جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۰
احمد توکلی:

جایگاه ویژه برای مسوولین در هیات‌ها آنها را از عزاداران جدا می‌کند/ هیات نباید طبقاتی شود

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 452610
این روزها مشاهده می‌شود که برگزارکنندگان برخی هیات‌های بزرگ برای مسوولین و شخصیت‌های سیاسی جای خاص در نظر می‌گیرند
جایگاه ویژه برای مسوولین در هیات‌ها آنها را از عزاداران جدا می‌کند/ هیات نباید طبقاتی شود
به گزارش جهان، احمد توکلی در کانال تلگرامی خود نوشت: خصلتی پسندیده در سبک هیات داری برادران عراقی است که برای امثال من آموزنده است. هیات از نهادهایی است که حرمتش هم به صاحب عزا و هم مهمانان و عزاداران است. نگه داشتن حرمت عزاداران و مهمانان هیات یک اصل مورد توجه هیات های عراقی است. البته این سنت پسندیده در میان هیات های قدیمی و سنتی کشورمان نیز رواج باسابقه ای داشته است.

برگزارکنندگان هیات های مذهبی نباید میان عزاداران تفاوتی قائل باشند. همه در یک جایگاه هستند و نگه داشتن حرمت همه شان واجب است.

این روزها مشاهده می شود که برگزار کنندگان برخی هیات های بزرگ برای مسوولین و شخصیت های سیاسی جای خاص در نظر می گیرند. هیات نباید طبقاتی شود. همه در یک ردیف هستند. هرکس هیات می آید عزادار سالار شهیدان است و فرقی بین شخصیت سیاسی و افراد عادی نیست. مناسب است که همه کنار هم باشند و جایگاه ویژه برای مسوولین، آنها را از دیگر عزاداران امام حسین جدا نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
منم خیلی برام عجیب بود که چرا اون آقا رفته نشسته پشت شیشه و داره عزاداری میکنه
احسنت بر این کلام جانانه
احسنت.............
مجید
Iran, Islamic Republic of
توکلی عزیزم
دوستت داریم
تو را به خدا ترتیبی بدهید تا در جلساتی که مقام معظم رهبری دارند برخی آقایان و آقازاده هایشان نیز هم ردیف آن امام عزیز ننشینند و مثل سایر مردم در مقابل آن رهبر فرازنه بنشینند ، شاید بیشتر از قبل خود را مخاطب ایشان بدانند !!!!
متاسفانه حجب و حیاء ایشان و دفتر آن رهبری باعث شده برخی افراد معلوم الحال که سابقه خوبی ندارند حتی بی واسطه در کنار ایشان بنشینند !!!!!!
شیر مادرت حلالت باشه
محمد
جناب توکلی همه چیز طبقاتی شده
حتی پارکینگ طبقاتی هم آمده
ولی ریس مجلس و همراهان در جایگاه vip به عزاداری پرداختند
چه حرف درستی کاش مسولين حتی در جلسات هم در میان مردم می نشستند
آخه برخی مسولین عزاداریشون برای رضای خدا که نیست برای رای جمع کردن هست تو ستاداشون عزاداری کنن بهتره
این حرف خیلی معنی داره
اراکی
در مورد شخصیت های سیاسی با شما موافقم . ولی شخصیت های علمی ، دینی و مذهبی خودشان نمادی از مذهب و دین هستند و احترام به آنها اشکالی ندارد .