پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱۱

جنون وزیر خارجه عربستان به روایت روزنامه عربستانی

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 451667
یک روزنامه‌نگار عرب با اشاره به سخنان مداخله‌جویانه مستمر وزیر امور خارجه عربستان سعودی علیه ایران، تاکید کرد که وی درباره موضوع ایران و سوریه دچار بیماری جنون شیدایی شده است.
جنون وزیر خارجه عربستان به روایت روزنامه عربستانی
به گزارش جهان، عبدالباری عطوان در روزنامه «رأی الیوم» با اشاره به اقدامات عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت و به فراموشی سپردن اولین مسئله مسلمانان که همان مسئله فلسطین است نوشت: امیدوارم که عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان حتی برای چند روز از سخن گفتن درباره دو موضوع ایران و سوریه مرخصی بگیرد، زیرا هرکسی که این روزها سخنان او را دنبال می‌کند به این نتیجه می‌رسد که وی درباره این دو موضوع دچار شیدایی جنون‌آمیز شده است که به نوعی بیماری تبدیل شده، و در نتیجه نتایج عکسی دارد که نشان‌دهنده جهل و نادانی درباره تحولات اساسی جهانی است که معادلات مربوط به این دو پرونده را تغییر داد.

وی افزود: در فلسطین شاهد انقلابی هستیم که فلسطینی‌ها در دفاع از حرم قدس شریف و در برابر یهودی‌سازی مستمر اسرائيل شهید می‌شوند، اما آنچه از وزیر امور خارجه عربستان سعودی در این خصوص شاهد بودیم تنها این بود که تحت فشارهای آمریکا و اسرائیل با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی گرفت و خواستار برقراری آتش‌بس شد.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف اگر از پس این بر نمی آید لااقل بیاد جلوش زانو بزنه شاید بی خیال ما شد.!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان زانوی پرتوان آقای ظریف را می خواه!
Iran, Islamic Republic of
خيلي بچه هست
حرفاش اهميت نداره
Iran, Islamic Republic of
به قول احمدي نژاد در سازمان ملل كه عده اي مي خواستند مراسمش را به هم بزنند به حضار گفت من از همه شما مي خواهم كه اينها را ببخشيد. اينها نمي فهمند.
بالا خره بین این عربها یه نفر واقع بین پیدا شده تا دیوانه بودن این سعودی ها رو اعتراف کنه.
مجید
روزی مگسی روی درختی تنومند نشسته بود. همینکه قصد کرد بلند شود رو کرد به درخت و گفت: محکم بایست که میخواهم بلند شوم.
درخت با متانت جواب داد: من نفهمیدم کی نشستی که حالا بخواهی بلند شوی!
این بچه فکر میکنه این حفها خللی در اراده ایران بزرگ ایجاد میکند.
هرچند ضعف دولتمردان ما باعث شده این بچه را وهم بردارد که کاره ای است و قدرتی دارد.
باهات موافقم
دولت مردهای ما اقتداری از خودشون نشون نمیدن
فقط رهبر مقتدره
جان فدای رهبر
محمد
سلام
يه روزي يكي از اين آقايان وزرا در دانشگاه گفت : آقا يان آمريكا شوخي بردار نيست بافشار يك دكمه جهان را به آتش مي كشد . روزي ديگر به موگريني گفت : يادتان باشد هرگز يك ايراني را تهديد نكنيد . بلاخره نفهميديم كداميك درست است ولي اين را مي دانيم كه همين سياستهاي آفتاب سايه است كه به امثال عادل جبير ميدان داده است .
..
. اميد داريم روي برسد كه خانه ي خدا را با دستان پرتوان پاسداران اين مملكت از چنگال دژخيمان آل سقوط نجات بدهيم . انشا اله
نصرت اله
این روزنامه نگار بیشتر مواضع اش واقعی است ، ایکاش یکی از دولتمردان ایران همچون موضعی در برابر این عامل سیا (عادل الجبیر) میگرفت.
Spain
چندسالی است که عربستان و اسراییل متحد و هم زبان و همکار عملی هستند. فقط سفارتخانه در پایتخت های یکدیگر ندارند.... آنهم از ترس مردم عربستان!
اقای الجبیر.قسم به کسی که جانهایمان در دست اوست،اشتیاق ما برای اغاز نبرد با شما از اشتیاق بچه به سینه مادر شدیدتر است.تا ان روز