کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت‌غیرقانونی‌دعایی‌ازفعال‌ارشد فتنه با امکانات بیت‌المال+تصویر

15 آذر 1394 ساعت 13:55

روزنامه اطلاعات در اقدامی خلاف قانون، عکس و خبری از یکی از عناصر فتنه ۸۸ را در شماره امروز خود منتشر کرد.وی همچنین پای کار اصلی برگزاری جشن‌های تولد برای دوست فتنه گر است و غالب این جشن‌تولدها در مجموعه روزنامه اطلاعات برگزار می شود.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه اطلاعات به مدیر مسئولی سید محمود دعایی، عکس و خبری از یکی از عناصر فعال در فتنه ۸۸ را در شماره امروز خود منتشر کرده است.

تعمد در انتشار و ضریب دادن به خبر گفت‌وگوی روزنامه لبنانی السفیر با رئیس‌جمهور اسبق در حالی است که طبق حکم قضایی، انتشار خبر و تصویر وی در رسانه‌ها ممنوع اعلام شده است.

روزنامه اطلاعات، یکی از روزنامه‌هایی است که مستقیما با پول بیت‌المال اداره می‌شود و حجت‌الاسلام دعایی، علاوه بر مدیر مسئول، نماینده ولی فقیه در این رسانه است. و در شرایطی که انتظار از چنین رسانه‌ای برای رعایت قانون(فارغ از پذیرش یا عدم پذیرش ذهنی آن) بیش از سایر رسانه‌هاست، روزنامه اطلاعات اقدام به زیر پا گذاشتن حکم قوه قضائیه کرده است.


نکته قابل توجه این‌جاست که این اقدام برای چندمین بار از زمان اعلام ممنوع‌التصویری رئیس‌جمهور اسبق صورت می‌گیرد که شائبه سهوی بودن این اقدام را از بین برده است.

سیدمحمود دعایی پای کار اصلی برگزاری جشن‌های تولد برای دوست چندین ساله خود(خاتمی) است و غالب این جشن‌تولدها در مجموعه روزنامه اطلاعات و با هزینه‌های این روزنامه انجام می‌شود.وی همچنین در برخی مراسم پیام این فتنه گر را قرائت کرده است.

علیرغم مغایرت صریح و روشن اینگونه اقدامات روزنامه اطلاعات با حکم مسئولان قضایی کشور، تاکنون هیچ تذکری از ناحیه هیئت نظارت بر مطبوعات و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به این روزنامه داده نشده است. با این حال هیئت نظارت بر مطبوعات پرونده روزنامه وطن‌امروز را به اتهام توهین به پادشاه سعودی به دادگاه ارجاع کرده است.


کد مطلب: 459683

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/459683/حمایت-غیرقانونی-دعایی-ازفعال-ارشد-فتنه-امکانات-بیت-المال-تصویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com