شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

دلیل مخالفت‌قالیباف باجمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 443463
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی درباره دلیل مخالفت قالیباف با شیوه فعلی جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش جهان، فرزاد هوشیار پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات اخیر شهردار تهران مبنی براینکه شیوه کنونی جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها را قبول ندارد و باید این شیوه اصلاح شود، اظهار داشت: ما به‌طور کلی با کمپ ماده ۱۶ و ترک اعتیاد اجباری مخالف هستیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارتن‌خواب‌های سطح شهر بیش از ۱۰ بار به کمپ‌های ماده ۱۶ رفته‌اند اما بعد از مدتی دوباره به اعتیاد آلوده شده‌اند بنابراین ترک اعتیاد اجباری نمی‌شود همان‌طور که عادات افراد در زندگی روزمره نیز به‌صورت اجباری ترک نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: ترک اعتیاد باید یک ترک روانی باشد و نیازمند مداخلات مددکاری است. قطعاً نگاه شهردار تهران نیز مراکز بازپروری و استفاده از طرح بازگشت به خانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کار کار کار چاره کار