دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
دبیر ستاد انتخابات کشور:

آموزش عوامل اجرایی انتخابات به صورت ویژه

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 451169
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ارائه آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات مورد تاکید وزیر کشور بوده و این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی پورعلی مطلق صبح امروز چهارشنبه در همایش منطقه ای ستاد انتخابات غرب کشور که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزای است، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری ارائه آموزش به عوامل اجرایی این انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: وزیر کشور نیز در خصوص ارائه آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات تاکید داشته و لازم است که برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن و اجرای صحیح قانون عوامل برگزار کننده از آموزش های لازم برخوردار باشند.

پورعلی مطلق تصریح کرد: باوجود اینکه عوامل اجرایی انتخابات افرادی باتجربه هستند اما با توجه به تغییر آیین نامه ها و قوانین در طول زمان ارائه آموزش های لازم به این افراد الزامی است.

وی برگزاری همایش های اینچنینی که در کرمانشاه در حال برگزاری است را بسیار با اهمیت دانست و گفت: باید از وجود افراد تصمیم گیرنده همچون معاونان وزیر کشور در این همایش ها بهره جست.

دبیر ستاد انتخابات کشور از برگزاری همایش منطقه‌ای آموزشی توجیهی اعضای ستاد انتخابات در ۱۱ استان کشور خبر داد و اظهار داشت: تا کنون این همایش ها در ۴ استان کشور برگزار شده است.

پورعلی مطلق یادآور شد: در مجموع ۹۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات از کلاس های آموزشی در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

وی از حضور ۲۷۰ مربی در همایش های منطقه ای ستاد انتخابات خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۸۲۰ نفر در این همایش ها شرکت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *