جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

افشاگری از اتفاقات یک تیم

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 443968
سرمربی پیشین تیم فوتسال میثاق تهران با بیان اینکه مسئولان قول داده بودند مشکلات مالی این باشگاه تا هفته سوم حل شود که این موضوع عملی نشد، گفت: یکی از بازیکنان مدام می‌گفت به تیم آسیب می‌زنم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رضا لک درباره دلایل جدایی‌اش از تیم میثاق تهران و نتایج نامناسب این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: حدود دو هفته است که به خاطر مشکلات تیم میثاق، از این تیم جدا شدم و الان خیلی از شرایط تیم اطلاع ندارم. امسال مشکلات تیم به حدی بود که تمرینات مدام تعطیل می‌شد و گاهی چند بازیکن به خاطر مطالباتشان سر تمرین نمی‌آمدند. من هفتم یا هشتم شهریور بود که با میثاق قطع همکاری کردم و به سهراب خلیلی (مدیرعامل باشگاه) گفتم که دستش برای انتخاب سرمربی بعدی باز است.

وی ادامه داد: البته آقای خلیلی در این مدت یکی، دو بار با من صحبت کرد ولی احساس کردم شرایطی که باید، فراهم نشده است. به هر حال با مشکلاتی که میثاق داشته، نتایج این تیم طبیعی است. مشکلات و حرفهای زیادی است که درست نیست در این شرایط که تیم میثاق در لیگ بازی می‌کند، بگویم.

سرمربی مستعفی میثاق درباره اینکه سهرابی انتخاب سرمربی جدید را رد کرده بود، گفت: هیچ کدام از مشکلاتی که به خاطرش از تیم جدا شدم، حل نشده بود. من یکسال و نیم با مشکلات سر و کله زدم و این مشکلات هر روز بیشتر هم می‌شد. تصمیم من برای جدایی از میثاق احساسی نبوده و اینرا به خود سهرابی هم گفتم. قرار بود به مسائل مالی کادر فنی از سال گذشته رسیدگی شود که هیچکدام را انجام ندادند. ما هم در این مدت تحمل کردیم و سر و صدا به پا نکردیم. احساسم این بود افرادی هم که کنار من در تیم کار می‌کردند با این روند آسیب می‌بینند و برای همین استعفا کردم.

لک افزود: من پیش از شروع فصل از دو تیم دیگر پیشنهاد داشتم ولی به خاطر تعهدی که داشتم در تیم میثاق ماندم و از باشگاه خواستم که مشکلات مالی را حل کند. سهرابی هم قول داد تا هفته سوم به این موضوع رسیدگی کند ولی تا زمانی که در تیم بودم، این وعده محقق نشد.

وی درباره صحبت‌های سلطانی کاپیتان تیم میثاق که گفته بود اگر لک میثاق را خیلی دوست داشت و قصد برگشت داشت، حداقل ترتیبی اتخاذ می‌کرد که تلفنی به تیم کمک کند اما متاسفانه ایشان جواب تلفن من هم که کاپیتان و بازیکن این تیم هستم را نمی‌دهد، تاکید کرد: کسانی که در تیم میثاق هستند می‌دانند که من خیلی بیشتر از یک مربی گذشت کردم و در کنار تیم بودم. ما هفته پنجم یک دیدار سخت و دشوار با دبیری داشتیم و چند بازیکنمان هم غایب بودند. سلطانی قبل از آن بازی به مدیرعامل باشگاه گفته بود که نمی‌تواند برای تیم انرژی و توان بگذارد. او یک هفته سر تمرین حاضر نشد تا شرایط ما برای بازی با دبیری سخت‌تر شود.

سرمربی مستعفی میثاق خاطرنشان کرد: سلطانی جوان است و باید روی صحبت‌هایش بیشتر توجه کند. شاید هم او تحت تاثیر اتفاقات بوده است. من دست مدیر باشگاه را برای انتخاب سرمربی باز گذاشتم. بهتر از بازیکن هم در حد خودش صحبت کند آنهم بازیکنی که مدام می‌گفت می‌خواهم به تیم آسیب بزنم و نمی‌توانم با تیم تمرین کنم. در هر صورت قصد ندارم خیلی وارد جزئیات شوم ولی من مشکلات را با صبر و بردباری تحمل کردم و پشت سر گذاشتم. الان هم دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *