کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یاداشت شیخ نعیم بر کتاب خودش

28 مرداد 1394 ساعت 16:45

معاون دبیر کل حزب‌الله با تقریظی بر ترجمه کتاب اخیر خود که توسط خبرگزاری تسنیم به چاپ رسیده است از تلاش این خبرگزاری برای ترویج تفکر ولایت قدردانی کرد.


به گزارش  جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته مراسم رونمایی از کتاب «رهبر احیاگر» ترجمه کتاب «الولی المجدد» نوشته شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، با حضور نویسنده و مترجم کتاب، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی مجلس حزب الله لبنان و مسئول موسسه حفظ میراث فرهنگی و دینی جبل عامل، سید عبدالله صفی الدین نماینده حزب‌الله لبنان در ایران، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، جعفر درونه مدیر پروژه ترجمه کتاب «الولی المجدد» و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و صاحب‌نظران حوزه بین‌الملل در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.


مشروح این نشست را در این لینک بخوانید. محمدباقر اسدی این کتاب را به زبان فارسی برگردانده است. این کتاب از سوی انتشارات خبرگزاری تسنیم منتشر و در ایام پیش رو روانه بازار کتاب می‌شود.

در پایان نشست رونمایی از این کتاب شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله بر نسخه فارسی کتاب خود نوشته‌ای به یادگار برای خبرگزاری تسنیم نوشت که در ادامه می‌خوانید:

به برادران متدین خبرگزاری تسنیم

تلاش شما برای ترویج تفکر ولایت بسیار مبارک است، این کار شما تاثیری بس بزرگ برای عزت اسلام خواهد داشت.

از خداوند متعال برای شما توفیق در جهت اعتلا کلمه اسلام را خواستارم.


کد مطلب: 439636

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/439636/یاداشت-شیخ-نعیم-کتاب-خودش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com