دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سفارش استقلالی ها به مظلومی

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 451961
برخی نزدیکان استقلال به سرمربی توصیه کرده اند امروز مقابل سپاهان به کاپیتان استراحت بدهد و دروازه را به ذخیره او بسپارد.
به گزارش جهان به نقل از جام، سید مهدی رحمتی با ۲ کارت زردی که در بازی های قبلی این فصل گرفته در آستانه محرومیت قرار دارد و اگر مقابل سپاهان کارت زرد بگیرد، در دربی غایب است.
 
به همین دلیل برخی نزدیکان استقلال به پرویز مظلومی گفته اند امروز رحمتی را روی نیمکت بنشاند و در تقابل با سپاهان، دروازه استقلال را به وحید طالب لو بسپارد.
 
این عده معتقدند با توجه به حساسیت هواداران سپاهان نسبت به رحمتی و همچنین با استناد به نوع بازی سپاهانی ها در یک سوم دفاعی حریف احتمال اخطار گرفتن رحمتی زیاد است و کاپیتان استقلال چه بابت اعتراض کارت بگیرد و چه بابت خطا، دربی را از دست می دهد!
 
رحمتی طی دو بازی اخیر استقلال هم ۲ گل بد خورده و شاید یک بازی نیمکت نشینی به نفع او باشد. ضمن اینکه احتمال گل خوردن در این بازی هم برای روحیه او در دربی خطرناک است.
 
مظلومی هنوز تصمیم نگرفته به این توصیه دوستانش گوش کند یا نه و البته قطعا او قبل از گرفتن هر تصمیمی با رحمتی مشورت خواهد کرد. شاید خود رحمتی هم امروز به این نتیجه برسد که بهتر است ریسک نکند و بازی با سپاهان را به وحید بدهد و دربی را خودش بردارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *