پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۷
۵

تشکر هاشمی از ارتش برای آموزش خلبانی به مهدی و یاسر!

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 442695
فرمانده و جانشین دانشكده پرواز نیروی هوایی آمدند. به خاطر تعلیم خلبانی به مهدی و یاسر در چند روز گذشته - كه امروز مرحله ابتدایی پایان یافته - از آنها تشكر كردم.
تشکر هاشمی از ارتش برای آموزش خلبانی به مهدی و یاسر!
به گزارش جهان، آقای هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در روز ۹ شهریور سال ۱۳۶۸ نوشته است: ساعت چهارونیم صبح بیدار شدم. نماز و ورزش و خواندن گزارش‌ها و استماع رادیوها مطابق معمول و سپس انجام كارها تا ساعت هشت ونیم انجام شد. آقای آیت‌اللهی وزیر سابق معادن و فلزات آمد. از ایشان به خاطر كنار گذاشتنش عذرخواهی كردم. با روحیه خوبی برخورد می‌كند و آماده كار حتی زیر نظر وزیر جدید است. یك قوطی سوهان از قم آورده بود. یك جلد قرآن به ایشان هدیه كردم. او نظراتی درباره وضع طرح‌ها و كارهای وزارت داد.

استانداران پنج استان جنگ زده آمدند. آنها مشكلات بازسازی شامل كمبود اعتبار، ضعف پشتیبانی و عدم همكاری نیروهای مسلح را مطرح كردند. دكتر [حسن] حبیبی آمد. درباره طرح تشكیلات و شرح وظایف نهاد ریاست جمهوری تصمیم نهایی اتخاذ شد و درباره سازمان‌ها قرار شد احكام مسئولان را تهیه كند و امضاء نمایم.

تیمسار [منصور] ستاری آمد. گزارش نیروی هوایی را داد و بیست میلیون تومان كمك برای صنایع و تعمیرات گرفت. [آقای محمد سعیدی‌کیا] وزیر راه آمد. گزارش وضع حمل و نقل و نیازها و طرح‌ها را داد و برای بهتر شدن اعتبارات برنامه پنجساله استمداد كرد. متن استعفا از جانشینی فرماندهی كل قوا را نوشتم و با آیت‌الله خامنه‌ای مشورت كردم .

تلفنی به آقای [محسن] نوربخش [وزیر امور اقتصادی و دارایی] درخصوص طرح فعال كردن صنایع تاكید نمودم. فرمانده و جانشین دانشكده پرواز نیروی هوایی آمدند. به خاطر تعلیم خلبانی به مهدی و یاسر در چند روز گذشته - كه امروز مرحله ابتدایی پایان یافته - از آنها تشكر كردم. آنها شرحی از وضع دانشكده دادند.

سه نفر از نمایندگان خط مستقل مجلس آمدند. به خاطر حمایت از كابینه و خواست من از آنها تشكر كردم. آقای حسین مرعشی آمد و درباره مشكلات برنامه [پنجساله] گفت. آقایان [محسن] نوربخش و [عطاءالله] مهاجرانی و نواب آمدند. درباره مصالحه با هند مذاكره شد. احكام [آقایان مسعود روغنی زنجانی و رضا امراللهی] رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و انرژی اتمی را نوشتم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همش که آمدند یه بار هم شما می رفتید
Iran, Islamic Republic of
مال بابام
Iran, Islamic Republic of
!!!
United States
اقازاده ها باید در هوا سیر کنند
Iran, Islamic Republic of
آقازاده از اول هم عاشق چتربازی بوده است!.