جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات دستگیری ۵ داعشی قلابی در تهران

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 459315
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۵ سارقی که حین سرقت از یک ایستگاه هلال‌احمر در کیلومتر ۳۵ جاده تهران - قم خود را از اعضای گروهک تروریستی داعش معرفی کرده بودند، جزئیات دستگیری این سارقان مسلح را تشریح کرد.
به گزارش جهان، سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر دستگیری ۵ سارق مسلحی که بامداد روز پنجشنبه اقدام به سرقت مسلحانه از یک ایستگاه هلال احمر در کیلومتر ۳۵ جاده تهران - قم، کرده و حین سرقت خود را از اعضای گروهک داعش معرفی کرده بودند در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند تبهکار اظهار داشت: ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۱۲ آذرماه وقوع یک سرقت مسلحانه از ایستگاه هلال احمر در کیلومتر ۳۵ جاده تهران - قم به پلیس اعلام شد.

وی افزود: در این سرقت مسلحانه یک خودروی آمبولانس، یک دستگاه پراید، وجوه نقد داخل ایستگاه امدادی و تجهیزات داخل ایستگاه به سرقت رفته بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: نکته حائز اهمیت در این سرقت آن بود که سارقان مسلح حین ارتکاب جرم و پس از گروگانگیری اعضای این ایستگاه امدادی، خود را از اعضای گروهک داعش معرفی و پرسنل را به قتل تهدید کرده بودند.

محمدیان با بیان اینکه پس از متواری شدن سارقان از محل موضوع سریعاً در دست بررسی قرار گرفت، گفت: با توجه به حساسیت ایجادشده، بررسی موضوع به اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد و کارآگاهان این اداره به‌صورت ویژه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: به‌دنبال تحقیقات گسترده انجام‌شده، ۵ متهم این سرقت در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی شدند و مخفیگاه هر ۵ متهم در شهرستان شهریار شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: به‌دنبال شناسایی اعضای این باند ساعت یک بامداد روز جمعه و دقیقاً پس از گذشت ۲۴ ساعت مأموران پلیس اقدام به دستگیری هر ۵ متهم در مخفیگاهشان کردند.

محمدیان با بیان اینکه هر ۵ متهم دستگیرشده از افراد سابقه‌دار بودند، گفت: این افراد از اراذل و اوباش تحت تعقیب پلیس بودند و در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد که هیچ ارتباطی با گروه داعش ندارند.

وی در پایان با اشاره به میانگین سنی افراد دستگیرشده، خاطرنشان کرد: این افراد عموماً در بازه سنی ۲۲ تا ۳۰ سال قرار داشتند و با توجه به در دست بررسی بودن تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نامشان رانبرید ابروشان می رود!