شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تو هامبورگ بازی کردم ، پارتی بازی چیه

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 456987
بازیکن جوان تیم نفت تهران گفت: من بازیکن جوانان هامبورگ بودم اما نمی‌دانم چرا می‌گویند به خاطر رابطه به نفت آمده‌ام.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، ارشیا جباری در خصوص باخت روز گذشته تیم فوتبال نفت تهران مقابل سپاهان گفت: در این بازی ما بدشانس بودیم. دیروز ما یک پنالتی را از دست دادیم و یک گل دوم را از روی پنالتی خوردیم. به نظر من حق ما باخت نبود و بهتر از سپاهان بازی کردیم اما مدافعان حریف فقط زیر توپ می‌زدند. البته در بازی مقابل استقلال با همه توان به میدان می‌رویم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.
 
وی در مورد اینکه خودش سابقه حضور در تیم‌های پایه استقلال را داشته و گفته می‌شود حضور او در نفت براساس رابطه بوده نه ضابطه ادامه داد: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها برای من مطرح می‌شود. من زمانی که در پایه‌های استقلال بازی می‌کردم بارها به عنوان بازیکن هفته انتخاب شدم و حتی به تیم ملی هم دعوت شدم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستم به تیم ملی بروم. از طرف دیگر فکر نمی‌کنم باشگاه نفت باشگاهی باشد که بخواهد بازیکنی را به خاطر پارتی‌بازی در اختیار بگیرد.
 
جباری درباره اینکه گفته می‌شود پدر او برخی هزینه‌های تیم‌های پایه‌ای استقلال را می‌داده و او به این دلیل وارد تیم‌های پایه باشگاه تیم استقلال شده افزود: شغل پدر من چیز دیگری است اما چون زمان حضور رضا رجبی در تیم‌های پایه استقلال از این اتفاقات زیاد افتاده بود و از آنجایی که وضع مالی پدرم خوب بود به من گیر دادند. من حتی عضو تیم جوانان هامبورگ آلمان بودم که به خاطر پدرم به ایران برگشتم. هرچند که هنوز غبطه می‌خورم که چرا آن موقعیت را از دست دادم.
 
وی در پاسخ به این سوال که اگر اینقدر توانایی دارد پس چرا هنوز فرصت بازی در نفت به او نرسیده اظهار داشت: من سه بار مصدوم شدم و زمانی که قرار بود به عنوان بازیکن تعویضی در بازی مقابل دیانای باقرشهر به زمین بروم یک بازیکن مصدوم شد و به خاطر تعویض اجباری نتوانستم به زمین بروم.
 
بازیکن جوان نفت تهران در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل ارتباط پدرش با احمد ابراهیمی به نفت پیوسته افزود: من تا به حال احمد ابراهیمی را نه از نزدیک دیده‌ام و نه او را می‌شناسم. من آرش رضاوند در امیدهای استقلال بودیم که آقای منصوریان بازی‌های ما را دیده بود. بعد از امیدهای استقلال هم به بزرگسالان این تیم رفتم اما چون دیدم به من بازی نمی‌رسد به نفت آمدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *