سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

قرعه سخت پرسپولیس در جام حذفی

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 444355
وقتی استقلال تهران بر اساس قرعه‌کشی جام حذفی کشور به شهرداری سمنان می‌خورد و پرسپولیس به مصاف پیکان صدرنشین لیگ دسته رفت...
به گزارش جهان،روزنامه خبر ورزشی نوشت:  زماني كه شاگردان برانكو در همان ابتداي ليگ بالاجبار دو مرتبه به استان خوزستان رفته و در اصفهان و تهران با تيم‌هاي مدعي سپاهان و ذوب‌آهن مصاف مي‌دهند. ظريفي مي‌گفت پرسپوليس بدشانس‌تر از سعيد عبدولي است كه چندان هم بيراه نبوده است.
پرسپوليس با پنالتي طارمي پيكان را برد و حالا با ملوان بازي مي‌كند.

و اما بد نيست اضافه كنيم پرسپوليس در صورت غلبه بر ملوان هم بايد دوباره با ذوب‌آهن اصفهان يكي از تيم‌هاي بابرنامه و زهردار فوتبال ايران بازي كند.

تصورش را بكنيد همين پرسپوليس چنانچه از سد ذوب‌آهن بگذرد، احتمالاً در مرحله نيمه‌نهايي بايد با سپاهان؛ ديگر تيم‌ قدرتمند اصفهاني مصاف بدهد. بدشانسي‌هاي پرسپوليس زماني تكميل مي‌شود كه بار ديگر يادآور شويم درست زماني كه پرسپوليس پس از چند شكست متوالي داشت روي غلتك مي‌افتاد و فولادخوزستان را در اهواز شكست داد، ليگ تعطيل شد تا وقفه‌اي در روند رو به رشد سرخپوشان به وجود بيايد.

البته اين يك روي سكه است. روي ديگر سكه، خودباوري جوانان باانگيزه پرسپوليس است. مهدي طارمي به يكي از اميدهاي بزرگ تيم ملي براي گلزني تبديل شده و رامين رضاييان و اميد عاليشاه هم نشان دادند مي‌توانند تعويض‌هاي طلايي باشند و دست كارلوس كروش را بگيرند.

احمد نوراللهي هم از ستون‌هاي تيم اميد به شمار مي‌رود و ميلاد كمنداني نيز بازي‌هاي خوبي را در اردوي هلند به نمايش گذاشت. اين ۵ بازيكن جوان و باروحيه - ناشي از حضور در تيم ملي - سرمايه‌هاي كنوني پرسپوليس و برانكو محسوب مي‌شوند و اين نكته مثبتي در اين تيم پرطرفدار و مردمي است.
در اينكه پرسپوليس تاكنون بدشانس بوده، شكي نيست اما شانس هم در خانه افراد لايق را مي‌زند و به اعتقاد ما تيم برانكو شايستگي برخورداري از شانس را هم دارد.

نكته: معمولاً در كشورهاي صاحب فوتبال، رسم بر اين است كه تيم‌هاي بزرگ به منظور تبليغ و دلگرمي تيم‌هاي كوچكتر در جام حذفي مهمان هستند، منتهاي مراتب به نظر مي‌رسد در كشورمان عكس اين تفكر حاكم باشد. راستي كسي مي‌داند چرا در بازي‌هاي مرحله يك‌شانزدهم همه تيم‌هاي ليگ برتري جلوي تيم‌هاي كوچك ميزبان بودند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تیمی که بخواد قهرمان شه نباید از مصاف با تیم های مختلف بترسه
کم طرفداری پرسپولیس را بکنید
حسینی
شمانگاه کنید سپاهان واستقلال وذوب اهن باچه تیمهایی بازی میکنند در جاذفی و لیگ . حالا پرسپولیس بلا چه تتیم هایی بازی میکند . مافیای اصفهانیها در فوتبال عقده های چندین ساله قهرمانیهای قرمز را توی این چندسال میگیرند به چه روزی قرمز را انداختند از یکطرف خادم خاین واز یکطرف وزیر بی . . پرسپولیس را بخاک سیاه نشاندند . تیم پایتخت با میلیونها طرفدار از بی پولی وبی مدریتی . به چه روزی افتاده . باید در استادیو برعلیه وزیر وباند مافیا فریاد زد تا صدای مارا بشنوند . تااین فدراسیون بی عرضه ومضحکه دست اصفهانیا هست منتظر سقوط ما به دسته یک باشید .