پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲

مدیریت حج به کشورهای اسلامی برسد

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 446620
امین اسدی عضو شورای مرکزی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی گفت : حادثه خونین امروز در منا ، اولین رخداد در دهه های گذشته در طول مراسم حج بوده است، این حادثه قطعاً آخرین آنها نیز نخواهد بود؛ با توجه به نحوه مدیریت و اداره مناسک حج توسط مقامات مذهبی و سیاسی عربستان سعودی، این حادثه ها تکرار خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از خبر آزاد، سعودی ها باید به اشتباهات و کم کاریهای خود در مورد برگزاری و مدیریت این تجمع عظیم اسلامی اعتراف کنند و اقدامات سریع و قاطعی را برای جلوگیری از حوادث آتی اینچنینی صورت دهند.

وی افزود: وقوع چنین حادثه ای مسلمانان را به تجدید نظر در اداره امور حج توسط عربستان وادار می کند ،عربستان با توجه به اینکه اماکن مقدسه اسلامی در آنجا واقع است، بایستی با دیگر کشورهای اسلامی برای مدیریت بهتر با آنها مشورت کند، به اعتقاد من دیدگاه عربستان به شیوه اداره حج باید تغییر کند و به کنفرانس اسلامی سپرده شود.

اسدی درپایان خاطر نشان کرد : رئیس جمهور از این فرصت برای گرفتن مدیریت حج از آل سعود و سپردن آن به سازمان کنفرانس اسلامی و مظلومیت مردم یمن، سوریه و عراق استفاده کند و ناقضان اصلی حقوق بشر که عربستان سعودی هم در زمره آنها قرار می گیرد را از تریبون بین المللی سازمان ملل معرفی کند.
https://jahannews.com/vdcj8mexyuqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8mexyuqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *