پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ویراست جدید زبان فارسی وارد بازار می شود

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 459445
ویراست جدید «فرهنگ الفبایی-قیاسی زبان فارسی» اثر مهشید مشیری توسط انتشارات نگاه به چاپ رسید.
ویراست جدید زبان فارسی وارد بازار می شود
به گزارش جهان به نقل از مهر، فرهنگ ۲ جلدی «الفبایی-قیاسی زبان فارسی» اثر مهشید مشیری، به تازگی توسط انتشارات نگاه چاپ شده و به زودی وارد بازار نشر می شود.

مهشید مشیری نویسنده و پژوهشگر حوزه زبان شناسی است که پیش از این کتاب «چهل سال شاعری» او نیز توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده که سال گذشته در خانه هنرمندان ایران رونمایی شد.

مشیری علاوه بر شعر و داستان، در حوزه های مختلف فرهنگ نویسی و دانشنامه نویسی فعالیت دارد. یکی از فرهنگ‌هایی که او برای زبان فارسی نوشته «فرهنگ الفبایی - قیاسی زبان فارسی» است.

این کتاب که پیش از این توسط ناشر دیگری به چاپ رسیده، به تازگی در قالب یک مجموعه ۲ جلدی به چاپ رسیده است. این کتاب کاملا مورد بازنگری و تحول قرار گرفته و به اصطلاح، به روز شده است.

ویراست جدید این فرهنگ با حجم ۲ هزار صفحه چاپ شده و به زودی وارد بازار نشر می‌شود.

ناشر مذکور علاوه بر این کتاب، به تازگی مجموعه شعر «گزیده عاشقانه‌های امروز تاجیکستان» را نیز با عنوان اصلی «عصرانه عشق» به کوشش رضا کیانی منتشر کرده که این کتاب هم به زودی وارد بازار نشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *