جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۳

با هنرمندانی که با رسانه‌های ضد انقلاب کار می‌کنند برخورد می‌کنیم

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 459487
جنتی در جمع خبرنگاران از برخورد با هنرمندانی که آثار خود را به رسانه‌های ضدانقلاب می‌دهند خبرداد و گفت: اگر هنرمندان در این موضوع نقشی نداشته باشند با انتشار آثار آنها در رسانه‌های خارجی مشکل نداریم
با هنرمندانی که با رسانه‌های ضد انقلاب کار می‌کنند برخورد می‌کنیم
به گزارش جهان به نقل از نسیم، وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران در اراتباط با انتشار آثار هنری ایرانی در رسانه‌های خارجی به ویژه رسانه‌های ضدانقلاب، اظهار کرد: تا به حال به کنوانسیون‌های بین‌المللی پیوسته‌ایم و تا امروز این موضوع موجب استفاده از آثار داخلی و یا خارجی شده است.

وی عنوان کرد: اگر انتشار آثار هنری هنرمندان در رسانه‌های ضد انقلاب با هماهنگی خود هنرمندان داخلی باشد و آنها در این موضوع نقشی داشته باشند با آنها برخورد می‌کنیم.

وزیر ارشاد تصریح کرد: اگر هنرمندان داخلی نقشی در انتشار آثار خود در رسانه‌های خارجی و معاند نداشته باشند با این موضوع مشکلی نداریم.

اخیراً آثار هنرمندان داخلی به ویژه خوانندگان داخلی در رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احتمالا منظور ایشون از برخورد
برخورد دوستانه است
بنده خدا
قاعدتا اگر از وزارت ارشاد مجوز گرفته باشد نباید اشکالی داشته باشد چون تایید شده که اثر ارزشی است و از پخش این آثار در رسانه های خارجی باید خوشحال هم باشیم چون به نوعی تبلیغات رایگان برای فرهنگ ما محسوب می شود. و وای به ما اگر آثار مجوز گرفته از وزارت ارشاد دارای ایراد باشند که در آنصورت باید یقه ارشاد را گرفت. با هنرمندانی هم که آثار غیر مجاز را تولید می کنند باید برخورد انجام گیرد فرقی هم نمی کند چه کسی این آثار را در اختیار رسانه های خارجی گذاشته باشد.
بفرمایید برخورد یعنی چه؟ هنر چه ربطی به سیاست دارد؟ یک کسی آواز میخواند و الزاماْ نباید کنترل کند که چه کسی گوش میدهد و میبیند و چه کسی نمی بیند!
Iran, Islamic Republic of
تکبیر امیدواریم
United Kingdom
آقای جنتی لطفا لیست رسانه های ضد انقلاب را اعلام کنید کلی گویی نکنید
یک اظهار نظر الکی دیگر صرفا جهت رفع تکلیف و این که ما گفتیم حالا کیه عمل کند مثل بقیه مواردشان
برخورد نرم یا برخورد گرم!
چه عجب حتما برخورد دوستانه و رفاقتی بوده اگر نه وزیر را چه به اینکارها.
افراطي آرام باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خواهشمنديم بر اعصاب خود مسلط باشيد و آستانه مبارك تحمل خود را بالا ببريد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-
با خودت میخواهی چه برخوردی کنی جناب وزیر ؟
محمد
Germany
سلام و خسته نباشید با تشکر ازر این که این خبررا نشر کردین که دیگران بدانند که اگر با رسانه های بیگانه همکاری کنند چه میشود و حالا کمتر کسی باشه که بخواهد آثارش را از اون شبکه نشر بشه،ایران تهران ۱۳۹۴/۹/۱۶
انقلابي آرام باش !!!!!!!!!!!!!!
بعض ها چقدر بي خاصيتند،براي جرز ديوار هم اضافي اند!!!!!!!؟؟؟؟؟