کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرویز سروری با اشاره به رزمایش ثارالله:

نمایش قدرت دفاعی ایران درقالب‌رزمایش لازم است/ امیدوارم شاهد برگزاری مانورموشکی بزرگ باشیم

بسیج پرس , 11 شهريور 1394 ساعت 13:52

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توان دفاعی کشورمان ابراز امیدواری کرد رزمایش ثارالله بتواند جواب دندان شکنی به دشمنان بدهد.


گروه سیاست جهان نیوز - پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در خصوص شروع رزمایش اقتدارثارالله و پیامدهایی که برای دشمنان منطقه و فرامنطقه ای خواهد داشت اظهار داشت: برگزاری رزمایش اقتدارثارالله در این برهه از زمان بسیار برای جمهوری اسلامی مهم و به موقع بوده است. نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالار و مهمترین فاکتور ملی کشور ناشی از مشارکت و حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه ها است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: امروز که شاهد اقدامات برخی از قدرت های زورگو و گروه های تروریستی در منطقه هستیم و همچنین کشورهای منطقه در آتش ظلم و زور گروه های تروریستی و کشورهای زورگو در حال افزایش است و دولت آمریکا روز به روز تهدیدات نظامی خود را علیه جمهوری اسلامی در رسانه ها اعلام می کند، لازم بود که رزمایش ثارالله برای نشان دادن قدرت نظامی و دفاعی ایران به معرض نمایش گذاشته شود.

وی با بیان این که برگزاری چنین رزمایش هایی موجب نشان دادن توان نظامی، دفاعی و مردمی جمهوری اسلامی به تمامی دشمنان منطقه و فرامنطقه خواهد شد خاطرنشان کرد: بنده امیدوار هستم که این مانور بتواند جواب دندان شکنی به اظهارات برخی از مسئولین دولت های زورگو بدهد.

سروری در ادامه تصریح داشت:علاوه بر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله امیدوارم که شاهد برگزاری یک مانور موشکی بزرگ از سوی جمهوری اسلامی ایران باشیم که دشمنان ما بدانند که مولفه های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بسیار فراتر از حد تصورات آنان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری چنین رزمایش هایی به امنیت کشور اضافه خواهد کرد، گفت: برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند امنیت کشور را مضاعف کند و نا امیدی را در افکار و عقائد دشمنان منطقه و فرامنطقه ای به همراه داشته باشد. به طور کلی آمادگی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ناشی از حضور بسیجیان و مردم در تمامی صحنه ها است.


کد مطلب: 442246

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/442246/نمایش-قدرت-دفاعی-ایران-درقالب-رزمایش-لازم-امیدوارم-شاهد-برگزاری-مانورموشکی-بزرگ-باشیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com