سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

فراخوان جدید حماس علیه صهیونیست‌ها

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: 459238
جنبش حماس مردم فلسطین را به برگزاری تظاهرات و مقابله با صهیونیست‌ها در «جمعه خشمی» دیگر علیه اشغالگران و تظاهرات پس از نماز جمعه فردا فرا خواند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از «الشرق‌الاوسط» خبر داد، جنبش حماس از فلسطینیان ساکن نوار غزه در تظاهرات فردا موسوم به «جمعه خشم» دیگر که در محکومیت تشدید تجاوزات و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به‌ویژه تخریب منازل شهدا و اسرای فلسطینی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

حماس در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرد، متذکر شد که «اقدام رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته به تخریب منزل شهید ابراهیم عکاری و اسیر راغب علیوی، اقدامی جنایتکارانه است که دامن نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان را خواهد گرفت و به زودی شاهد پاسخ کوبنده مقاومت خواهند بود.»

حماس خواستار مشارکت گسترده و باشکوه در تظاهرات فردا پس از اقامه نماز جمعه در تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری شد.

این بیانیه خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل به‌زودی شاهد موج تازه‌ای از عملیات‌های قهرمانانه در واکنش به تخریب منازل مبارزان و شهدا و اعلام وفاداری به خون آنان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *