يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کلینتون دوباره از انتخابات عقب می‌افتد

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 444114
منابع رسانه‌ای خبر دادند که جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می دهد که هیلاری کلینتون اصلی‌ترین نامزد دموکرات ها ممکن است جایگاه اول را از دست داده و برین ساندرز بتواند از او پیشی بگیرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از تلگراف خبر داد، جدیدترین نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که هیلاری کلینتون که اصلی‌ترین نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ به حساب می‌آید با مشخص شدن نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها به ویژهدر استان آیوا، سایه برین سندرز را در نزدیک خود حس می کند

براساس این گزارش، ساندرز که به اوباما سفید در رسانه‌ها مشهور است در ایالت نیو همپشیر پیشی گرفته است و ممکن است با نظرسنجی های جدید از هیلاری کلینتون پیشی بگیرد.

ساندرز ۷۳ ساله که به شدت مخالف سیاست‌های جنگ طلبانه بوش و اوباما است از مخالفان سرسخت حمله به عراق و جنگ ویتنام بوده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حدود یکسال دیگر برگزار می‌شود و در جبهه مقابل دونالد ترامپ و جب بوش پیشتازان جبهه جمهوری خواهان به حساب می‌آیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *