جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱

ایران فردا، پنجره‌ای رو به خانه آل‌سعود +ویدئو

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 439646
مواضع ضدایرانی این عنصر وابسته به دربار سعودی در شبکه ها و رسانه های عربستان، شبکه ماهواره ای اش را به عنوان «زیرنویس فارسی العربیه» معروف کرده است!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، چندی پیش شبکه ای ضدایرانی و با پشتیبانی مالی آل‌سعود با نام «ایران فردا» راه اندازی شد.

مدیر و مجری این شبکه کسی نبود جز «علیرضا نوری زاده» فعال ضدانقلاب که برای ادامه پیاده سازی برنامه و اهداف ضدایرانی خود و هم‌قطارانش، سر از دربار آل سعود درآورد تا با الطاف ملوکانه پادشاه عربستان کینه خود علیه کشورمان را به مرحله اجرا درآورد.

وی که همواره به دلیل گدایی و تعریف و تمجیدهایش از سعودی ها، مورد انتقادات گسترده قرار گرفته است، سعی کرده تا ارتباط خود با دربار عربستان را کتمان کند.

اگرچه وی در هیات کارشناس در شبکه های ضدایرانی و مخصوصا در شبکه العربیه ظاهر می شود، اما ادعا دارد که تلویزیون «ایران فردا» ارتباطی با سعودی ها ندارد.

ادعای این عنصر ضدانقلاب در حالی صورت می گیرد که علاوه بر مواضع ضدایرانی وی در شبکه ها و رسانه های سعودی، شبکه ماهواره ای خود را نیز به عنوان «زیرنویس فارسی العربیه» معروف کرده است!

ویدئوی زیر را مشاهده فرمائید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر وطن فروشان خائن.