سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲
محمدرضا تابش لب به انتقاد گشود

اظهارات ضدآمریکایی خواهرزاده رئیس دولت اصلاحات

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 439841
محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران و منطقه تأکید کرد که این هشدارها باید مورد توجه تمام مسئولان امر قرار بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره نفوذ آمریکا در منطقه و ایران اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب به عنوان رهبری که استراتژیک فکر می‌کند و دیدگاه‌‌های بلند و والایی در اداره جامعه و حکومت کشور دارند، همواره رهنمودهایشان منشأ خیر و هشداردهنده است.

وی افزود: پس از این توافق و تفاهم که حاصل شد، یک عده بدبین و عده‌ دیگری ذوق‌زده بودند در حالیکه نه بدبینی و نه ذوق‌زدگی راه به جایی نمی‌برد بلکه باید در یک بستر حقوقی و قانونی برجام را بررسی کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نه تکلیف برجام در آنجا مشخص است و نه در ایران.

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: تجربیات جهانی وجود دارد که وقتی از نظر سیاسی گشایشی برای حضور مخصوصا قدرت‌های استکباری و نظام سلطه در کشورها باز می‌شوند، اینها می‌خواهند فرهنگ و ارزش‌های آن کشور را استحاله کنند. هشدار مقام معظم رهبری نیز در همین زمینه بود که بسیار درست و صحیح است.

"البته ایشان از سال‌ها قبل درباره تهاجم و شبیخون فرهنگی و مواردی از این دست بیاناتی را داشتند و این مطلب بسیار جدی است که باید مراقبت کنیم تا راه نفوذ قدرت‌های استکباری را در جامعه خود ببندیم، بنابراین این هشداری بود که باید مورد توجه تمام مسئولین امر قرار بگیرد."

تابش با تأکید بر اینکه خطر استحاله فرهنگی کشور و انقلاب در داخل نیز کمتر از نفوذ خارجی‌ها نیست، خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز فعل و انفعالاتی اتفاق می‌افتد که باید به آنها توجه شود، مثل بالارفتن آمار طلاق، بی‌عفتی، بی‌حجابی، تبعیض، دوری از عدالت و افزایش اعتیاد بین جوانان که واقعاً‌ نگران‌کننده است و باید این جلوه‌ها را از بین ببریم.

وی ادامه داد: موافقت حضرت آقا با مذاکره علیرغم بی‌اعتمادی به حسن نیت آمریکایی‌ها، برای این بود که بتوانیم زمینه‌هایی که ممکن است فرآیند استحاله و تغییر فرهنگی را فراهم می‌کند، از بین ببریم لذا باید هم مراقب نفوذ خارجی‌ها باشیم و هم بسترهایی را که آنها می‌توانند نفوذ کنند و برنامه‌های خود را پیش ببرند، از بین ببریم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اعتماد بین مردم و حاکمیت باید برقرار باشد تا در اذهان مردم، حکومت ناکارآمد جلوه نکند و منتظر منجی نباشند که از بیرون بیاید و کارها را درست کند؛ این مواردی است که رهبری معظم بارها درباره آن تذکر داده‌اند و ان‌شاءالله ما بتوانیم این فرمایشات را به مرحله اجرا و عمل دربیاوریم.

تابش همچنین گفت: مقام معظم رهبری هر سال شعارهای راهبردی را مشخص می‌کنند اما متأسفانه تنها لقلقه لسان خیلی از مسئولان می‌شود و در این باره فقط پلاکارد می‌زنند و ممکن است چند بخشنامه هم صادر کنند اما در عمل چندان کار شایسته و درخور توجهی انجام نمی‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اينجور مواقع ميشن ادم خوبه!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب همیشه خریدار داره و نفس اقای تابش گرم .