادگار بی ام و سوار و هاشمی پرست لازم ندارد!
سرور
سرباز هاشمی.انقلاب به راه درست رفته باید دید این به اصطلاح یادگارها کدام طرفی رفته اند که بیبیسی برای برخی از آنها هورا و هوار می کشد؟
در ضمن لطفا بفرما تا چندنسل بعد این آقایان قرار است یادگار محسوب شوند؟
سیاح
انقلاب به سمت درست خود می رود
این عده ای هستند که راه خود را کج کردند حتی به خانواده امام با ابزار قدرت طلبی خود رحم نمی کنند ...
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما معتقد هستید به خاطر فامیل امام بودن همه چی حل میشه؟
اگه خود امام بودن این حرف رو میزدن برادر
بعدم بهتره خانواده امام به روابط و نشست و برخاست های خود در این چند وقت دقت کنن ببینن مردم برای چی ناراحتن
کسی هم بی احترامی نکرده فقط خواهشن با اسم امام بازی نکنن و نکنید
United States
حاج حسن آقا ذخیره الهی برای آینده انقلاب هستند
نجفی
لطفا اول بفرمایید چقدر گرفته ای که این چرندیات را نشر دهی! ذخیره الهی؟؟؟!!!!
ناشناس
منظورت ذخیره بعضی ها برای انقلاب آینده هست دیگه!
بیخیال عمویی!
Romania
نمیشه حالا این ذخیره عزیز فعلا روی نیمکت بشینن؟!!
محمد
احسن درود بر میراث داران بیت امام الگوی( تواضع و فرتنی)
Romania
به این قبیل آدم ها معمولا نمی گویند میراث دار! می گویند میراث خوار!!
کاش همه ی بیت امام طرز فکری مثل سید علی آقای خمینی میداشتند.
Iran, Islamic Republic of
آسید علی آقا شما کارت درسته ولی سید حسن آقا مستقل بیاد یا نیاد، وابسته به جریان و حزب خاصیه که هممون می دونیم. وابسته به هاشمی و اصلاح طلبان هست.
پس زنده باد اصلاح طلبان و هاشمی
Romania
آفرین! تو یکی خیلی خوب بعد از این همه توضیحات متوجه شدی! به خانم والده بگین براتون قدری اسفند دود کنند. این همه نبوغ و فهم در یک نفر به تنهایی! ایول داره بخدا!!
واي از وادادگي و اهداف مادي گرايانه كه در تعارض با فرهنگ امام است!!!!
علامه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید
Germany
نکنه منطورشان حضرت علامه ، آیت الله عظمی حسن خمینی است ؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
وا جدی میگین؟؟؟ اینهمه پیشوندداره اسم ایشان؟توبرگه انتخاباتی جانمیشه که
ایشان و بیت امام را خیلی دوست دارم ولی ایشان کی آیت الله شدند؟
با اینکه دوپهلو و مشکوک صحبت کرده اما در مجموع صحبتها قابل قبول است. و کمی عاقلانه. چرا که سیاست امام رحمه الله حفظ استقلال و پرهیز از ابزارشدن در دست گروهکها و جریانها بود که همواره تلاش دارند اشخاص محترم و تاثیر گذار را با مشکلات و انحرافات خودشان آلوده کنند. همانگونه که متاسفانه سیدحسن مبتلا شد و هورا کشیدن مغرضین را باور کرده و باور میکند. و کاندید شدن او هم نتیجه این گول خوردن است.
ایرانی
آقاجون کاندید شده . جرم که نکرده. نه اینکه تمام کسانی که در مجلس خبرگان هستند بدون جناح سیاسی هستند. از رییس خبرگان گرفته تا کجاهاش رو بری بگردی همه جناح دارند. من موندم الان جرم آقای خمینی چیه ؟ خوب رای ندید شما. این عین دیکتاتوری اگر مانع کاندید شدن کسی بشید. خب اگر طرف نالایق باشه و مورد اطمینان مردم نباشه رای نمیاره این همه آشوب و بلوا و بی قانونی نداره که.
حمید
آقاسیدعلی آقای عزیز شما خیلی بزرگوار هستید وحسن آقا فکر کنم داره بازیچه یک سری افراد قرار می گیره وهمانطوری که درفتنه 88سربلند از امتحان بیرون نیامد آنقدری که می خواست طرفدار نظام ورهبری معظم باشد زیر یوق سران فتنه بود واگر این مسیر را ادامه بدهد مطمئن باشید خط امام صدمه می بیند ومن الله التوفیق
چقدر زیبا و شفاف صحبت میکنن علی آقا .
خدافظ شون کنه
من كه حتماً به سيد حسن راي مي دم
موفق باشی!

ما به حامیان فتنه گری که پرچم عذای حسین را اتش میزنند رای نمیدهیم!
Iran, Islamic Republic of
رای باید مخفی باشه پس فردای انتخابات اگه رای نیاوردروت میشه بیایی اینجا همه باانگشتشون نشونت میدنا
کوخ نشین
مطمئنا من هم به کاخ نشینان و راحت طلبان بی درد که بویی از ساده زیستی و خوی استکبارستیزی رهبر کبیر انقلاب به ارث نبرده اند ،رای نمی دهم.
Romania
سید حسن نصرالله کاندید نیست!
باید به یکی شبیه اون رای داد. علامه هنوز خیلی باید بدود تا به گرد پای او برسد!
وقت خودت را تلف نکن. به کارهات برس!
از اعضای خاندان امام خواهش می کنیم در هیچ یک از امور کشوری و اقتصادی دخالت نکنند. همان گونه که رهبری انقلاب هم فرزندان خود را از دخالت در امور نهی کرده اند و بسیاری از ایرانیان حتی نام فرزندان رهبر را هم نشنیده اند.
متاسفانه خانم های این خاندان هم با تحریک عفت و فائزه در برخی امور دخالت هایی می کنند که دون شان خانواده امام است.
از خاندان امام و رهبر بودن نه شرعا و نه قانونا حقی را برای کسی اثبات نمی کند. حتی بهتر است که از حقوق متداول برخی از هموطنان هم بخاطر شبهه هایی که پدید می آورد پرهیز کنند.
حتی تولیت آستان امام و مدیریت موسسه نشر آثار امام که هر دو بنیادهایی ملی محسوب می شود باید به نمایندگان ملت یا رهبر واگذار شود چون قانونا در این زمینه ها حقی برای خانواده امام بطور ویژه وجود ندارد بلکه شبهه های زیادی هم پدید می آورد.
هادى
افرين به شما من هم به شدت با نظر شما موافقم.
هر چند كه سيد على و حسن خمينى هر دو بزرگوار به نوعى از اسم و نام امام خمينى بهره ميبرند و سواستفاده ميكنند و اين براى يك كسى كه لباس روحانيت بر تن دارد واقعا زشت است.
ورود ايشان يعني تخريب جايگاه خانواده امام ره ،زيرا در آزمون ٨٨مردود شد و نمره بسيار پاييني هم گرفت!!!!!!!!!!!!!
فقط چنانچه حاج حسن آقا رأی لازم را کسب ننمودند مملکت آرام بماند.
ناشناس
عرض نکردم فتنه جدید در راهه!

توافق با غرب کردند که پروژه نفوذ رو کامل کنند و بعد که اوضاع اقتصادی رو برای مردم تنگ و تنگ تر کردند فتنه جدید به راه بیاندازند!
از باب خير خواهي وبه منظور حفظ حرمت بيت امام راحل(ره) توجه خاص به اولين حكمت نهج البلاغه به ايشان توصيه ميشود.
يعني پل عبور فتنه گران نشود ،امام علي ع در حكمت اول بشريت را از وقوع در فتنه هاي مهلك باز مي دارد و مي فرمايد :در فتنه مانند شتر مذكر دو ساله باشيد كه نه پشتي براي سوار شدن و نه پستاني براي دوشيدن دارد. آيا عبرت آموزي هست؟؟؟؟؟؟!!!!
عاليه
چی؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر درایت وبصیرت سید علی خمینی عزیز.
باید بر ایشان افرین گفت که الت دست دشمن نشده.
شما راه امام را میری.
امان از حاج حسن های این روزگار!

راستی حسن روحانی رفت مشهد؟

همینطوری که دیگه کسی براش جمع نمیشه حتی با زور!

شاید دیدن مشهد شلوغه این ایام

یه صحبتی هم توی شلوغی حرم...
عجب چیزی گفتی داداش.
واقعا همینه.

از وقتی که آقایون رفراندوم رو یادشون رفته و با تو دهنی مردم سرجاشون نشستن دیگه به رای ملت هم کاری ندارن!

ما همچنان منتظر هستیم که به دامان ملت برگردند اینها!
درود بر سید حسن نصرالله پیرو واقعی امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب
پایبندی به اصول و آرمانهای امام را باید در عمل نشان داد نه در حرف. 88 که ولی فقیه (همان که امام گفت پشتیبانش باشید تا به مملکت آسیبی نرسد) و اصل نظام آماج تیرهای داخلی و خارجی فتنه بود فرزندان یادگار امام در راستای حمایت از ولایت فقیه (اوج آرمان امام) چه کردند؟
Romania
آقای خمینی عزیز من امام را دوست دارم اما از آمدن حسن خمینی اصلا خوشحال نیستم
علي
United States
درود بر سيد حسن خميني وخاتمي عزيز
Romania
جهان این نظر حاوی مطالب خلاف قانون است
ترس از خاتمی به عمق وجود شما رسوخ کرده
فتنه گر ترس هم داره اشوب گر ترس هم داره یادمه سال 88 یه اجر پرت کردن به من رهگذر من ازین ادم های بی قانون میترسم . ترس مگه بده؟شما از حیوانات وحشی نمی ترسید؟ حیواناتی که به هیچ اصولی پایبند نیستند ؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم خاتمی عزیزدل شماهستند؟!انکه نتانیاهو هم دوستش داره یاآنکه فقط بسیجی ها دوستش دارند؟!
کبوتر با کبوتر ،باز با باز ،کند همجنس با همجنس پرواز. راستی هاشمی و... را فراموش کردی.
Romania
واقعا درود خدا بر سید حسن نصرالله نواده واقعی روح الله که خدا او را برای همه امت اسلام نگاه دارد.
علی آقای خمینی
خیلی ممنون از این اظهار نظرهای شما
لطفاً این موارد و مطالبی که بیان کرده اید را به آسید حسن آقای خمینی هم متذکر بشوید
درود بر سید علی خمینی که آلت دست اصلاح طلبان و معاندان و دشمنان انقلاب قرار نگرفته اند .
علیرضا قدیری
ان شاءالله شورای محترم نگهبان نیز به وظیفه قانونی و شرعی خود در بررسی صلاحیت ها عمل خواهد کرد . به لطف الهی راه نفوذ فتنه گران و حامیان ایشان به عرصه های حساس نظام مسدود خواهد شد .
صل علی محمد بوی خمینی آمد
م... دوم در راه است ببینید کی گفتم
بیشتر از بوی خمینی بوی هاشمی می آید
کمی بیشتر بو بکش چشمات رو هم نبند
بوی فتنه را هم می شنوی
Iran, Islamic Republic of
وااای که عااالی فرمودید
خمینی بوی خوب می داد نه بوی همراهی با فتنه گران و بی بصیرتی
منش و روش زندگی حسن خمینی هیچ شباهتی به امام ندارد. ایشان بیشتر تحت تعالیم هاشمی رفسنجانی و مادرشان هستند. برای همین به زی طلبگی که امام و رهبری بشدت به آن پایبند بودند و هستند هیج تقیدی نداشته و زندگی مرفه را در شرایطی که دولت ب...
Iran, Islamic Republic of
از تعداد مخالف
مجید
United States
خدا رحم کنه
توی فتنه عملکرد بدی داشت
اشتباه مثبت دادم،نظری ندارم
همین دیگه سواد نداری متعصبانه و کورکورانه نظر می دی،‌توضیح بده خط فکری ایشون چه قربتی با حضرت امام دارد؟
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
آیا ایشان فتنه امریکائی صهیونیستی سال 88 را محکوم کرده است ؟ ! ! جواب خونهای به ناحق ریخته فتنه را چه کسی میدهد ؟ ! !
Iran, Islamic Republic of
بوی هاشمی است نه حضرت امام
شهروند
United States
احسنت به سید علی آقا
ایرانی
آقای سید علی خمینی ،کار درست را شما انجام داده اید،آینده از آن شماست.
چرا کامنت ام منتشر نشد؟
سوأل ام از حاج حسن آقا اینست آیا برنامه ای برای نتیجه ی انتخابات دارند؟ اگر یک درصد ایشان انتخاب نشدند چه اتفاقی باید بیافتد؟
Iran, Islamic Republic of
خدابه فریادمان برسد
انشاءالله حاج سید حسن آقا با تاسی به پدر بزرگوار و پدربزرگ عالی مقامشان در هر جا هستند بتوانند زیبنده کشوری که نایب امام زمان عج در آن رهبری را برعهده دارند به عنوان یک خدمتگزار راستین موفق باشند.
حسن خمینی ... خبرگان؟!!!!!
هاشمی چه خوابی برای حسن دیده؟!!!!
عاشق امام
آفرین بر این یادگار راستین و با بصیرت امام ،علی آقا که تحت تاثیر سفارش دیگران قرار نمی گیرد و پشت پرده مقاصد سیاسی آن به ظاهر دوستان را خوب می داند .
بی جهت نبود که امام از کودکی نظر خاصی نسبت به شما داشتند و آینده اتان را روشن می دیدند ، انشاالله خداوند وجود حضرتعالی را از گزند دشمنان داخلی و خارجی مصون ،و برای آینده انقلاب اسلامی محفوظ بدارد و روز به روز بر عزت جنابعالی بیفزاید .
خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید
جناب حسن آقا
شما بهتر است از شورای ده قریه جماران شروع کنید.
انشاء الله وقتی بزرگ تر شدید شاید برای شورای شهر هم تایید صلاحیت شوید. این را به خانواده محترم هم بفرمایید.
مثل این که هنورز متوجه نیستید که خبرگان علی الاصول جای مجتهدان استخوان خورد کرده در مباحث دین و سیاست است نه علامه بی ام و سوار
نواده روح الله:
سید حسن نصرالله
اوست که امید آینده انقلاب اسلامی در منطقه است
این را همه می دانند
امام الگوی اوست نه کسانی که ابتدایی ترین نصایح امام را نیز عمل نمی کنند
عشقن خاندان امام خميني
"...سؤال اینجاست: چرا اصلاح‌طلبانی که روزگاری خمینی کبیر(ره) را به موزه تاریخ فرستادند، امروز خمینی جوان را به میانه میدان کشانده‌اند؟
Romania
کدومشون؟ اشراقی ها؟ علامه خودخوانده؟ روشن تر بگو کدومشون را می گی؟!!
یاشار
درود بر سید حسن خمینی یادگار شجاع و نترس امام راحل
محسن
Iran, Islamic Republic of
ایشون اگه اندازه یه اتم به پدر یا پدر بزرگشون رفته بودن ما غمی نداشتیم. مشکل ایشون اینکه با مرفه های بی درد نشست و برخواست دارن
Romania
از چی نمی ترسه؟! تا حالا شما حرف زدنش را دیدی؟ اصلا بلده حرف بزنه؟ البته جز تکرار حرف های فائزه و اخوی و ابوی فائزه.
ایشان سیاستش هم متاسفانه مثل دیانتش هیچ ارتباطی با منش و مشی امام خمینی نداره. این یک امر کاملا واضحه و فکر می کنم خودش هم معترفه به این موضوع.
حبیب
کسی که می‌خواهد به مجلس خبرگان بیاید باید مجتهد باشد ایشان اصلا شرط اجتهاد را دارد؟
Iran, Islamic Republic of
بایدبره امتحان بده و قطعا اگه سوالهاراقبلا نداده باشند بهشون مردودمیشه
متاسفانه سید حسن خام حرفهای هاشمی شده است .
United States
خوشم میاد که با شنیدن خبر اومدنش، حسابی ترسیدید.!!!
Romania
از چی ترسیدیم؟ از سواد بالای ایشون؟ از موضع گیری های انقلابی خفن حضرتشون در ارتباط با فتنه؟ از هوش و درایت بی نظیرشون در پیش بینی اوضاع منطقه؟ از ابهت لپ های گل انداخته ایشون که آثار ریاضت و تهجد از آن پیداست؟ از گوش به فرمان خاله زنک های اصلاحات چی نبودنشون؟ آخه در یک زمینه ایشون نمره بالای 5 از 20گرفته بود خق داشتی. مگر مملکت داران مغز .... خورده باشن همچین اعجوبه ای را تایید ضلاحیت کنن!!
United States
نگران چی هستید؟ اگر در بین مردم پایگاهی نداشته باشه رای نمیاره و رسوا میشه.
اگر هم رای اول را بیاره شماها رسوا میشید که در اقلیت هستید
Romania
کیا در اقلیت هستند؟ منظورت حتما اون هایی نیست که تابوت اصلاخات قلابی و سلطنت طلبی و بهایی بازی فتنه گران را در 1388 میخ کردند!
پایگاه داره، جایگاه نداره!!
اگر رای نیاره که بهانه ای برای فتنه دیگر دست فتنه گرها میفته!! باید از وقوع فتنه حذر کرد که حضور حاج حسن آقا زمینه ساز اونه!
دستور امام (ره) از زمان بنی صدر که قصد داشت با انتخاب حاج احمد آقا به نخست وزیری اعتباری برای خود دستو پاکنه، این بود که هیچ یک از اعضای بیت حق پذیرفتن مسئولیتهای حکومتی رو ندارند! این تعارف تیکه پاره کردن ها برای ورود به مجلس خبرگان از طرف اعضای بیت چه معنی داره؟!؟
اسفندیار
امام«ره»:
هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید

آقایان خط امام!!!:
هرچه فریاد دارید بر سر احمدی نژاد بکشید
ح
حسن آقای مصطفوی تا کنون مستقل عمل نکرده است و به سمت فتنه گران غش فرموده.
حیفه که از بیت پرافتخار حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی دامت برکاته به جز حضرتشون هیچکی کاندیدا نشه. بر امت خداجو تکلیفه که جهت کاندیداتوری حضرات آیات شیخ محسن، شیخ مهدی و شیخ یاسر هاشمی رفسنجانی دامت تاییداتهم اصرار لازم رو به عمل بیارند.
وابستگی نسبی به امام افتخار است بشرط اینکه خرابش نکنند ولی باید به سید حسن گفت این ره که تو میروی عاقبت خوبی ندارد ، باندی و باند بازی نتیجه نمی دهد
اسفندیار
فقط احمدی نژاد
حمید
هر ساله برای حفظ اثار مکتوب و اثار به جا مانده از حضرت امام ده میلیارد تومان به نوه امام می رسد ایا این پول نمی تواند صرف مخارج دیگر و کمک به مستضعفان شود؟!
علیرضا
هموطنان سلام،نظرات اکثریتتان را خواندم ولی حرف صحیح ودرست ومنطقی. از هرشخص باهرگررایش که باشد همیشه مورد تایید وستایش است ونبایدمغرضانه برخورد کرد به نظر من حرف علی خمینی به جا ومنطقی بود
خانواده امام راحل اگر واقعا پیرو امام بودند مثل زمان حیات امام هیچ سمتی را نمیپذیرفتند یادشان هست که برای مرحوم حاج سید احمد آقا چه پیشنهادهائی میشد؟؟ولی با اشاره امام رحمت الله هرگز نپذیر فت. ولی اینها متاسفانه راه امام را ادامه ندادند و گول عناصر متملق را خوردند.
بیت امام و استقلال ؟ محاله.
امیرعباس
United States
کاندیداتوری سید حسن اقا امتحان بزرگی برای ایشان و شورای نگهبان است بایستی این دو طرف در این مرحله اثبات کنند قانونمدار میباشند سید حسن باید در ازموزن مربوطه شرکت کند و شورای نگهبان هم باید در مورد ایشان استثنای را قائل نشوند وبر اساس وظیفه و قانون عمل نمایند
ایشان طبق دستور امام حق ورود در هیج یک از پست های کشوری را ندارند و امام برای همیشه به خانواده خود دستور منع ورد به مناصب مملکتی را داده اند وتازه این در مورد افراد با صلاحیت خانواده است نه افراد بی ....
یارمحمدی
سید حسن خمینی یادگار امام عزیز با امدنش تنور انتخابات داغ خواهد شد
ما رای هایمان را در تنور نمی سوزونیم
سرور
قاضی به کرباسچی گفت برای چه از درآمد شهرداری برای کاندیدای خاصی(م.خ) هزینه کردی.وی گفت برای داغ شدن تنور انتخابات.حالا هم همان است.هزینه از نام امام رحمة الله علیه در راه باطل.
دهقان دامغانی
اقاسید علی جان.حق گفتی اینکه فرمودی ماصفرهایی هستیم که باعدد وجودی امام ارزش واحترام پیدا میکنیم.پس میطلبد که بیشتر مراقب افعال واعمال خود باشید.خداوند پشت وپناهتان باد
محسن
مگه حاج حسن مجتهده؟!
اسفندیار
خورشید هر روز از نارمک طلوع می کند
ایضا محمودیه
مریم
نه بابا توهم بیا تعارف نکن دوستان همه جمعند دور همی خوش می گذره !بابا تورا بخدا دست از سر این ملت مظلوم ونجیب برداریدخمینی فقط یک نفر بود آنهم «روح الله » شما که راحتان با ایشان یکی نیست چرا مردم را به درد سر می اندازید