کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنالتی اعلام شده به سود تیم سپاهان صحیح بود؟

بازم پنالتی مشکوک دقیقه 90 بسود سپاهان

29 آبان 1394 ساعت 22:01

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پنالتی اعلام شده به سود تیم سپاهان در دیدار مقابل نفت تهران صحیح بود زیرا بازیکن حریف مرا در این صحنه شارژ کرد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فاضلی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره پنالتی اعلام شده در این مسابقه به سود تیم سپاهان اظهار داشت: به نظر من پنالتی دوم بازی امروز که به سود سپاهان اعلام شد، درست بود و بازیکن تیم حریف از پشت من را شارژ کرد.
 
وی افزود: در این صحنه آقای فغانی، داور مسابقه ابتدا پنالتی را اعلام نکرد اما بعد از آن، کمک داور مسابقه به او اطلاع داد و پنالتی اعلام شد.
 
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شرایط مسابقه تصریح کرد: این مسابقه، بازی خوبی بود و حق ما در این بازی برد بود اما روی برخی اشتباهات گل نخست را خوردیم، خوشحال هستم که به بازی برگشتیم و در نهایت سه امتیاز را ازآن خود کردیم.
 
وی درباره حضور سرمربی جدید تیمش در این بازی افزود: استیماچ از وقتی آمده روحیه خوبی به تیم داده و توانستیم با این روحیه، شرایط خود را بهبود بخشیده و همدلی بیشتری به تیم داده است.
 
فاضلی اضافه کرد: استیماچ از آمادگی خوبی برخوردار است و خودش نیز گاهی اوقات پا به توپ می‌شود و این موضوع، زمینه افزایش همدلی بین بازیکنان تیم را فراهم می‌کند.


کد مطلب: 456623

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/456623/بازم-پنالتی-مشکوک-دقیقه-90-بسود-سپاهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com