جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

کمک ۸۰ میلیاردی وزارت ورزش به سرخابیها

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 444836
وزارت ورزش و جوانان با تخصیص اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی به باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس کمک مالی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، وزارت ورزش و جوانان با جذب حمایت‌های مالی و در راستای کمک به باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس برای خروج این دو باشگاه از شرایط دشوار کنونی، در طی روز‌های گذشته ۸ میلیارد تومان به سرخابی‌های پایتخت کمک نقدی کرده است.

سهم باشگاه استقلال از این کمک ۳۰ میلیارد ریال بوده و باشگاه پر‌سپولیس نیز به دلیل مشکلات جدی‌تر ۵۰ میلیارد ریال کمک دریافت کرده است.

ظاهرا به دلیل این که هنوز تکلیف اسپانسر باشگاه پر‌سپولیس مشخص نیست و این باشگاه در پی جذب منابع مالی است، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته که کمک بیشتری به این باشگاه انجام دهد.

باشگاه استقلال به دلیل داشتن اسپانسر مالی مشخص، بهره‌ی کمتری از این حمایت مالی را برده است.

پیش از این علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پر‌سپولیس با تایید دریافت کمک مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان مبلغ این کمک را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسين
خوب پول بيت المال روحيف اين اين واون ميكنيد .بدانيد خداوند ازحق الناس نميگذرد.
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
بنام خداسلام علیکم ؛چه می شدکه وزارت ورزش عوض کمک های ملیاردهاتومانی به فوتبال وفوتباللیست ها- این پول هارا خر ازدواج جوانان وکارسازی برای ایشان می کرد تا هم نسل شیعه وجمعیت ایران زیادشود وهم برای علاج --دردفقر - درجامعه علاجی باشد وهم مشکلات جنبی ان حل شود این این ظلم نیست ؛ الملک یبقی بالکفر ولایبقی باظلم التماس دعا
پیش از این علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پر‌سپولیس با تایید دریافت کمک مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان مبلغ این کمک را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده بود.///


چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟15میلیارد ریال؟؟؟؟؟