کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

'روزنامه اطلاعات' تریبون "نهضت آزادی" شد!

17 آبان 1394 ساعت 8:49

روزنامه اطلاعات به بهانه پاسخ به بی بی سی، تبدیل به تریبون نهضت آزادی شد.


به گزارش جهان، روزنامه اطلاعات در اقدامی عجیب یادداشتی را از ابراهیم یزدی سرکرده نهضت منحله آزادی در شماره امروز (یکشنبه) خود منتشر کرد. این مطلب که با تیتر "توضیح دکتر ابراهیم یزدی درباره گزارش بی‌بی‌سی با عنوان «پیام محرمانه آیت‌الله خمینی به کارتر»" منتشر شده، شامل توضیحات دبیرکل نهضت آزادی در مورد گزارش اخیر سایت بی بی سی فارسی است. بی بی سی اخیراً مدعی شده بود که امام خمینی (ره) بهمن 1357 و چند روز پیش از ورود به ایران نامه ای محرمانه به جیمی کارتر رییس جمهور وقت آمریکا نوشته بوده است.

ابراهیم یزدی در مطلب مذکور حضرت امام خمینی (ره) را "آقای خمینی" خطاب کرده و این در حالی است که حتی رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی نیز امام راحل را "آیت الله خمینی" خطاب می کنند.


گذشته از به رسمیت شناختن رسانه های ضدانقلابی همچون بی بی سی، تریبون دادن به افرادی که در مقابله با نظام اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند و بارها صریحاً با اصول مبرز قانون اساسی مخالفت کرده اند و سوابق طولانی در توطئه علیه کشور داشته اند -آن هم در روزنامه ای که وابسته به نظام است- جای سئوال دارد.

روزنامه اطلاعات که با بودجه عمومی اداره می شود، پیش از این نیز بارها تبدیل به تریبون سران فتنه شده بود و مقررات مربوطه در این رابطه را زیر پا گذاشته بود.


کد مطلب: 454271

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/454271/روزنامه-اطلاعات-تریبون-نهضت-آزادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com