يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

انهدام پایگاه عربستانی+تصاویر

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 439985
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز ضمن انهدام چند خودروی نظامی ارتش رژیم سعودی با موشک بالستیک مدل توشکا بزرگترین پایگاه نظامی عربستان را در جیزان هدف قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن سه دستگاه خودروی نظامی ارتش عربستان سعودی را در پایگاه نظامی الفخیذه استان جیزان در جنوب غرب این کشور منهدم کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره با انتشار تصاویری گزارش داد؛ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ابتدا یک بمب را در مسیر خودروی نظامی ارتش عربستان در جاده خاکی در خارج پایگاه الفخیذه منفجر کردند که دو نظامی سعودی سرنشین آن بودند.

این نیروها سپس با شلیک موشک ضد زره یک دستگاه تانک ارتش عربستان را منهدم کردند. پنج زره پوش ارتش عربستان در پی این حمله به سرعت از این منطقه فرار کردند.

نیروهای یگان ضدزره ارتش یمن همچنین یک موشک بی ۲۹ به طرف تانک ارتش عربستان در منطقه الفخیذه شلیک کردند.

از سوی دیگر منابع یمنی از شلیک موشک بالستیک به سوی یکی از پایگاه‌های نظامی عربستان خبر دادند.

شبکه المسیره تأکید کرد یگان موشکی ارتش یمن صبح امروز موشک جدید بالستیک از نوع توشکا به طرف پایگاه نیروهای واجب البحری در استان جیزان در جنوب غرب عربستان شلیک کردند.

یگان رادار ارتش یمن تاکید کرد این موشک با دقت بالا به هدف تعیین شده در پایگاه نیروهای واجب البحری عربستان اصابت کرد.

این پایگاه بزرگترین پایگاه نظامی در استان جیزان و یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی عربستان در جنوب این کشور است.

این موشک بالستیک همزمان با تحول جدید در عملیات نظامی ارتش یمن و کمیته های مردمی در داخل خاک عربستان شلیک شد.

در همین حال، جنگنده های رژیم سعودی همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن ادامه می دهند.

به گزارش منایع یمنی منازل مسکونی در مناطق وادی صاله، الکمب و الدیم شهر تعز در جنوب یمن توسط جنگنده‌های سعودی مورد هدف قرار گرفتند. هنوز آماری درباره تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

بنا بر اعلام سازمان ملل، حملات عربستان به یمن از اواخر ماه مارس امسال بیش از ۴ هزار کشته بر جای گذاشته که نزدیک به نیمی از آن‌ها غیرنظامی بوده‌اند. با این حال منابع محلی یمن می‌گویند شمار کشته شدگان بسیار بیشتر از این رقم است.



















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *