يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

دراروپا؛بسته‌‌ای مشکوک پروازی را لغوکرد

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 457040
یک هواپیما متعلق به خطوط هوایی پاریس در فرودگاه منچستر به دلیل وجود وسیله مشکوک الکترونیکی متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک فروند هواپیمای مسافربری که از پاریس پرواز کرده بود به دلیل مشکوک بودن یک وسیله الکترونیکی مشکوک، در فرودگاه شهر منچستر به زمین نشانده شد.
 
به نوشته ایندیپندنت، بعد از آنکه خلبان هواپیما هشدار داد، نیروهای پلیس و آتش‌نشانی فورا هواپیمای ایرباس «ای 321» را در فرودگاه منچستر محاصره کردند.
 
بعد از آنکه هواپیما در فرودگاه فرود آمد، نیروهای امنیتی مسافران آن را پیاده کرده و وسیله الکتریکی مشکوک را برای بررسی، ضبط کردند.
 
پلیس منچستر گفته است تیم عملیاتی فرودگاه این شهر فورا به درخواست پلیس برای توقف هواپیمای ورودی از فرانسه پاسخ داد و همه سرنشینان و خدمه هواپیما صحیح و سالم از آن پیاده شدند.
 
این حادثه در حالی روی داد که دو روز پیش از این نیز یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هواپیمایی «ایزی جت» انگلیس در فرودگاه منچستر تخلیه شد و دو مرد حامل یک بسته مشکوک، دستگیر شدند.
 
بعد از حملات مرگبار هفته گذشته در پاریس، پروازهای متعددی در کشورهای مختلف  مجبور به تغییر مسیر یا توقف اضطراری شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *