چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲

"اسامی اصلاح‌طلبان خائن باید اعلام شود"

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 441613
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به هجمه برخی اصلاح‌طلبان به شخصیت حقیقی خرازی گفت: این اقدام محکوم است و کسانی که اتهاماتی را به آقای خرازی وارد کردند باید بدانند کار حزبی به اندازه کافی هزینه دارد و نباید هزینه بیشتری وارد کنند.
به گزارش جهان، احمد شریف سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتقاد اصلاح‌طلبان از صادق خرازی به دلیل احتمال افشاگری درباره کسانی که به دشمن‌ گرا داده‌اند اظهار داشت: بحث آقای خرازی مربوط به اتهاماتی بود که او مطرح کرد، وی زمانی سفیر ایران در فرانسه بوده است و در حال حاضر اتهاماتی را که مطرح کرد که واکنش اصلاح‌طلبان را به دنبال داشت.

شریف با بیان اینکه ما وقتی وارد تشکیلاتی می‌شویم باید رفتار ما متناسب با آن تشکیلات باشد افزود: اصلاح‌طلبان گفتند اگر کسی خائن بوده و به دشمن گرا می‌داده باید اسمش اعلام و مستندات آن ارائه شود.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان درباره هجمه برخی اصلاح‌طلبان به شخصیت حقیقی رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: این اقدام محکوم است و کسانی که اتهاماتی را به آقای خرازی وارد کردند باید بدانند که کار حزبی به اندازه کافی هزینه دارد و نباید هزینه بیشتری به افراد حزبی وارد کنیم.

وی در عین حال گفت: اگر برخی شخصیت‌های منتسب به اصلاحات اتهاماتی را علیه آقای خرازی وارد کرده‌اند باید مدرک داشته باشند و مستندات ادعاهای خود را به مراجع قانونی ارجاع دهند.

به گزارش فارس، پس از آنکه صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با یک هفته نامه از وجود ارتباط بین برخی اصلاح طلبان با کشورهای خارجی دشمن خبر داد، اتهامات سنگینی از سوی چند تن از چهره های رادیکال اصلاح طلب علیه او مطرح گردید. این اتهامات که به نوعی شخصیت فردی و حقیقی خرازی را نشانه رفته بود فضای سنگینی علیه او ایجاد کرد و به گونه‌ای که طی روزهای اخیر زمزمه کناره گیری او از حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان در محافل رسانه‌ای مطرح شد. زمزمه استعفای خرازی از ریاست شورای مرکزی حزب ندا روز دوشنبه با انتشار متن استعفای وی به حقیقت پیوست اما شورای مرکزی حزب با درخواست استعفای وی مخالفت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *