جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲۱

'روزنامه اطلاعات' تریبون "نهضت آزادی" شد!

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 454271
روزنامه اطلاعات به بهانه پاسخ به بی بی سی، تبدیل به تریبون نهضت آزادی شد.
به گزارش جهان، روزنامه اطلاعات در اقدامی عجیب یادداشتی را از ابراهیم یزدی سرکرده نهضت منحله آزادی در شماره امروز (یکشنبه) خود منتشر کرد. این مطلب که با تیتر "توضیح دکتر ابراهیم یزدی درباره گزارش بی‌بی‌سی با عنوان «پیام محرمانه آیت‌الله خمینی به کارتر»" منتشر شده، شامل توضیحات دبیرکل نهضت آزادی در مورد گزارش اخیر سایت بی بی سی فارسی است. بی بی سی اخیراً مدعی شده بود که امام خمینی (ره) بهمن 1357 و چند روز پیش از ورود به ایران نامه ای محرمانه به جیمی کارتر رییس جمهور وقت آمریکا نوشته بوده است.

ابراهیم یزدی در مطلب مذکور حضرت امام خمینی (ره) را "آقای خمینی" خطاب کرده و این در حالی است که حتی رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی نیز امام راحل را "آیت الله خمینی" خطاب می کنند.


گذشته از به رسمیت شناختن رسانه های ضدانقلابی همچون بی بی سی، تریبون دادن به افرادی که در مقابله با نظام اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند و بارها صریحاً با اصول مبرز قانون اساسی مخالفت کرده اند و سوابق طولانی در توطئه علیه کشور داشته اند -آن هم در روزنامه ای که وابسته به نظام است- جای سئوال دارد.

روزنامه اطلاعات که با بودجه عمومی اداره می شود، پیش از این نیز بارها تبدیل به تریبون سران فتنه شده بود و مقررات مربوطه در این رابطه را زیر پا گذاشته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از هوای مطبوعات کشور بد جوری بوی نفوذ به مشام میرسه!!
خدا رحم کنه. روزهای انتخاباتی چه خواهد شد!!
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
کلا تمام نشریه های زنجیره ای عامل استکبار و منشا نفوذ اند
Iran, Islamic Republic of
با این دست فرمون که آقای دعایی میره، اگه فردا هم با مسعود یا مریم رجوی مصاحبه کرد نباید تعجب کنیم!
بهادری
برادر من خواهر من! اینقدر سخت نگیرید، ابراهیم یزدی هم ایرانی است و انسان است. حالا شاید تو روش با من و شما همفکر نباشه. درسته که تو جنگ هشت ساله طرف صدام بود اما مطئمن باشید ایران رو خیلی دوست داره. اون کارش هم بخاطر برادری اسلامی بود. ضمن اینکه دادن اطلاعات کشور به اون طرف از نظر شما چیز بدی است و بهش میگید "جاسوسی" اما خب از نظر نهضت باسابقه آزادی تبادل اطلاعات و بررسی علمی موضوع است. بنابراین شما سخت نگیرید و بذارید مملکت پیشرفت کنه. راه پیشرفت هم از امثال دکتر یزدی و دکتر فریدون و دکتر صالحی و دکتر رفسنجانی و دکتر قوچانی و دکتر عبادی و دکتر جهانگیری و دکتر ابتکار و دکتر زیباکلام و دکتر کروبی میگذره.
Iran, Islamic Republic of
نظر فکاهی بود یا جدی بود؟
سرور
بسیار زیبا بود.
البته اینکه با صدام نسکافه می خورده به خاطر ادب اسلامی! بوده بیشتر مثل ....
آره پلورالیسم دینی هم همینو می گه!
دکتر رفسنجانی؟ خخخخخخخ
مودی
Iran, Islamic Republic of
اینها مدعی ترین افراد در پیروی از خط امام هستند.... !!!!!
خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر کن
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، خوب موتور تهمت زنی و دروغ گویی رو روشن کردی و تخت گاز میری. دکتر یزدی با ادامه جنگ بعد از آزاد سازی خرمشهر موافق نبود همانطور که خیلی ها نبودند ولی این چه ربطی داره به اینکه طرف صدام باشه؟ یا اتهام جاسوسی در کدام دادگاه ثابت شده که شما چنین نسبتی به ایشان می دهید؟ خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.
ح
Norway
خب قبلاهم اطلاعات با ضدانقلابها بوده ، اول سناتورمسعودی طاغوت وبعد با فتنه گران وحالاهم با ورشکسته های نهضت آزادی ...
جریان نفوذی سالهاست در روزنامه اطلاعات لانه کرده
امین
براتون متاسفم. ابراهیم یزدی خائن یا هر چی اسمش بزارین. یه ادعای خلافی بی بی سی کرده که انفاقا در روزنامه هم فکرتون کیهان هم بهش پرداختن. این آقا که اون زمان از سابقون و مقربان امام بوده اومده شهادت داده که بی بی سی دروغ داده. یعنی شما اینقدر کینه و نفاق درونتون نفوذ کرده که حاضر نیستید تایید امام رو از کسی بشنوید
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه! برای دفاع از امام نباید از ابزار ضدانقلابی استفاده کنیم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه! برای دفاع از امام نباید از ابزار ضدانقلابی استفاده کنیم
Iran, Islamic Republic of
با این استناد پس شما هم گاهی اوقات سخنگوی بی بی سی و اسراییل و رادیو امریکا هستید
زرديني
از حامي پر و پا قرص ....انتظاري بيش از اين نيست
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم اظهارات دکتر یزدی کاملا همسو با منافع ملی و در جهت رفع شبهه بوده. شما فقط مخاطبان جهان را نبینید که رسانه های داخلی رو میبینند. خیل کثیری از مردم رسانه های خارجی رو هم میبینند و صحبتهای دکر یزدی برای رفع شبهه از آنها لازم است
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه! برای دفاع از امام نباید از ابزار ضدانقلابی استفاده کنیم
این چه تیتریه
توقع این حد رو هم ندارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روزنامه اطلاعات با اعضای نهضت آزادی رابطه زیادی دارد به خصوص با محمد توسلی حجتی از اعضای برجسته نهضت و ...