چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱۱
۲۲۰
۲۶۵۰ کلمه اشتباه روزنامه اطلاعات؛

دهن‌کجی دعایی به قانون علی‌رغم مجرم شناخته شدن‌اش!

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 460184
با وجود اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه محمود دعایی امروز نیز روزنامه اطلاعات در مطلبی مفصل به پوشش بازدید یکی از سران فتنه از موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پرداخت.
دهن‌کجی دعایی به قانون علی‌رغم مجرم شناخته شدن‌اش!
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ   در پی اقدام روزنامه اطلاعات مبنی بر پوشش خبری دیدار طلال سلمان، سردبیر روزنامه لبنان «السفیر» با رئیس جمهور اسبق یک منبع آگاه به میزان گفت: سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرد و خواستار رسیدگی از طریق دادسرای ویژه روحانیت شده است.

این مقام آگاه تاکید کرد: دستور دادستان تهران در منع انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات کماکان به قوت خود باقی است و در صورت تخلف مطبوعات و رسانه های جمعی از دستور صادره طبق مقررات اقدام خواهد شد.

دهن کجی ۲۶۵۰ کلمه ای مدیر مسوول روزنامه اطلاعات به قانون و ملت

با وجود اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه محمود دعایی ، امروز نیز روزنامه اطلاعات که از پول بیت المال ارتزاق می کند در مطلبی مفصل(حدود ۳۰۰۰ کلمه) به پوشش خبری با آب و تاب بازدید این فتنه گر از موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پرداخت و در واقع مدیر مسوول روزنامه ای که از پول بیت المال ارتزاق می کند به قانون و ملت دهن کجی می کند.

اقدام امروز روزنامه اطلاعات( که برای چندمین‌بار از زمان اعلام ممنوع‌التصویری سران فتنه صورت می‌گیرد) موجب شد تا شائبه سهوی بودن این اقدامات قانون شکنانه در این روزنامه از بین برود.

دهن کجی به قانون و حمایت از یکی از سران فتنه در حالی است که مردم در چند انتخابات و همچنین قیام نه دی پاسخی تاریخی به این گونه اقدام ها و عناصر فرومایه ( فتنه گران) دادند.

در کنار اقدام قانونی و متعهدانه دادستان تهران در اعلام جرم علیه دعایی نمی توان از نقش وزارت ارشاد و شورای نظارت بر مطبوعات نیز غافل شد نهادهایی که به دلیل عملکرد منفعلانه و سکوت خود در این زمینه باید همزمان با مدیر مسئول روزنامه اطلاعات جوابگوی حرمت شکنی و عبور از مرزهای قانونی در این روزنامه باشند.

ممنوع التصویری یکی از سران فتنه

این سلسله اقدامات در روزنامه اطلاعات در حالی صورت می گیرد که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا ۲۴ خرداد سال جاری در جریان نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون ممنوع التصویری یکی از سران فتنه گفت: دادستانی بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام کرده و تا زمانی که این دستور دادستان به قوت خود باقی باشد با هرکس مخالفت کند برخورد می شود.

تذکر دادستانی تهران به مدیران مسئول رسانه‌ها

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای همچنین در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۳ درباره علت تذکر دادستانی تهران به مدیران مسئول رسانه‌ها و ممنوعیت بکار بردن اسم، تصاویر و اخبار مربوط به رئیس دولت اصلاحات سوالی پرسید که سخنگوی قوه قضائیه در این‌باره، اظهار کرد: اگر کسانی که از نظر شورای عالی امنیت ملی یا قوه قضائیه به عنوان سران فتنه محسوب شدند، دستگاه قضایی و دادستانی می‌تواند به عنوان یک اقدام دستوراتی در این رابطه صادر کند.

وی ادامه داد: در مورد همین فرد مورد نظر شما دستور داده‌اند که رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطالب ایشان را منتقل کنند. دادستانی تهران این اقدام را انجام داده و این دستور نیز همچنان باقی است و گفته شده که اگر رسانه‌ای خلاف آن عمل کند با آن رسانه برخورد خواهد شد.(برای خواندن کامل خبر اینجا کلیک کنید)


دهن کجی به ملت و قانون با پول بیت المال

روزنامه اطلاعات نخستین نشریه یومیه و کهن‌ترین روزنامه ایران است، این روزنامه که روز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۰۵ در تهران شروع به کار کرده مستقیماً با پول بیت‌المال اداره می‌شود، به همین خاطر انتظار از این رسانه‌ برای رعایت قانون بیش از سایر رسانه‌هاست و زیرپا گذاشتن حکم قوه قضائیه توسط این روزنامه از نظر مردم به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.
منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب آقای دعایی با "سیاه بازی" خاص خود به دنبال امتداد قانون شکنی های برای توقیف این روزنامه هست تا نزدیک انتخابات با بستن یک روزنامه که سابقه خوبی در انقلاب دارد، جو سازی خوبی را برای اهالی فتنه رقم بزند
Iran, Islamic Republic of
دعایی باید بداند که اطلاعات می ماند واین اوست که از روزنامه اطلاعات و عرصه سیاست می رود
کمی تامل
رهبر معظم انقلاب در پی فوت همسر آیت الله خاتمی پیام تسلیتی به دختر ایشون فرستادند و پس از مدتی در پی فوت دختر آیت الله خاتمی پیام تسلیتی به مردم انقلابی اردکان فرستادند
حالا باز بگین آقا به خاتمی لقب باغی بر انقلاب ندادن و ایشون محبوب رهبرن
لطفا برچسب افراطی بهم نزنین و این سوالو پاسخ بدین
چرا خاتمی مطرود رهبری شده؟؟؟
البته اگه ازون توجیهاتی که در پی نامه عزل منتظری توسط امام صادر شد ضمیمه جوابهاتون نمی کنین
چرا بی ربط نیگی
راست میگه
چرا رهبر یه پیام تسلیت به خاتمی ندادن؟؟؟ایشونم افراطین نعوذ بالله؟؟؟
رهبر معظم انقلاب بعد از فتنه 88 مدت 6 سال است که خاتمی رو به حضور نپذیرفته اند و به همین دلیل مطرود رهبری هستند .
و مطرود ملت
Iran, Islamic Republic of
رفتار رهبری در مواردی که ذکر کردید عالی بود عالی
Finland
اتفاقا اون نامه به ضرر شما حامیان اون فتنه گر است...
ناشناس
بعضیها میگویند طبق دام قانون باید ممنونع التصویر بشود!؟؟؟
جواب:

طبق همان قانونی که دانشجویان ملت را ستاره دار کردید!(در زمان اصلاحات) بچشید!!!

طبق همان قانونی که در دوره شما تمام روزنامه ها را که از شما انتقاد میکردند بستید! (دوران اصلاحات و سازندگی)

چطوره که یادتان نمی آید؟ یادتان امد.؟؟؟

ضمنا طبق همین قانونی که شما یارانه مطبوعات رو به نور چشمی ها و کسانی که برای دولت مینویسند میدهید و یا روزنامه ها را میبندید!!! (دولت تدبیر و امید یعنی اصلاحات و سازندگی)

تازه دوران تدبیر و امید هنوز مانده....

باز هم بگم فتنه گر!!!؟؟؟
هروقت شریعتمداری ازکیهان رفت دعایی هم ازاطلاعات خواهدرفت
مقدم
هيچ وقت آقاي شريعتمداري رو كه تنها به نقل حقائق ميپردازد با أمثال اين أفراد كه جز بي قانوني و پروبال دادن به فتنه گرها شانتاژي بلد نيستن مقايسه نكن
میان ماه من تا ماه گردون مسافت از زمین تا آسمان است . شریعتمداری کجا و مانوس با بعضیا در قبل انقلاب؟!
Iran, Islamic Republic of
حامي امام راحل و ابوموساي مدرن يكي!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سردار ميدان انديشه با سربار نشريه فرق نمي كنن!!!!!!!!!
United States
دمت گرم دعایی
اشتباهى مثبت زدم
نفست سرد حامي فتنه ...
اشتباه منفي زدم
Iran, Islamic Republic of
متن نامه دعایی منطقی و مستدل بود
Iran, Islamic Republic of
احسنت به همراه و يار امام سيد محمد دعايي
آره یاری که شاید...
شناگران ماهر
واقعا هم احسنت به ایشان که اینچنین برای اهداف بیگانگان تلاش می کنند و سران فتنه که از بیگانگان دستور می گرفتند جهت براندازی پشتیبانی می کنند البته نباید دور داشت که خط فکری ایشان نیز به این افراد بسیار نزدیک است و اب گیرش نیامده وگرنه شناگر ماهری هستند
رضا
شما هستید که می گویید در ایران هر کسی با ما نباشد دشمن ماست.ولی ما می گوییم همه ی ایرانیان در ساخت سرنوشت خود مختار هستند منتها باید با گفتمان و فرهنگ سازی راه درست را که همان راه اسلام هست نهادینه کنیم.نه با چوب و چماق بیفقتیم به جان هم وطن
مقدم
خيلي رو داريد سال ٧٨و٨٨چه كساني به جان و مال و ناموس مردم توي همين خيابان هاي تهران دست درازي كردند و با چوب و چماق و پاره آجر به تقابل مردم اومدند ، فقط چيزي كه هست اينكه اين طيف خيلي پر رو هستند و فكر ميكنند مردم آلزايمر دارن و ميتونن هر وطن فروشي و خيانتي رو از صدر تا ذيل شون انجام بدن و به روشون نيارن ، مرگ بر فتنه گر ها و مرگ بر سردمدارانشون ، البته تو دهني ٩دي هم فراموشتون نشه
Finland
مثل فتنه گران داعشی؟
Iran, Islamic Republic of
اینها همه ادعای اثبات نشده است....
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
زرديني
و احسنت به سمپات مجاهدين(منافقين) خلق
مقداد
Iran, Islamic Republic of
فقط اين موقع ها كه صحبت يار مي شود ياد بني صدر، قطب زاده و مرحوم منتظري مي افتم خدا رحمت كند امام را كه فرمود: ميزان حال فعلي افراد است.
اين روزها از اين دست ياران پشيمان از گذشته و به كدخدا اميد بسته فراوون شده!!
بهتره بگی احسنت به یار خاتمی و دارو دسته اش
این بنده خدا رو الکی به امام عزیز و استکبارستیز نچسبون
Iran, Islamic Republic of
طبق كدام قانون ما ممنوع التصويري داريم
مهدی
طبق قانون گیلو ساک
Iran, Islamic Republic of
پس بزن
همان قانونی که جناب احمدی نژاد را چند بار به دادگاه خواند و احمدی نژاد مجل نداد
hasan
بهتره از رییس فتنه بپرسی.
مقدم
برو يه كتاب قانون أساسي بگير تا بلكه يه چيزايي بفهمي
طبق قانون : الفتنة أشدّ من القتل
قانون تصویب شده در شورای عالی امنیت ملی!این جماعت فتنه با جرم محاربه مستحق اعدامند!ممنوع التصویری خرج رافت بی حد و حصره به این آقایون!
حقگو
Iran, Islamic Republic of
دعايي كسي است كه روزنامه پرخواننده اطلاعات را كه از منابع عمومي منتشر مي شود به اضمحلال كشاند. قطعا بايد در روز واپسين در محضر باري تعالي پاسخگو باشد.
رضا
جناب حق گو سری به روزنامه فروشی ها بزن ببین اطلاعات چه قدر می ماند . اطلاعات یعنی نجابت و متانت و ادب . جناب دعایی مرد با شرافتی است انصاف داشته باش
از کی تا حالا ارگان انگلیس مودب شده ما نمیدانستیم . البته از نوع ادب بی بی سی و دیوید کامرون خوک باز !!!
Iran, Islamic Republic of
با شریعتمداری و کیهان اشتباه گرفتی
اشتباهی منفی دادم . هزار بار مثبت میدهم .
ایران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنظر شما این رفتار دادستانی ، بیشتر الهام گرقته از ....
این جناب دعائی در دو سال پیش که یک استاد کرمانی در گذشت در مراسمش با آب و تاب سخن گفت . مرگ آن استاد مورد بهره برداری اصحاب فتنه هم قرار گرفت. همان جناب استاد جماعتی اصلاح طلب فرصت طلبانه از مرگش بهره برداری کردند که بگویند ما طرفدار علم و تاریخ دان هستیم ، یک سال قبل به یکی از استادان گفته بود که " تنها کسی که می توانست کشور را اداره کند محمد رضا پهلوی بود." !!!
Iran, Islamic Republic of
اینها همون هایی هستند ک سال 88 هم به قانون دهن کجی کردن...
بی قانونی در ذات اصلاح طلبان است
United States
به قانون من درآوردی باید دهن کجی کرد
مقدم
اون جايي كه قانون دست خائنان و وطن فروشاي مملكت و ،رو ميكنه من دراوردي ميشه ؟؟؟؟؟كمتر مهمل بباف
نه که شما خیلی قانون مدارید.جناب آقا...شما مثل اینکه یادتان رفته خانه نشینی اربابتان را.یا اعتصاب غیر قانونی جلوی مجلس چند ماه قبل یا....این قانونه؟تازه دادگاه اربابتان را احضار کرده ولی طبق قانون محمود جون ایشان گفته قانون چیه دیگه
نه شما قانون مدارید !! که آراء 24 میلیونی ملت در سال 88 را به سخره گرفتید و امنیت ملی رو تهدید کرد و مملکت رو به آشوب کشیدید و دل نتانیاهو رو شاد کردید !
این قدر از مرجله پرتی که فکر می کنی حاضر نشدن در دادگاه یعنی قدرت نمایی و محل ندادن به دادگاه آخه حاضر نشدن در دادگاه حق هر متهمی است می تواند در دادگاه حاضر نشود و دادگاه حکم می دهد مگر حضور در دادگاه اجباریست؟؟؟ دادگاه اگر دادگاه باشد برای یک شکایت مضحک مثل آنچه که از احمدی نژاد شده "توهین به خاطر اینکه مردم باید برای شهرستان شدن روستیشان جمعیت را زیاد کنند" این قدر معطل نمی کرد که امثال شما هر بار این موضوع مسخره را علم کنید
کاظم
بله اوس محمود در برابر قانون مساویتره!
نفرين بر هر چه فتنه گره فرقي نميكنه كيه!!!!!
در کجای قانون داریم خانه نشینی خلاف قانون باشه؟!؟تجمع قانونی مردم به منظور تذکر به نمایندگان در مورد برجام کی بر خلاف قانون بوده؟!؟
سیما
این تذکر فقط توهم شما بوده. دوست داشتین تذکر بگیره ولی با توجه به این که سران نظام اعتماد کامل به ایشون دارن این اتفاق نیفتاده. شما هم به قول رئیس جمهور محبوبتون از آب برای سوختگی های موضعی استفاده کنین.
Romania
سران نظام از این جور آدمهایی که هویت خود را گم می کنند بیزارند
Romania
خیلی ها نمک خوردند و نمکدون شکستند و ایشون هم یکیش
Romania
تاریخ پر است از آدمهایی از جنس این آقا که به لطف نظام به نون نوایی رسیدند و حالا شدند دایه فتنه گران
راست میگی به خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دعایی نان انقلاب را می خورید و برای فتنه گران قلم می زنید و رخ نمایی می کنید؟!
اگر شما نسیان گرفته اید ولی ما فتنه های این مرد محبوب شما در سال 88 را به خوبی به یاد داریم
دیوچوبیرون رودفرشته دراید
پژمان
Iran, Islamic Republic of
خوبه دیگه والاع!

مملکت قانون که نداره، قوه قضائیه، شورایعالی امنیت ملی نداره، دادسرای فرهنگ و رسانه نداره...

یعنی داره ها اما بعضیا خودشونو فراتر از قانون میدونن!

طرف مجرم شناخته شده بازهم پررو پررو اومده...

خدایی به حال بعضیا باید غبطه خورد!!!
سید رضا
اصولا ممنوع التصویر بودن سید غیرقانونی بوده و اطلاعات به خواست غیرقانونی تن نداده
مقدم
بي قانوني اونه كه با دشمنان اين مملكت نرد عشق ببازي و براي ضربه زدن به كشورت از اونها دستور و سرمشق بگيري كاري كه فتنه گر ها و سردمدارانشون به خوبي انجام دادند و سال ٨٨دم خروس شون زد بيرون ، أيضاً قانون أساسي كشور به خوبي مرز قانون و بي قانوني رو مشخص كرده كه براي بالا بردن اطلاعات مفيده
احمد راد
Iran, Islamic Republic of
همینا نبودن که یقه احمدی نژاد رو می گرفتن و می گفتن" فراقانونی؟!!!

حالا خودشون.....
Iran, Islamic Republic of
مردم کسی را که با سوروس دیدار کرد تا نظامی ک با آن بزرگ شد را به باد دهد را فراموش نمیکنند
او منفور همه ماست
Romania
آقای دعایی بارها در روزنامه خود بطور تلویحی به حمایت از فتنه گران پرداخته و این اولین بارشان نیست و نخواهد بود
اکثریت ملت اقای خ.. را دوست دارند و اینکه بدون محاکمه ایشان را یک دادستان سالهاست ممنوع تصویر کرده جای تاسف دارد بهتر است هر چه سریعتر به این بساط پایان دهند تا فتنه دیگری رخ ننماید
باز هم توهّم دارید که "ما بی شماریم"!!!

ملت اگه قبولش داشتن به کاندیدای محبوبش یعنی موسوی رای میدادن!
...مي گفتند ما بيشماريم!!!!! شما هم از آن جنسيد!!
Romania
به با با فتنه کن ببینم می تونی؟!
از فتنه قبل تا حالا کجا بودی؟ زیر عبای دعایی؟
مثبت هارو ببین تازه این تو سایته جهانه
از کجا معلوم ربات نباشه؟!؟
زنده باد اصلاحات
مرده باد
زنده باد خ..
يعني خائن يا خانم يا خاوري يا ... يا خاتمي مطرود به سبب فتنه گري!!!..
مقدم
اگر به جاي أكثريت ،أقليت هم مي نوشتي باز هم با واقعيت جور در نميومد ، در ضمن حكم فرد خائن و وطن فروش طبق قانون أساسي خيلي سنگين تر از حكم فعليه براي اون بابا ،البته ما كه بخيل نيستيم دادگاه رو تشكيل بدن ما كه از نتيجه اش بسيار هم إبر از خوشحالي ميكنيم
برای مبارزه با مزدوران شاه هم لازم بود اول محاکمه صورت بگیره بعد انقلاب بشه؟!؟برای کشتن دزدی که از دیوار خونه ای بالا میره و اهل خونه رو به قتل میرسونه حتما باید قبلش دادگاه تشکیل بشه؟!؟فتنه یک محاربه بود و حکم سرات فتنه اعدامه که در این بحثی نیست!مشکل از شماییه که رای 24 میلیون نفر رو زیر پا میگذارید و به حکم اون دادگاه پایبند نخواهید بود!
Iran, Islamic Republic of
خ.. در تاریخ ایران بزرگ خواهد ماند ، لطفا از جانب مردم حرف نزنید
پس شما قراره از جانب مردم حرف بزنید؟!!
زرديني
هميشه خر از بزرگترين حيوانات بوده تازه فهميدي؟
ادب ادب ادببببببببببببببببببببببببببببببب را رعايت كنيد!!!!
Netherlands
مردم اعلام کرده اند به زودی با این فرد برخوورد انقلابی لازم را می کنند اما مسئولین باید پیش از مردم به مجازات متخلفان اقدام کنند
سید حسن
این آقایی که شما فتنه گر خطاب می کند در دل اغلب مردم ایران جا دارد . عزتی که او دارد خدا به اوداده و هیچ قدرتی محبوبیت او را نم تواند از بین ببرد . محبوبیت دست خداست اینقد به این اولاد پیغمبر تهمت نزنید .
شهبانو فرح دوست خوب فتنه گران هم سید بود. پیغمبر چنین [..]هایی را اولاد خود نمی داند. موسوی فتنه گر منفور و مطرود ملت، ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور خائن و فراری و خیلی از شکنجه گران ساواک هم سید بودند. سید بودن هیچ مصونیتی برای هیچکس نمی آورد و دلیل نمی شود که سید بخاطر سید بودن هر غلطی خواست بکند. افتاد حالا!!
بعضي از ... نيز شجره نامه معتبر ندارند!!!!!!!!!
اگر اولاد پيغمبر نبود آنچناني جوابي ميدادم تا٠٠٠٠٠ البته انشاالله همان پيامبر سزاي اعمالش رو ميده
کدوم مردم، همون 5 درصدی ها
نه همون 50 درصدی که به روحانی رای ندادند و الان شده اند بالای 80 درصد. آره.
همون 80 درصدی که در مقابل موسوی خائن به احمدی نژاد رای دادن. مثل این که نابینایی داره به یک مرض مسری بین فتنه چی ها تبدیل می شه!
زرديني
نه همون6 درصدي که مجبور با استعفاش کردند
خ.. همین حالا بیشترین محبوبیت را از میان تمام سیاسیون در بین مردم دارد و همین امر باعث عصبانیت سایت های معلوم الحال و افراطیون خدانشناس است. آقایان و خانمهای افراطی بدانید خوارج بیش از شما ادعای مسلمانی داشتند و داعشی ها هم مثل شما خود را در جایگاه حق می دانند.
خيلي ()مفت ميزني ، اگه دست اين اربابهاي از خدا بي خبرت بود كه به خاطر دو روزه دنيا هر غلطي ميكنن الان بايد زير پاي آمريكايي ها و إسرائيلي ها و داعشي ها رو جارو ميكردي
نخونده امتياز نديد اشتباهي چرا مثبت و منفي مي ديد؟؟؟؟
کدوم مردم؟؟دار رو دسته شریعتمداری از کی شدن مردم؟؟؟؟
حامیان خاتمی هم ان شاالله با همین فرد محشور میشن وباید جواب خون بیگناهانی که در فتنه ریخته شد و حق الناسی که زیر پا گذاشتن بدن!
نیما راسخ
این آقا هم مثل هم استانی بزرگترش هاشمی رفسنجانی خود را از استوانه های انقلاب و خواص دارای حرز امان می داند.کی می تواند به امثال اینها بگوید بالای چشمتان ابروست؟خون دلی که مقام معظم رهبری از ناحیه ی چنین عناصری می خورند دلها و وجدانها را به درد می آورد.
خدا این عافیت طلبان بی درد را به عذابی دردناک گرفتار کند.
Iran, Islamic Republic of
خ.. عزیز دل ماست. شما برید همون معجزه هزاره سوم را بچسبید برایتان کافیست
یک موی اون معجزه هزاره سوم به هزارتای این ممنوع التصویر خائن مزدور عربستان، می ارزه.
کاظم
اون انحرافی ....
Romania
خوب بجه یابو هم عزیز دل مادرشه! این که دلیل نمی شه! شاید شما از بازماندگان ساواک باشی. ما که نمی دونیم کی هستی عزیز دل مادر!
مش مظفط
United States
بچه جان مواظب خودت باش تند نرو ممکنه بلا سرت بیاد
من تازه مواظب تو هم هستم. آی پی امثال تو زیر نظره ترسو!!
شما که بلا سرت نیومده و هنوز زبون درازی می کنی! اگر این مملکت تو برخورد با فتنه گران قدری جدی تر عمل می کرد امثال شما را از زمین حذف می کرد که دیگه چیز زیادی نخورید! انشاء الله در جهنم در جوار فتنه گران و با هم دیگه یه حزب تازه راه بندازین شاید گرفت. دفعه پیش هم که ملاحظه فرمودید همه ساواکی ها و فرزندان زنان ویژه قبل از انقلاب که حالا هرکدام برای خودشان نره خری شده اند در حمایت از فتنه در خیابان ها به یاری اراذل و اوباش تحت فرمان مهدی هاشمی درآمدند و جنابتان ملاحظه فرمودید که هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند و موسوی را فرستادن بردست زنش تو خونه!
شماها هم عزیز دل برادر پوتین هستید
زرديني
عزيز دل خيلياست مثل سورس -خاندان سعودي و....
خ...در اینجا مساويه خائن!!!!!!!
بنازم به دعایی که آتش بر افراطیون زده. درود بر خ.. و دعایی
دو سه روز دیگه جنابشان را در دادگاه ملافات خواهید کرد. ایشون کمپوت خیار و شلغم مخلوط دوست دارن براشون ببر زندون!
مرگ بر فتنه گر .
Iran, Islamic Republic of
شما كارتون آتش زدن خودي ها و گل بخودي زدنه . بجاي اينكه خودي رو آتيش بزنه اسرائيل و آمريكاي بدتر از شيطان رو آتيش بزن
زنده باد دعایی
مقدم
مرگ بر فتنه گران و وطن فروشان خائن
اينهايي كه مرگ بر فتنه گران و وطن فروشان منفي زدند يعني درود بر فتنه گران ،خائنان و و طن فروشان !!!!!!!!!! خاك عالم!!!!!!!!
قانون اون چیزیه که به تصویب نمایندگان مردم رسیده. دستور دادستان کجای قانون مصوب مجلس بود؟ آبروی خودتون رو میبرید
شما که سواد و اطلاع نداری می تونی بعضی جیزها را از بزرگترهات بپرسی. حتما شما را راهنمایی می کنند که این قدر عذاب نکشی.
خلاف دستور مرجع قضایی عمل کردن یعنی خلاف قانون عمل کردن. اگر بابای جنابعالی را قوه قضائیه براش محدودیتی قائل بشه این نیاز به مصوبه مجلس نداره ولازم الاجراست. نمی دونم فهمیدی یا همجنان نمی فهمی!!
Iran, Islamic Republic of
دستور مقامات قضایی باید مستند به قانون باشد و نه از احساسات شخصی خودشان.
دستور قانون اساسی برای محارب اعدامه!شما به ممنوع التصویری معترضی؟!؟
کاظم
بچه جون تو معنای محاربه را میدانی چیه که به خاتمی انگ محاربه میزنی؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای باسواد! اگر مقام قضایی دستور خلاف و برخلاف قانون اساسی داد چه باید کرد.
نادعلی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام. شماها هم روی خودتان معطلید. یک حرف بی مبنا می زنید و براساسش دیگران را متهم میکنید. دعایی نماینده رهبری است شماها به حرف های املم جمعه مشهد کاری ندارید انوقت به دعایی که ابروی روحانیت در مدیریت یک موسیه مطبوعاتی اینطور برخورد می کنید؟ ..
ای کاش من هم محمود دعایی بودم. سالها بدون هیچ زحمتی ریاست یکی از بزرگترین موسسه فرهنگی را به عهده دارد و نان می خورد و به دلیل حمایت از افراد معلوم الحال در حاشیه امن به سر میبرد. یکی نیست ارزیابی کند که ایشان چه نقشی دارند. این همه انسان های تحصیل کرده و ارزشمند و دلسوز هستند. اینها کی بازنشسته می شوند؟ طاهری
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام. آقای دعایی صرف نظر از مواضع سیاسی موسسه اطلاعات را بجایی رساند که عباس مسعودی خوابش را هم نمی دید. او اطلاعات ورشکسته را تبدیل به لبزرگ ترین موسسه انتشاراتی کشور کرده و نه تنها خودش که هزاران کارگر و کارمند از قبلش نان می خورند. اقای شریعتمداری بزرگ ترین موسسه مطبوعاتی کشور وقت (کیهان) را تحویا گرفته و به حال احتضار انداخته و فقط خودش و دار ودسته اش از آن نان می خورند و صدها متخصص و استاد رسانه را از دست داد و تیرازش از صدها هزار به هراران رسیده است. آن وقت هر حرفی حاج حسین بزند به به و چه چه می کنید و به دعایی ایراد می گیرید که چرا عادلانه رفتار کرده؟
انصاف دارید شماها؟
خوبه که همه فتنه گران و داعشی های وطنی تحلیل های شریعتمداری و روزنامه کیهان رو زیر نظر دارند و خاری توی چشمشون میبینند و باز هم حرف از احتضار کیهان میزنند!
قبل از این کی از دعایی و اطلاعات شنیده بود؟!؟مگه اینکه با مواضع ناهنجار و ضد قانونی دیده بشن!
هر وقت شریعتمداری از کیهان بازنشسته شد
. .. انديشه بازنشستگي ندارد!..
Iran, Islamic Republic of
دهن کجی به ملت و قانون با پول بیت المال

اینکار را کیهان دائم داره میکنه!
از دهن كجي به امريكا و مفسدان داخلي ناراحت شدي !!!آخه عيب نداره تحمل كن تموم مي شه،كدخدا أجرتونا بده!!!!!!
United Kingdom
دادستان به استناد کدام ماده قانونی چنین حقی دارد که حکم به ممنوع التصویری شخصی بدهد؟ چرا شما ازاقدام خلاف قانون دادستانی حمایت می کنید؟ اگر واقعا اصول گرا هستید این متن را منتشر و جواب حقوقی بدهید. اصولگرایی به شعار نیست اگر از حق دشمنت دفاع کردی اصولگرایی.
ببخشید که امام بدون محاکمه شاه دستور انقلاب و عزل شاه رو صادر کرد! دیگه جرم از فتنه بزرگتر میخوای؟!؟
شهروند
رییس دولت اصلاحات در کدوم دادگاه محکوم شد که بهش میگین یکی از سران فتنه؟ این تهمت نیست؟
نه عین واقعیت است.
خودش میدونه فتنه گره و نمی گه نیستم.
کور که نبودید حمایت های ایشان را درفتنه از منتخب اسرائیلی ها نبینید. شایدم بودید!
شهروند
اونایی که به قول شما فتنه گر بودند محکوم شدند و جرمشو کشیدند و قوه قضاییه با آنها بشدت برخورد کرد
رییس دولت اصلاحات کجا محکوم شد که بهش میگین فتنه گر؟
ایشان در دادگاه عدل الهی محکوم است انشاءالله .
شهروند
شما جای حق نشستی میگی (( ایشان در دادگاه عدل الهی محکوم است انشاالله))
Iran, Islamic Republic of
در شوراي عالي امنيت ملي
شهروند
چه روزی؟ چه سالی ؟ چه تاریخی ایشون محکوم شدند؟
نه دي ٤٠ ميليون قاضي عادل!!!!!!!!!!!!
٨دي در استان اصفهان و ٩ دي سراسر كشور به ميزان تقريبي ٤٠ ميليون انسان آگاه و با شناسنامه
اقا مستند به كدام ماده قانوني ميشه يه نفر ممنوع التصوير كرد؟؟؟؟؟؟
مستند به ماده دلواپسی بند قلدری!!!
نه پس مستند به همون قانون فتنه گری سطل آشغالی!
محمد
اکثر ملت ایران اسلامی همیشه دعا گوی رئیس جمهور اصلاحات بوده وهستند
البته دعا می کنند خدا ایشان و نسل پلیدشان را از روی زمین محو کند که بیش از این نام پدر بیچاره شان را خراب نکنند. پیرمرد از دست این فرزند بی شعورش دایم در گور می لرزد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ماشالله به این ادب !!!!!!
ادب آشغالی باشه میپسندی؟!؟
منم خیلی دوسش دارم
همه مثل شما سیاست زده نیستن. برو ببین ملت اصلا خاتمی و یادشون نمیاد
زنده باد سید خندان ما که دوسش داریم
خندان خخخخخ
من هرموقع اسم این اقا را میشنوم به یاد طلحه وزبیر می افتم امان از دل رهبر
کاظم
... خانه نشینی...
مهدیار
این شخص همانی بود که در مجلس با بغض درگلو در دفاع از مهاجرانی وزیر رییس اصلاحات قسم یادکرد که من به چشم خود نمازهای شب مهاجرانی وخلوص نیت وی را دیده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دروغگویی ابزار کار فتنه گران و اصلاح طلبان بی وطن است.
United States
آن موقع دروغ نگفت ايشان. افراد هم عوض مي شوند و به قول خودتان ميزان حال فعلي است نه گذشته!دروغ نگفت. افراد عوض مي شوند.
United States
با آن سابقه ي روشن مبارزاني و پانزده سال در خدمت امام(ره) بودن، اگر به حجة الاسلام و المسلمين بودنش اعتقاد نداريد، در حدّ جناب حجةالاسلام رسايي كه حجة الاسلام هست. حجة الاسلام هيچ، سيّد كه هست. آن وقت شما مي نويسيد محمود دعايي؟!
تقوا و ادب و حرمتگذاري را بايد از شما ها آموخت. مانند ادبي كه لقمان آموخت...
United States
كسي را مجرم مي شناسند كه ابتدا به محكمه اي برود. عليه او اقامه ي دعوا شود و او از خود دفاع كند و سپس توسط قاضي عادل محكوم شود. شما حقيقة به كجا مي رويد كه مي نويسيد محمود دعايي عليرغم مجرم بودنش؟
از اصلاح طلب ها كه انتظاري نداريد. لااقل خودتان كه اصولگرا هستيد، به اصول اخلاقي و قانوني پايبند باشيد.
چرا هر كي... مي شه بغلش مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتب مثبت دادم مزخرف
ولي بي انصاف به شش ازدواج از تمدن ها ي مختلف اشاره نكرد!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفتگوي تمدن ها اگر چيزي نداشت حداقل منجر به رفتارهاي عشقولانه ساكن فعلي لندن شد!!!!!!!
سید
کیای این یارو را دوست دارن ایا بخاطر توهین به مقدسات که در زمان ریاست شده یا با ان سکل وشمایل که لایک است هیهات
نمیدانم شما دلواپسها چه جنگی با نزدیکان حضرت امام دارین شما از ساواک بد ترید.
درود بر دعایی یار امام
کدوم امام ؟امام هاشمی یا امام واقعی ؟!!!
عبدالله
وقتی حاکمان جنایتکار آمریکا به بهانه امنیت ملی جنایت میکند و از طرفی در سراسر جهان و در تمام کشور ها مجازات افراد خائن اعدام بوده و است، انصاف داشته باشید و قضاوت کنید که چگونه خیانتکاران در مهد جمهوری اسلامی نه تنها پناه دارند بلکه موجب ناراحتی سایر شهروندان با عقاید متفاوت هستند!؟
حمایت از خیانتکار جفای آشکار به مردم می باشد والسلام
United States
اشتباه مثبت دادم
نظرم منفی هست
جوری از نزدیکان امام صحبت می کنید که اگر کسی احمق باشد فکر می کند دارید خدای ناکرده آن ها را با اهل بیت بیغمبر مقایسه می کنید. نزدیکان امام اکثرشان خون به دل امام کرده اند و دارند می کنند و در ضمن ایشان هیج قرابتی با امام ندارند اگر هم دارند شبی همان قرابتی است که طلحه و زبیر با پیامبر داشتند و بر روی ولی خدا در زمین شمشیر کشیدند. همان کاری که این فتنه گران با و بی عمامه و علامه نما و عوام نمایشان دارند با محبوب دل ملت ایران و جانشین بر حق امام امت می کنند.
کاش این زبان تیز خود را گاهی علیه دشمنان اسلام نیز از نیام بیرون می آوردید.
Iran, Islamic Republic of
سيدعلي يار امام نبود؟ نومن ببعض و نكفر ببعض؟ خيلي بامراميد!!!
شما همانهایی هستید که در جنگ جمل به بهانه حمایت از همسر پیامبر رو به علی(ع) خنجر کشیدید!
اگر حق رو بشناسی میفهمی که سید علی رو نمیشه با این فتنه گران مقایسه کرد!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
از فردا تیراژ روزنامه اطلاعات انشاله چند میلیونی خواهد شد
شيريني... جاذب پشه است!!!!!!!!!
خداوند به مسئولین بصیرت عنایت فرماید که اگر نداشته باشند که بعضی ها ندارند متاسفانه باعث خسران برای کشور است این نوشته ها در روزنامه اطلاعات به خاطر تبلیغات انتخاباتی است که البته جواب عکس میدهد روزنامه اطلاعات هیچ وقت سابقه خوبی نداشته و کم تیراژ ترین روزنامه کشور است بروید از روزنامه فروشیها بپرسید هر دکه 5 عدد آن هم برای نقاشهای ماشین استفاده خوبی دارد وگر نه مطالب آن هیچ ارزش خواندن ندارد
اینکه آقای رئیس جمهور می فرمودند ، که بعضی از روزنامه ها مصونیت قانونی دارند، معلوم شد که منظورشان چه کسانی اند.
ح
Iran, Islamic Republic of
زده به سیم آخر!
زنده باد
شهرام
Romania
چقدر میترسید از رییس جمهور خاتمی ، دیگه کاملا مشخصه به خاطر محبوبیت و طرفدارهای زیادی که دارن ممنوع التصویر شدن ، همینطوری خودتونو گول زدید سال 92 به صورت افتزاح شکست خوردید .
نه از خات.. بلكه از ف يعني فتنه مي ترسيم!!!!!!!!
کاظم
مگه فتنه را در نطفه خفه نکردید؟!پس دیگه از چی میترسید؟!
United States
دادستان یا حتی قاضی نمی تواند قانون وضع کند. اگر این دستور بر مبنای قانون است باید ماده قانون و مرجع تصمیم گیری را اعلام کند. دادستان مرجع تصمیم گیری نیست. فقط دادگاه می تواند بر اساس ماده قانون تصمیم بگیرد.
احمدی جونم
... با اینکه دعایی خائن دیروز برای تحقیق به دادسرا احضار شد سرو ته قضیه رو با یه تعهدنامه هم آورد.
.. دوستان بروند ماجرای حمایت دعایی از مجاهدین در زمان قبل و بعد از انقلاب و اعتراض امام به وی و ادامه این حرکت و همچنین اجاره طبقات بالای ساختمان روزنامه اطلاعات به برخی را بخوانند .
آنتی فتنه
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید نقش مخرب برخی در شعله ور ساختن و تحریک صدام حسین برای حمله به ایران را در زمان سفارت.. در عراق منتشر نمائید. ..
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
دعایی درود بر شرف وانسانیتت که عکس یکی از سالمترین وبا اخلا قترین رئیس جمهور را چاپ کردی
علی
Iran, Islamic Republic of
توی این کشور در دوره ریاست جمهوری شخصی مملکت را به تاراج بردند تحریم تورم و هزار کوفت و زهرمار دیگر اتفاق افتاد دادگاه احضاریه می فرسته این آقا دهن کجی می کنه معوناش در ردیف محاکمه می باشند .حالا هیچ مرجعی هیچ ممنوعیتی براش قائل نمی شه ولی سردار نقدی رییس جمهور یه مملکتی را به راحتی داعش می خونه و غیر شیعه
خاتمی در فتنه 88 در نقش معاند نظام ظاهر شد و ضربه ای که کشور از فتنه این آقایان خورد از خسارت 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود .
کاظم
....اون اوس محمود بود که در 8 سال عین... و از 8 سال جنگ به ایران بیشتر ضربه زد...
اون محمود خار چشم اونایی بود که با فتنه سعی کردند از ایران سوریه دیگری بسازند و کور خوندند!
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال دارم اینکه مگر براساس مصوبه شواری عالی امنیت ملی ذکر نام و یا درج خبر رییس جمهور دولت اصلاحات ممنوع نشده است !!!!!!؟؟؟؟ چرا یک با برای همیشه این مصوبه و امضا کنندگان آن را نمایش نمی دهید ؟؟؟ تکلیف ملت را روشن کنید !!! ما برای آزادی انقلاب کردیم مگر اینکه بعد ها اهداف انقلاب تغییر کرده باشد
شما و خاتمی مزدور اگر معنای آزادی و دموکراسی را متوجه میشدید در سال 88 فتنه برپا نمیکردید و به آراء اکثریت احترام میگذاشتید اما متاسفانه بی قانونی کردید و مملکت را به آشوب کشیدید .
کاظم
لابد شما با اون کهریزک و فجایع بعد از اون انتخابات مهنای آزادی و دموکراسی رو میفهمید؟!
وقتی یک عده اقلیت بر خلاف قانون در کف خیابون در مقابل رای اکثریت می ایستند باید برای اکثریت این حق رو قائل شده باشند که در همون قشون کشی خیابونی از رای خود دفاع کنند که در اون صورت اتفاقات کهریزک که چیزی نبود!باید انتظار بدتر رو میداشتید!
راست مي گي حيفه اسمش زنده بشه!!!!!!
یزدی
Iran, Islamic Republic of
چرا روزنامه [...]یزد را بررسی نمی کنید
مرتب از اون فتنه گر عکس و خبر میگذارن
اتفاقا عکسهای استاندار و معاونین و مدیران کل با خاتمی فتنه گر را هم چاپ میکنن
یاشار
کدام قانون ؟ در کجا همچنین تصمیمی گرفته شده است ؟ چه نهادی ایشان را ممنوع التصویر کرده اول که میگفتند شورای امنیت بعدا معلوم شد شورا چنین مصوبه ای نداشته بعد گفتند دبیرخانه شورای امنیت باز معلوم شد دبیر خانه نیز چنیز اجازه ای را نداشته است. بعد گفتند دادستانی این حکم و داده است بدون محاکمه و اعلان دلیل . کجا و در چه تاریخی برچه مبنای حکمی خ.. ممنوع التصویر شده است؟
شماها که از پخش تصویر و سخنان یک شخص اینقدر حراس دارید و برنمی تابید چطور ادعای آزادی بیان میکنید؟
قوه قضاییه مراعات حال ایشان رو کرده و اگر محاکمه بشود به جرم ایستادن در مقابل رای مردم و تهدید امنیت ملی و مشارکت در فتنه اکبر حداقل مجازاتش اعدام است .
خندیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
محرم
پس چرا محاکمه نمیکند؟ اقوه قضائیه ز چی میترسدچرا بدون محاکمه دستور ممنوع التصویرش میکنند؟
چون مملکت اجازه فتنه دیگری به شما نخواهد داد!
حامیان محاکمه به خوبی میدونند که حکم فتنه گران اعدامه منتها جنازه ای میخواهند که این بار به جای سطل آشغال بالای اون جنازه برقصند و فتنه گری کنند!
رییس دولت اصلاحات به علت نقش پر رنگ در انتخابات 92 و به هم زدن معادلات آقایون کارش به اینجا رسیده بعضی از ترس تکرار این نقش در انتخابات پیش رو او را ممنوع التصویر کرده اند
نقش پررنگ رو قضیه عارف دیدیم! حامیان این فرد معلوم الحال حتی قصد بمب گذاری در هواپیمای اورو داشتند تا از خون او برای پیروزی در انتخابات استفاده کنند!این فرد حتی برای جریان اصلاحات مرده مگر اینکه با جنازه اش مظلوم نمایی کنند که نظام این فرصت رو به اونها نمیده!!
یزدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
درشهر یزد یکی زاوابستگان سران فتنه 88یکی از همشهری و اقوام خود را بعنوان [...]یزد معرفی و برسرکارمی گذارد وطی چندین نوبت به بهانه های مختلف از این فتنه گر ویاغی ملاقات نموده است
Iran, Islamic Republic of
معلومه تا فيها خالدون تون سوخته
Iran, Islamic Republic of
کار اقای دعایی قانونی انقلابی و مورد پسند مردم است . هیچکس فراتر از قانون نیست . حسادتها و کینه توزی ها نسبت به آقای خ.. راه بجایی نمی برد
تهمتن
بر اساس وظایف ذاتی ??? بر اساس قانون باید عمل کنه یا سلیقه که اسمش خیلی مسخره گذاشتن وظایف ذاتی؟ اینا یا خودشون خرن یا مردمو خر فرض کردن؟ دیگه وای بروزی که بگندد نمک ؟! خودتون گاگولین فک میکنین ماهم مثل خودتون کثیفیم؟!
ناشناس
ماشاالله به شهامت ايشان
liuy
Iran, Islamic Republic of
انشائالله ریاست محترم دولت تدبیر وامید با درایت واقتدار جهت جلوگیری ازتضییع حقوق اولیه ملت از طریق ابزارهای قانونی پی گیری نماید وشخصا موضوع را مدیریت نماید به نظر می رسد اقدام غیر قانونی دادستان همانند بستن روزنامه سلام در سال 77 توسط عوامل مخالف رای مردم به منظور تحریک برای ایجاد التهاب در جامعه وایجاد جو امنیتی از یکطرف واز طرف دیگر ناکار امد جلوه دادن دولت می باشد
یعنی عکس واسم یک نفر میتواند برای عده ای اینهمه ترسناک باشد
محو عکس این فرد شروع مرگ فتنه است!به کوری چشم فتنه گران!
علی
مگر دستور دادستان قانون است که لازم الرعایه باشد؟
Iran, Islamic Republic of
این قانونی که می فرمایید موقعی قانونی و رسمی می شود که مکتوب باشد و ابلاغ شود، لذا بر اساس حرف و گفته های سلیقه ای که قانون نمی شه !
Iran, Islamic Republic of
کامنتا را نگاه خدادبداد برسه چقدر تفرقه!
بنظرتان نمی رد که این بزرگوار باید برود در مرقد مطهر امام رضا (ع) مجاور بشود و خاطرات بنویسد؟ بسه دیگه انتشار روزنامه ای با تیراژ سه هزار تا بخاطر حاج آقا دعایی
ما شاء الله از صبر حضرت آقا خود شكني مي كند ولي ديگران را نمي شكند ،مگر فاجعه به اوج خود برسد.
... از قلب مردم نمیشود پاکش کرد...
United States
چرادعایی برکنارنمیشود مکه ملک خصوصی است که برکنارنمیشود
چندبار دعایی و حرکاتش را از نزدیک دیدم
...
اسفندیار
درود بر معجزه ی تمام هزاره ها
ناشناس
سلام بر شهیدان
مرگ بر امریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر فتنه گر و منافق!