سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۷
۷۷
حداد عادل:

ملت‌ مراقب‌ باشد آتش‌بیاران فتنه به‌مسئولیت نرسند/ برجام موجب دودستگی و نفوذ آمریکا نخواهد شد

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 439565
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به نامه فعالان فتنه به وزارت خارجه آمریکا در نهم آذرماه ۸۸ گفت: این نامه به اندازه‌ای شرم‌آورست که تا ابد برای نویسندگان آن، که البته نام خود را اعلام نکرده‌اند، سیاهرویی به بار می‌آورد. آنها به آمریکایی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید جنبش سبز به پیروزی برسد ایران را تحریم اقتصادی کنید.
ملت‌ مراقب‌ باشد آتش‌بیاران فتنه به‌مسئولیت نرسند/ برجام موجب دودستگی و نفوذ آمریکا نخواهد شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ادای احترام به پیشگاه حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، سالروز بازگشت آزادگان را به میهن را تبریک گفت و درود و سلام خود را به این افتخارآفرینان و مدافعان دین و وطن تقدیم کرد.

وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: امروز بیست و هشتم مرداد، سالروز کودتای ننگین آمریکا و انگلیس در ایران است، شصت و دو سال پیش در چنین روزی آمریکایی‌ها برای تسلط بر ایران و نفت ایران، دولت ملی مصدق را سرنگون کردند و نهضت ملی شدن صنعت نفت را ناکام ساختند و شاه را که به اروپا فرار کرده بود به ایران برگرداندند.

حدادعادل به نقش آمریکایی‌ها در کودتای ۲۸ مرداد اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها با خرج دلار و به کمک اوباش و اراذل و فواحش، کودتا را به پیروزی رساندند و ایران را برای مدت بیست و پنج سال به دست حکومت فاسد و مستبد شاه سپردند، در این بیست و پنج سال در ایران از آزادی خبری نبود، اختیار همه چیز در ایران به دست شاه بود و اختیار شاه در دست آمریکا بود.

وی در ادامه تصریح کرد: استبداد و خفقان در ایران به اندازه‌ای بود که وقتی در روزنامۀ اطلاعات، که در آن زمان وابسته به دربار بود از شرکت تعاونی تاکسیرانی انتقادی می‌شد به دستور شاه سناتور عباس مسعودی مدیرمسئول اطلاعات مغضوب می‌شد تا از غصه دق کند و بمیرد؛ در این بیست و پنج سال به جای اشک، خون از چشم ملت ایران جاری بود، زندان‌ها پر از زندانیان سیاسی بود که عمدتاً به دست جلادان ساواک بی‌رحمانه و تا سرحد مرگ شکنجه می‌شدند؛ چیزی که در ایران وجود نداشت استقلال و آزادی بود و آمریکایی‌ها همۀ این واقعیت‌ها را می‌دیدند و می‌دانستند و راضی بودند و از شاه پشتیبانی می‌کردند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: این چنین بود که ملت ایران به رهبری و پیشوایی دینی و مرجع تقلید شجاع و بزرگ خود، امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را در ایران با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و با تقدیم هزاران شهید و جانباز به پیروزی رساند و طومار استبداد داخلی و استعمار خارجی را در هم پیچید و دست آمریکا و انگلیس و اسرائیل را از ایران کوتاه کرد.

آمریکایی‌ها به بهانۀ مذاکرات هسته‌ای، به خیال نفوذ در ایران افتاده‌اند

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون بار دیگر آمریکایی‌ها به بهانۀ مذاکرات هسته‌ای، به خیال نفوذ در ایران افتاده‌اند، آنها همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی دو روز قبل خود فرمودند به راهنمایی و توطئۀ انگلیسی‌ها، قصد دارند در ایران دودستگی ایجاد کنند همان‌طور که قبل از کودتای ۲۸ مرداد میان طرفداران آیت‌الله کاشانی و مصدق دو دستگی ایجاد کردند و می‌خواهند دوباره در ایران نفوذ کنند و سیاست و امنیت و اقتصاد و فرهنگ جامعۀ ایرانی را مثل سال‌های قبل به دست گیرند.

حدادعادل در ادامه اظهارداشت: در این شرایط آنچه قابل توجه و عبرت آموز است نامه‌ای هشت صفحه‌ای است که در نهم آذرماه سال ۸۸ از سوی بعضی افراد فعال در فتنۀ سبز از ایران به آمریکا فرستاده شده و این روزها متن آن در آمریکا منتشر شده است، این نامه در پاسخ این سؤال وزارت امور خارجۀ آمریکا از رهبران جنبش سبز است که «ما باید چه کاری انجام دهیم و چه کاری نباید انجام دهیم».

وی ادامه داد: پاسخی که به این نامه داده شده، به اندازه‌ای شرم‌آورست که تا ابد برای نویسندگان آن، که البته نام خود را اعلام نکرده‌اند، سیاهرویی به بار می‌آورد. آنها به آمریکایی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید جنبش سبز به پیروزی برسد ایران را تحریم اقتصادی کنید چون می‌خواهد بمب اتمی بسازد، به ایران فشار وارد کنید تا مردم از ما حمایت کنند و در برابر جمهوری اسلامی بایستند.

حدادعادل تصریح کرد: آنها آمریکائی‌ها را تشویق و دعوت می‌کنند که برای دست یافتن به منافع غرب در ایران و تأمین صلح جهانی با ایران در مذاکرات هسته‌ای توافق نکند و به جای آن فشار و تحریم اعمال کند. آنها صریحاً به آمریکایی‌ها می‌گویند جنبش سبز طرفدار جدائی دین از سیاست در ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنان حمایت ملت ایران از مظلومان فلسطین و مقاومت لبنان و سایر ملت‌های مظلوم و تحت ستم منطقه را حمایت از تروریسم می‌نامند و با التماس به آمریکا خواهش می‌کنند که به براندازی جمهوری اسلامی ایران به دست جنبش سبز کمک کند، این نامه در همان روزهایی نوشته شده که عده‌ای در روز قدس در تهران شعار«نه غزه، نه لبنان» سر می‌دادند و در تابلوها روی کلمۀ جمهوری اسلامی علامت ضربدر می‌کشیدند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با طرح این پرسش که آیا هیچ ایرانی با شرف و وطن‌خواهی هست که با خواندن این نامه، به این همه خیانت و وطن فروشی و پستی و بیگانه‌پرستی لعنت و نفرین نکند و از فتنه ۸۸ بیزاری نجوید، تصریح کرد: این همان کاری است که ملت ایران در نهم دی‌ماه ۸۸ با نمایش با شکوه خود در سراسر ایران به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و مزدوران داخلی آنها پاسخی شایسته دادند.

وی ادامه داد: اکنون سخن ما این است که همۀ کسانی که به اسلام معتقدند و به ایران و آزادی و استقلال وطن خود عشق می‌ورزند، امام خمینی(ره) را رهبر نجات دهنده این ملت از سلطۀ آمریکا و انگلیس و دیگر سلطه‌گران و غارتگران می‌دانند باید تکلیف خود را با آنچه در این نامه آمده روشن کنند. آنهایی که در ایران دم از پیروی از امام راحل می‌زنند نباید در برابر متن این نامه که یکسره برخلاف آرمان‌ها و اندیشه‌های امام است سکوت کنند.

ملت ایران مراقب باشند آتش‌بیاران فتنه ۸۸ به منصب و مسئولیت نرسند

حدادعادل تصریح کرد: همه باید از آنچه نویسندگان این نامه تحت عنوان جنبش سبز از آمریکا خواسته‌اند تبری بجویند و اظهار برائت کنند. کسی نباید با سکوت خود بر این وطن فروشی‌ها صحه بگذارد. ملت ایران هم باید مراقب باشند تا کسانی که دیروز در فتنۀ ۸۸ آتش بیار معرکه بوده‌اند دوباره تحت هیچ نام دیگر و زیر هیچ نقاب دیگر و در هیچ فرصت دیگری به منصب و مسئولیت نرسند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت هم باید این رهنمود مقام معظم رهبری را که بارها فرموده‌اند فتنه خط قرمز ماست جدی بگیرد، آمریکا هم بداند که فرزندان خمینی و خامنه‌ای اجازه نخواهند داد که در ایران دوباره نفوذ آمریکا برقرار شود. ملت ایران وحدت خود را با اطاعت از رهبری معظم خود حفظ خواهد کرد. برجام هم موجب دودستگی و راهی برای نفوذ آمریکا نخواهد شد. مجلس هم با وحدت در تصمیم‌گیری بر سر منافع ملی و تشکیل کمسیون ویژه بررسی برجام وظیفۀ خود را انجام خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


استاد حداد عادل. الحق که نامت برازنده توست. دستت بوسیدنی است.
کاسبان تحریم
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران با دشمنان این ملت کاسبان تحریم هستند
هنگامیکه افرادی همانند خانم ...که همواره نماد سبز فتنه را بر سر دارند، در راس امور اجرایی این کشور هستند و بجایی رسیدگی به وظیفه حقوقی و قانونی خویش مانند جلوگیری از سوختن جنگلها، اقدام برای رفع ریزگردها و ....، همانند سال 88 که به اتفاق آقای نجفی به خانه آسیب دیدگان مراجعه میکردند تا خانوادها را بر علیه بزرگان نظام بشورانند هنوز ... از دولتی که اینان را در بدنه دارد چه انتظاری دارید؟
هرگز از ...آبی برای برخورد با فتنه گرم نمیشود که هیچ بلکه فتنه گرانی که تا دیروز در لاک خفت و ننگ همسویی با دشمن رفته بودند و از دشمن عاجزانه و خفت بار درخواست تحریم های کمرشکن برای به زانو آوردن ایران شیعی میکردند، امروزه طلبکارانه در حال بیرون رفت از آن تنگنای پس از فتنه هستند، و با پرویی تمام دیگران را عامل و کاسب تحریم میدانند.
...که با گذشت مصلحتی شورای نگهبان توانست به سکوی قدرت برسد که اگر تایید نشده بود این همه گرفتاری نبود و امروز او باناسپاسی فراوان خود به تخریب جایگاه این شورا پرداخته است
البته شورای نگهبان باید دست از مصلحت جویی بردارد و از تایید افراد مسءله دار که سالیان سال کشور را به لبه پرتگاه کشانده اند بشدت پرهیز کند، تایید افرادی مانند خ...، م...، ک...و ...نشانه های خوبی نیست مگر در این کشور قحطی آدم است

میدانیم بر طبق آیات قران بزرگترین گناه نابخشودنی ایجاد فتنه است. پس مباد زمینه ایجادش با گذشت مصلحت آمیز ما باشد

خداوند بزرگ شر فتنه گران را بخودشان برگرداند
واقعا تا این حد افسادطلبان در کشور خفقان بپا کرده اند،
وای بحالشان
شعار پوسیده درود بر مخالف من کشک بود
ناشناس
یاد کودتای 28 مرداد افتادم.
کسانی که امروز دم از مصدق و منش او میزنند همانند زمان مصدق عمل کردند و خود را فروختند و علیه ملت توطئه کردند...

اینها چه کسانی هستند؟
United States
منفی دادن وجود این نامه ننگین گروه فتنه 88 که الان در شکل حزب جدید هستند را تایید می کند.
ولله ولله خدا چهره این خاینین رو باز به مردم نشان خواهد داد. این افراد به دنبال نفوذ دربدنه دولت هستند. الله اعلم.
اقای حداد عادل شما خواب هستید اکثراینها در دولت 11 پستهای بالا دارند
که همین نمایندگان به آنها رای اعتماد دادند متاسفانه
سیاح
Iran, Islamic Republic of
منفی دادم بخاطر اینکه آقای حداد با بصیرت است و خواب نیست
مثبت دارد اینکه در دولت ۱۱ فتنه گران پست دارند!!
Norway
ان مسئولی که اخیرا می رود با بی بی سی مصاحبه می کند و وزیر محترم ارشاد می گویند ما طبق قانون مصاحبه مسئولین را با بی بی سی ممنوع کردیم تکلیفش این وسط چیست ؟ چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ طرف کار تحریک امیز انجام می دهد حرف هم که به او می زنی می گوید اقا چرا در این کشور تعامل نیست و چرا اجازه نمی دهید با وحدت هم افزایی کنیم . هم افزایی که شترگاو پلنگ نیست که هر کاری دلتان بخواهد بکنید بشما اعتراض هم بشود شروع کنیدبه فرافکنی و تهمت زدن .
اقای حداد عادل درست می گوید . یک نمونه ان ، ساختار سیاسی لبنان و عراق را نگاه کنید . هرجایی که ادم های با جهت گیری کاملامتفاوت فکری در یک سیستم وجود دارند غیر از هرج و مرج و انقلاب مخملی چیز دیگری حاصل نمی شود . روشن فکر بازی را بگذارید کنار . ما که نمی گوییم دیکتاتوری باشد. ان فردی که با بی بی سی مصاحبه میکند و می گوید اگر امریکا با برجام مخالفت کند اصلاح طلبان تضعیف می شوند تکلیفش چیست ؟ حال سوابقشان بماند که ملاقات با خانواده های صدمه دیده فتنه 88 و معرفی کردن خود بعنوان نماینده موسوی و کروبی انطور که مسئول وقت هلا ل اعلام کرده است را در نظر نگیریم . موسوی هم اوایل انتخابات دم از التزام به نظام می زد . دیدیم که چه شد . به حرف نیست . به عمل است .
دانشجوی دانشگاه تهران
فتنه گران و اصلاح طلبان سکولار چند ویژگی ممتاز دارند.

1 مانند مارکسیست ها منافقین اوائل انقلاب عمل می کنند ، جمهوری اسلامی را قبول ندارند ، امام خمینی را تاریخ گذشته می دانند اما به دروع خود را طرفدار جمهوری اسلامی و امام خمینی می دانند . برخی از سایت های اینها حتی یک کلمه از تظاهرات دهها میلیونی مردم در روز قدس ننوشته اند. مگر نه اینکه در فتنه شعار می دانند " نه غزه نه لبنان...
2- اینها تشنه قدرتند . دروغ می گویند که دموکرات و لیبرال دموکراتند. پایش بیفتد از هر دیکتاتوری دیکتاتورند. در دانشکده ای در دانشگاه تهران استادی بالا ترین رای را در نظر سنجی می آورد ، اما شخصی دیگر را که 24 سال است استادیار است که خانواده اش هم در آمریکا زندگی می کند و نصف نفر اول هم رای نیاورده است را به ریاست دانشکده انتخاب می کنند.
3- دو سه نفراز نوچه های فتنه گران که متاسفانه در کسوت هیات علمی هم هستند و در جریان فتنه در ستاد داماد لرستان فعال بودند هم اکنون در دانشکده ادبیات و علوم انسانی ، دانشجویان را به اتاق خود می کشانند که طومار علیه همکار خود تهیه کنند. جون آن همکار موافق فتنه گران نیست!!!
4 اینها می دانند که در میان متدین و شهید داده جایی ندارند . بنابراین تمام تلاش خود را برای جذب آدمهای نه جندان مقید بد حجاب ها ، و کسانی که دائم با پمپاژ رسانه ای امپراتوری نفاق و کفر تغذیه می شوند، متمرکز کرده اند.

5 و خلاصه اینکه برای آنها هدف وسیله را توجیه می کند.

3
Iran, Islamic Republic of
هر وقت کم می اورند چماق فتنه را علم می کنند
سرور
آن چماق را خودتان ساختید.
س
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد کجا کم آورده است ?
حداد با اخلاق و با بصیرت است
Latvia
خوب میکنند مگر دروغ میگن

مگر تو هم بانک اتش زن اتوبوس اتش زن بودی که الان دردت اومده؟
هرچی دلت میخاهد اسمش بذار.فتنه گران حکمشان درقرآن مشخصه.اگه راست راست راه میرند بدان خیلی ترحم شد درحق فتنه گران والا برابر قانون درحق فتنه گران عمل نشده چون فتنه گران مهدورالدمند
میشه این ترحم را نداشته باشید ومحاکمه کنید البته اگر مدرک دارید کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
نیازی به محاکمه نیست،فتنه گری شما اظهر من الشمس است
Moldova, Republic of
مگر کم اتفاقی بود؟؟؟؟؟
مثل این میماند که امریکا بگوید ایران هر وقت کم می آورد از پشتبانی تسلیحاتی ما از عراق در جنگ 8 ساله حرف می زند و یا کودتا را چماق می کند و یا...
بیدار شید از این خواب ... هر ایرانی وطن دوستی باید هر روز فتنه را برای خود مرور کند تا دوست و دشمن را بشناسد.
ما کم آوردیم - اگر رهبرمون اجازه بده به تو و بزرگترات میفهمونیم کی کم آورده
United States
جنبش سبز از آمریکا ????
اقای حداد تکلیف کسانی که با حمایت بدون چون چرا احمدی نژاد را هشت سال به قدرت رساندند و یک قرن کشور را به عقب انداختند چبست?
یک قرن !!!! الله اکبر احمدی نژادتو انرژی هسته ای مارو نیم قرن برد جلو (البته تودولت ایشون مصامحتا) روحانی ما ۵۰ سال برد عقب ... الان حالت سکون پیدا کردیم... درضمن اقتصاد لیبرالی غایتش نابودی فقرا س ....
با هسته ای نیم قرن پیشرفت کردیم ؟ با رشد اقتصادی منفی ؟ عجب !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لا حَولَ ولا قُوّةَ إلاّ باللّه ؛ دنیا با همه ی عظمت و زیباییش روزی خواهد مرد و خورشید و ستارگان با همه فروغشان تاریک خواهند شد ، کوه ها با تمام بلندا و غرورشان فرو خواهند ریخت و آبی دریاها کدر شده آبشان به جوشش در خواهد آمد و سبزی جنگلها به سرخی خواهد گرایید چونان آهن گداخته در کوره ، در چونان هنگامه ای آدمی مورچه ای را ماند که آب در خانه‌اش افتاده و او آسیمه سر در پی مامنی می دود، می دود، می دود و کجاست جنت الماوا ؟ پلی را بین خود و بهشت خدایش مانع می بیند و این پل گاه پهن است و گاه باریک ، گاه صاف است و گاه پیچاپیچ، گاه تیز و گاه لغزان ، اعمال ما در این دنیا کم و کیف ما آن را معین می کند ؛ برای حکام جور چونان تار مو باریک است و لغزان و لغزان و لغزان .
آن روز تمام اعضاء و جوارح ما بر عدالت یا بی عدالتی ما شهادت خواهند داد و هیچ عملی ، هیچ عملی هولناک تر از بی عدالتی نیست.
Norway
دیدم یک نفر به نظرشما منفی داده است . نفهمیدم چرا .
عزیزم برگرد این ور جلوته چرا برعکس وایستادی و عقب و جلو رو اشتباه می بینی
ایرانی
اتفاقا یکی از دلایلی که کشور را عقب انداخت فتنه 88 بود والا چرا در 4 سال اول مشکلی در کشور نبود و کارها خیلی خوب پیش میرفت !!!!!!!!!!
مرگ بر فتنه گر وطن فروش!
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است.اقای حداد زیاد جوش نزن.احمدی نژادت هم دیدیم
Latvia
لابد بخاطر همین ملت بود که ریختید تو خیابونا و مغازه هاشونوآتیش زدید ، به تکیه ها و حسینیه هاشون اهانت کردید . به امامشان توهین و فحاشی کردید . احمدی نژاد با همه اشکالاتی که داشت خائن وبزدل مزدور نبود و دستش جلوی شیاطین دراز نبود .
Latvia
این شماها نبودید که در فتنه 88 عکس امامی را که رای ملت را میزان میداند پاره کردید . به بوقلمون گفتید زکی !
سید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مردی از جنس مردم بود و هست.
تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید تزویر سکه ایست دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را!
ما در سال 57 بر خاستیم تا دین علی (ع) را برپا کنیم ، بر خاستیم که عدالت علی را احیا کنیم نه نسخ منسوخ غرب و شرق را که امروز جلوه گری آن این آقایان را به غش و ضعف انداخته!
Norway
با نظر اقای حدا دعادل موافقم اقا سید . با نظر شما اگر هم مموافق باشم فقط قسمت اولش است احمدینژاد می توانست مردی از جنس مردم باشد . ولی بالاغیرتا اینطور دفاع نکنید . در بروز وضعیت فعلی ایشان هم مقصر است .
البته از نوع ...
Germany
مردي از جنس مردم بوووووود، ديگر نيييييييست
الان او مردي از جنس مشاييييييييي است و بس.
حسین ف
ولی دوست عزیز بین دولت اصلاحات و سازندگی و تدبیر وامید،این از همه بهترکار کرد دیگه
البته وقتی شما از صندوقش بیرون بیاید . این مورو حاج آقا خاطره از شما بهتر بلده
Norway
ظاهرا میزان سطل اشغال های اتش گرفته است سبزه قبا.
امين الرعايا
تاريخ قضاوت خواهد كرى
بين وطن فروشان شيفته غرب
و خاىمان شيفته ملت
و بي بصيرت هايي كه اب به اسياب فتنه ريخت
روز حقيقت نزديك است
حسین ف
آره دیگه ساله88 احترام به رای مردم رو تو سکنات و وجنات شماها تو مسجد لولاگر،پایگاه 117 بسیج،آتیش زدن اتوبوس، توهین به رهبر عزیزمون تو خیابون ولیعصر،برهنه کردن عزادار حسینی و ...
دیدیم...
Netherlands
یاد آن مرد دلاور که با اللهم عجل لولیک الفرج تاریخ سازمان ملل را به لرزه در آورد به خیر ما با سر و جان خدمتگزار دولت آینده دکتر احمدی نژادیم
علی
Iran, Islamic Republic of
اللهم انا نرغب اليك في دولة الکریمه... پایه های نظام اسلامی عدالت است و عدالت است و عدالت. آنهم نه نظریه های منسوخ غرب و شرق بلکه عدالت مولایمان علی (ع).
علی جان چگونه در بر طفل یتیم لرزیدی / الا زمام دو گیتی به دست قدرت توست
مجید
احسنت
اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر
احمدی نژاد کسی بود که با دروغ دانستن هولوکاست پایه های اسرائیل غاصب را لرزاند. منتظر ان دلیر مرد هستیم تا دوباره پیام عظمت ملت ایران را به گوش جهان برساند.
مجید
درود خداوند بر اقای حداد عادل که در خط امام و رهبری مانده است
Germany
خودتي
لرزه واسه این بود که صندلی ها خالی بود می لرزید
حسام
با سلام
حالا وقت عمل دولت است تا خود را مبری کنید.اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا اطلاع رسانی نمایید که این نامه چه موقع در آمریکا منتشر شده؟
در کدام سند؟
متاسفانه همه علیه نامه صحبت کرده اند اما هیچ جا سند آن ارائه نشده است.

با تشکر
نمی دونیم کدوم رو باور کنیم
United States
وقت عمل دولت است تا خود را مبری کند!!!!!!!!!!
حمید
دلا لان تحریم دلا لان تحریم لو رفتن!!!!!!!!!!
United States
این نامه کو ؟. کجاست ؟.

اگر واقعا هست لطفا منتشر کنید . چون اگر واقعیت داشته باشد ، تف توی صورت همشون . باید همشون رو آتیش زد .
United States
آقای محمد علی‌ ابطحی لطفا جواب بدین????
Iran, Islamic Republic of
ملت مراقب باشد آتش‌بیاران فتنه ۸۸ به منصب و مسئولیت نرسند؟!! نظام باید مراقب باشد آتش‌بیاران فتنه ۸۸ از فیلتر آنها عبور نکند!
آقای حداد عادل ، همین مجلس بی بصیرت به وزرای فتنه گر رای اعتماد داد.
ملت هوشیارند ولی مجلس در خواب بسر می برد.
محمدباقر
باید مراقب این خایینین بود اینها اگر میدان دار شدند میگن که در نظام دو قرات وجود دارد یکی هاشمی ویکی رهبری واز این فکر فتنه جدید را رقم خواهند زد
بصير
اين عمار؟!
شما بايد روشنگري کنيد استاد...
بيش از اينها لطفا.....
میثم تمار
استاد اولا خود میدانید که خیلی از کسانی که فرمودید درحال تدبیر وامیدند.
دوما شما وبقیه اصولگرایان محترم نامزد ریاست جمهوری در92با بی تدبیری بجای اجماع ،باانتقادهای نابجا ازیکدیگر وحجمه به دولت قبل زمینه حضورآقایان رافراهم ساختید.
سوما اقایان اصولگرا باید مراقب باشند همچون ریاست جمهوری .درموقع انتخابات مجلس هم مرتکب اشتباه نشوند.که این امر زمینه ساز ورودسبزه قبا ها رابه مرکز تصمیم گیری کشور ومتعاقبا تحویل کشور به دشمن را فراهم خواهد نمود.
Norway
سایت محترم جهان نیوز
اصل نامه مذکوربزبان که بزبان انگلیسی در سایت ها موجود است را خواندم . با اینکه از روز اول به این جماعت منافق هیچ نظر مثبتی نداشتم لیکن ابعاد نامه همچنین توهین هایی که به رهبر عزیز کرده اند خارج از تصورم بود . تازه فهمیدم عمق خباثت و نفاق اینها چقدر عمیق است . ما فقط قله این کوه یخی را که از دل اب بیرون زده بود می دیدیم . چیزی که من دیدم یک جماعت بشدت وابسته به غرب ، با تفکر کاملا سکولار ، با تمایلات ضد دینی وشیعی بود . بحث جدایی دین از سیاست نبود .انطور که من فهمیدم این ها خائنینی هستند که زیر لوای ناسیونالیزم افراطی ایرانی اصلا به اسلام اعتقادی ندارند . می گویند شیعه و سنی هر دو تکفیری اند .
برایم معما شده بود که چرا در این مقطع امریکا دارد دوستانش را لو می دهد . متاسفانه این قضیه تحلیلی دارد که فعلا من از طریق این سایت نمیتوانم بیان کنم . نظرات مختلفی وجود دارد . مثلا تحلیل اقای سعدا لله زارعی را که می خواندم ایشان فرموده بود امریکاییها بنوعی دارند به داخل کشور سیگنال های فراخوان ارسال می کنند . البته ممکن است لیکن همه ان این نیست . ان چیزی را که من می دانم و در اینجا قابل گفتن است این است که امریکا می خواهد نظام با جریان سبز اموی برخورد خشن و فیزیکی بکند و تعدادی از اینها را بزند تا توسط یک درصد بسیار اقلیت دوباره این جریان منحرف مرده را احیا کنند . نظام هم قطعا مراقب است و بهترین راه کنترل شیاطینی است که در درون ان هسته هستند . اجازه ندهند تحت عنوان بحث های پا ی منقلی و روشنفکر مابی اینها بتوانند رشد کنند . متاسفانه برخی از عناصر دست دوم این ها را در برخی سمت ها می بینیم . حدااقل به مجلس شورا و خبرگان نفوذ نکنند چون اینها مثل سوسک و موش ناقل انواع بیماریها هستند .
خدا اقا سید علی و یارانش را درپناه خود حفظ فرماید ما که خداییش خیلی دوستش داریم و از این نظام هم باصطلاح هیچ چیزی به ما نماسیده است . داریم زندگی سخت خودمان را می کنیم .
آقای حداد بخدا مردی و این جمله تورا هیچگاه فرامنوش نمیکنم که فرمودی فتنه 88 فتنه اکبر بود
معلم شیمی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی شما رییس جمهورمون بودید.
رسیده اند....
مطهری افزود:‌ برخی نمی‌خواهند این قضایا تمام بشود و شرایط تغییر کند؛ چراکه حیات سیاسی آنها در این شرایط است.
علیرضا
حرف حداد درسته.مرلقب باشیم سرنوشتمون با برجام به فرجام نرسه تاریخ نشون داده ما ایرانی ها زمانی پشتمون به خاک اومدکه میون خودمون اختلاف پیدا کردیم
الان هم فتنه گران در راس امورند و این امتحانی برای ملت شد که بیشتر آشنا شوند شروع کارشان با دادن مجوز به بی بی سی شروع شد انشاله ملت با این آشنایی که پیدا کردند به کسانی رای خواهند داد که با سران فتنه و فتنه گران دست دوستی نداده و یک کسی که با حرفش دل دشمنان نظام را شاد نکند و در کل پیرو ولایت فقیه باشد رای خواهند داد انشااله ،
خلاصه این کارها جوانمردانه نیست.
محمد
همگی به منصب رسیده اند شما خبر ندارید؟ به جز دوسه نفر همه در راس امورند
مردم نمی ترسند ولی مثل اینکه شما ترسیدید
عمار
Iran, Islamic Republic of
اتحاد رمز پیروزی است .نیروهای انقلابی اگر اتحاد داشته باشند هیچ گروه معاندی نمیتواند عرض اندام کند.
اصولگرایان محترم هم اگر همچون انتخابات ریاست جمهوری عمل نکنند بهتر میتوانند نتیجه بگیرند.
یاشار
جناب آقای حداد از شما که شخصیتی متین و مذهبی هستید بعیداست اینطور دیگران را متهم کنی به چیزهایی که صحت و سقمش درست نیست و از زبان دشمنان این مردم بیان می شودیک ادعایی که امضای کسی زیرش نیست بقول آقای مطهری از کجا معلوم خود شما ها یا همفکرانتان این درخواست ها را از غربیها نکرده اید تا فتنه بپا کنند
آقای حداد از متعادل ترین نیروهای نظام و انقلاب است و در انتخابات ریاست مجلس بی توجهی خودش را به قدرتطلبی نشان داده و به دلیل اطلاعات موثقی که در اختیار داره همیشه قابل اعتماده
Germany
دولت ملي مصدق؟؟؟؟!!!!!!
تو عادلي؟!!!!!!!!!!!!!!!!
هي دنيا!!!!!!
اقای حداد مجلس فقط برازنده شماست
مثل اینکه آقای حداد خبر ندارند 2 سال است که فتنه گران مسئولیت گرفته اند .مثلا در شهر ما تبریز اگر کسانی سراغ دارند فتنه گران مسئولیت نگرفته اند اعلام کنند . به جز یکی دو نفر که خودشان نخواستند حتی بازنشسته ها . مثلا فرماندار ...مسئول کمیته صیانت از آرا موسوی که بازنشسته بود با آقای ...که بازنشسته بود و ....
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقایان عزیز عزیزان تا زمانی که قانون ممنوعیت کامل استخدام و مدیریت فتنه گران تصویب واجرا نشود راه خیانت آنها بسته نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
خدا به شما عمر با عزت بده