دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

معرفی اعضای جديد شورای نمايش خانگی

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 456041
شامگاه ۲۴ آبان، پس از پايان جلسه هفتگی شورای نمايش خانگی، اعضاي جديد اين شورا معرفی شدند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، نظر به سخنان ريیس سازمان سینمایی مبني بر اعمال تغییرات تازه در شوراهاي سينمايي و ويديويي در مراسمي كه با حضور حبيب ايل بيگي معاون ارزشيابي و نظارت سازمان و مصطفي سموات سرپرست اداره كل نمايش خانگي مستند و كوتاه برگزار شد، با اهداي لوح تقدير و هدايا از تلاش و همكاري برخي از اعضاي سابق كه دوره احكام دو ساله آنان به پايان رسيده بود قدرداني و احكام اعضاي جديد تسليم آنان شد.

مریم پوریامین، سهیل جهان بیگلری، حمید بهمنی و محمد صدری از جمله اعضای سابق شورای نمایش خانگی بودند كه در جلسه مذكور با اين شورا خداحافظي كردند و به جانشيني آنها انسیه شاه حسینی (فيلمنامه نويس و فيلمساز)، حسین مسافرآستانه (نمايشنامه نويس و كارگردان تاتر، مدیر سابق هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدير عامل سابق موسسه رسانه هاي تصويري)، عليرضا صدرالديني (استاد دانشگاه در حوزه معارف، علوم قرآني و احاديث، معاون سابق سينمايي هنري اداره كل ارشاد استان تهران، سوابق مسئوليتي در اداره كتاب)، روانبخش صادقي (كارگردان، انيماتور و طراح) و اسماعيل عفيفه (تهيه كننده) به شورا معرفي شدند.

عبدالله اسفندیاری، اسدالله اعلایی، منوچهر اکبرلو و ایرج محمدی در سمت هاي خود به عنوان اعضاي اين شورا ابقا و به همكاري خود با اين شورا ادامه خواهند داد.

شورای نمايش خانگي از جمله شوراهاي سازمان سينمايي به شمار مي آيد که در حوزه ساخت و نمایش آثار ویدیویی داخلی و خارجی کشور فعاليت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *