سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۰

حاشیه هایی عجیب در ورزشگاه ثامن مشهد

پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 446421
هواداران سیاه جامگان که جزو قدیمی ترین طرفداران ابومسلم محسوب می شوند، باخت های تیم خود را باور ندارند و دوست ندارد وداعی زودهنگام با لیگ برتر داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از "ورزش سه"، سیاه جامگانی در روزی که می توانست با غلبه بر استقلال خوزستان به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهد مغلوب این تیم شد تا به قعر جدول لیگ پانزدهم نزدیک تر شود.

در این بازی که رضا عنایتی فرصت خوبی داشت تا از روی ضربه پنالتی تیمش را به پیروزی برساند با بی دقتی آن را از دست داد تا در انتهای بازی مورد عتاب هواداران مشهدی قرار گیرد. سیاه جامگانی های روی سکو به شدت علیه کاپیتان تیم شان در پایان بازی موضع گرفتند و با شعار سیاه جامگانی بی تعصب نمی خوایم او را بدرقه کردند. عنایتی تنها فرد مورد اشاره سیاه جامگانی ها نبود و سعید رمضانی نیز که بعد از جدایی رسول خطیبی روی نیمکت این تیم قرار گرفته با نتایج کسب شده به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. هواداران مشهدی خواستار برکناری رمضانی و حضور فرهاد کاظمی که به تازگی از راه آهن کنار گذاشته شده، بودند. برخلاف این محسن فروزان تنها بازیکنی از جمع سیاه جامگان بود که توانسته رابطه خوبی در این مدت با مشهدی ها برقرار کند و در پایان بازی نیز به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

سعید رمضانی که در آخرین مصاحبه اش ادعا کرده بود به زودی تیمش را در رقابت تیم های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد داد اکنون و بعد از این باخت شرایط سختی را تجربه می کند و باید دید راهکار مدیران این باشگاه برای عبور از این شرایط چگونه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *