جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتصاب خلبان ها کار دست لوفت‌هانزا داد

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 443348
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان اعلام کرد به علت اعتصاب خلبان‌ها ۸۴ پرواز خود در مسافت‌های طولانی را لغو کرده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از شرکت‌های خطوط هوایی آلمان به‌دنبال اعتصاب خلبان‌های خود به علت پائین بودن سطح دستمزدها مجبور شد تا ۸۴ پرواز خود در مسافت‌های طولانی را لغو کند.

اعتصاب خلبان‌های شرکت لوفت‌هانزا بر برنامه سفر بیش از ۲۰هزار مسافر تأثیر منفی خواهد گذاشت و ۹۰ پرواز دیگر نیز طبق برنامه اعلام شده، انجام خواهد شد.

اتحادیه خلبان‌های شرکت لوفت‌هانزا اعلام کرده است که به اعتصاب خود طی روز چهارشنبه ادامه خواهد داد و این اعتصاب شامل پروازها در مسیرهای کوتاه و متوسط نیز خواهد شد.

این سیزدهمین اعتصاب خلبان‌های شرکت لوفت‌هانزا در ۱۸ ماه اخیر به‌شمار می‌رود. این اعتصاب بر پرواز کلیه هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ ،A۳۳۰ ،A۳۴۰ و بوئینگ ۷۴۷ و پروازهای باری از آلمان تأثیر منفی خواهد گذاشت.

اتحادیه خلبان‌های لوفت‌هانزا و مدیران این شرکت نتوانسته‌اند بر سر دستمزد و مسائل مربوط به بهینه‌سازی فعالیت‌های شرکت به توافق نهایی دست یابند.

این شرکت طی سال ۲۰۱۴ میلادی به‌خاطر اعتصاب خلبان‌ها متحمل زیان و ضرر ۲۳۲میلیون یورویی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *