جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نتایج اولیه آزمون استخدامی فرهنگیان

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 454217
مشاور عالی سازمان سنجش، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز اعلام می شود.
به گزارش جهان، حسین توکلی در گفتگو با مهر، درباره نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش  و پرورش امروز شنبه ۱۶ آبان اعلام می شود. اما ساعت اعلام و آمار پذیرفته شدگان در گزینش و مصاحبه هنوز مشخص نشده است.
 
وی افزود: داوطلبانی که بر اساس ضوابط و شرایط و حد نصاب تعیین شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش و پرورش حد نصاب نمره عملی تعیین شده را کسب کرده اند و در بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون پیمانی قرار گرفته باشند باید در مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش شرکت کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور تصریح کرد: تاریخ و محل برگزاری مصاحبه و گزینش از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش متعاقبا اعلام می شود.
 
در آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر ثبت نام کرده اند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر در آزمون حاضر که ۳۰ هزار و ۴۳۵ نفر غایب بودند.از این تعداد ۱۴۷ هزار حاضر در جلسه آزمون ۸۳ و ۷۵ نفر زن و ۶۴ هزار و ۵۴۳ نفر مرد بودند و ظرفیت پذیرش آزمون سه هزار و ۷۰۴ نفر اعلام شده است.
 
آزمون استخدام پیمانی شاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.
 
محمد فاضل مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز درباره روند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به خبرنگار مهر گفت: پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، گزینش پذیرفته شدگان آغاز می شود.
 
وی افزود: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه و گزینش باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
 
مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در زمان مصاحبه معمولا بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت اعلام شده برای استخدام انتخاب می شوند تا مراحل مصاحبه و گزینش را طی کنند.
 
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته شدگان نگران گزینش و مصاحبه نباشند و مشکلی در این باره پیش نخواهد آمد.
 
وی درباره استخدام افرادی که سهمیه شاهد و ایثارگر دارند و در آزمون شرکت نکرده اند، گفت: همه کسانی که قرار است قبول شوند مراحل قانونی استخدام را طی می کنند و در دانشگاه فرهنگیان دوره های حرفه ای معلم را می گذرانند.
 
فاضل بیان کرد: پذیرفته شدگان پس از طی دوره های آموزشی اگر توانمندی های لازم را کسب کرده باشند از سال دیگر جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *