سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

وزیر ورزش خطاب به فیروزآبادی: ملی‌پوشان سرباز را محروم نکنید

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 443332
دکتر گودرزی در نامه ای به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم اخیر تربیت بدنی ستاد کل مبنی بر حضور سربازان فوتبالیست در باشگاهها و تیم های تابعه نیروهای مسلح را به نفع فوتبال ملی ندانست.
وزیر ورزش خطاب به فیروزآبادی: ملی‌پوشان سرباز را محروم نکنید
به گزارش جهان به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی بعد از دستور العمل تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر محدودیت حضور فوتبالیست ها در تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران که کارت پایان خدمت آنها باطل گردیده است ، در نامه ای به سردار سرلشکر دکتر فیروزآبادی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح ، خواستار تجدید نظر در این مورد برای بهره مندی فوتبال ملی از حداکثر ظرفیت موجود جهت موفقیت تیم های ملی و امید در مسابقات انتخابی جام جهانی و المپیک شد.

در بخشی از نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است:

" سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح علی رغم توافقات قبلی مبنی بر رفع محدودیت حضور ورزشکارات دارای کارت پایان خدمت باطل شده در تیم های ملی ، به شرط طی مراحل اعزام و گرفتن برگه اعزام به استناد مصوبه کمیته رسیدگی به تخلفات سربازان فوتبالیست ، در رویکردی غیر سیستمی و بدون حضور نمایندگان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته کم توجهی به مصالح ملی کشور ، اعلام نموده این افراد تا اطلاع ثانوی فقط مجاز به حضور و ادامه فعالیت ورزشی در باشگاههای تابعه نیروهای مسلح بوده و امکان حضور در تیم های ملی بزرگسالان و امید را ندارند "

دکتر گودرزی سال گذشته در استانه مسابقات جام ملتهای آسیا در استرالیا بعد از تقاضای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ، از سرلشکر فیروزآبادی درخواست کرد که مجوز حضور چهار فوتبالیست مشمول را برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتها صادر کند که مورد موافقت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در نامه خود به ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرده ، وزارت ورزش و جوانان معتقد است همه افراد در برابر قانون یکسان هستند و قطعا باید به تخلف فوتبالیست ها رسیدگی و به رای دادگاه گردن نهاد و تمام این موارد در کمیته رسیدگی به تخلفات سربازان ذکر شده است.

دکتر گودرزی در نامه خود به ستاد کل نیروهای مسلح از سرلشکر فیروزآبادی خواسته است با رعایت توافقات قبلی و اقدام برای گرفتن برگه اعزام به خدمت از سوی این ورزشکاران ، به انها فرصت حضور در تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران داده شود تا با صعود به جام جهانی روسیه و المپیک ریو بعد از چهل سال ، فضای شادی و امید برای هواداران پرشمار فوتبال ملی فراهم گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر ورزش :
چرا محروم نکنند آیا شما مسئولیت مادی و معنوی این حرفتون رو قبول میکنید ؟
یعنی آیا شما تشخیص می دهید که چون ورزش میکنند خونشون از دیگر جوانان پاک و صدیق و وطن پرست رنگینتره ؟
چرا بین افراد جامعه فرق قائل می شوید ؟
اصلا به چه حقی شما به خودتان اجازه می دهید که در باره جوانان این کشور اینطوری تصمیم میگیرید؟
کشورمان نیاز به سرباز مرزبان ارتش و سپاه دارید لطفا بفهمید
لعنت به این بی قانونی... ها چه تو زمین خواری چه تو گرانی ها چه تو خدمت نرفتن مفت خورهای ورزشی
اتفاقا مردم از اینکه بازیکنان خاطی بتونن بازی بکنن و هیچ محرومیتی شامل حال ایشان نشود ناراحت می شوند نه چیز دیگر . در ضمن زمانی که ستاد کل در جام ملتها اینها رو بخشید چه گلی به سر فوتبال کشور زدند که حالا بخوان کاری بکنن.
محمدی
قانون فقط نبایر برای ضعفا اجرا شود، ارزش کار سریازان که بیشتر از قشر متوسط به پایین هستند خیلی خیلی بیشتر است
مردم به هیچ وجه راضی نیستند
حقوقی که سربازان میگیرند را مقایسه کنید با کمترین دستمزد این ورزشکاران