سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

«رحمت» پایتخت شخصیت واقعی دارد

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 439149
هومن حاجی‌عبداللهی گفت: مدتی است به دلیل حضور افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند، متأسفانه فعالیت کمی در این حوزه دارم.
به گزارش جهان، «هومن حاجی عبدالهی» در گفت‌وگو با فارس گفت: چندی پیش در سریال «آقا و خانم سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو نیز بازی کردم که در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفته و قرار است بعد از «تنهایی لیلا» پخش شود.

وی ادامه داد: در این سریال که قسمتی از قصه آن در خوابگاه می‌گذرد نقش یک دانشجویی را ایفا می‌کنم که بزرگتر از سایرین است و اغلب دوستانش به عنوان بزرگتر با او مشورت می‌کنند.

وی با مقایسه بین این نقش و رحمت در سریال «پایتخت» بیان کرد: شاید خیلی ها بر این باور باشند که کاراکتری که در این سریال بازی می‌کنم شبیه رحمت است، اما باید بگویم که اینطور نیست. شاید طنز بودن این دو شخصیت این باور را بوجود آورده باشد ،اما در حقیقت رحمت شخصیتی واقعی دارد، اما این دانشجویی که ازدواج کرده است در خلال مشاوره‌هایش، گاهی اوقات دچار خرابکاری نیز می‌شود و به همین خاطر بار طنز شخصیتی دارد.

حاجی عبداللهی درباره ادامه دار شدن سریال «پایتخت» نیز گفت: هنوز خیلی زود است برای اینکه به طور قطعی بگوییم که این سریال ادامه دار خواهد شد یا نه، اما تنها چیزی که می‌دانم این است که مردم و مسئولین باید بخواهند تا تهیه کننده سریال نیز تصمیمی برای تولید آن بگیرند، وگرنه من که از خدایم هست یکبار دیگر در کنار این عزیزان که همگی از دوستان قدیمی‌ام هستند، حضور پیدا کنم.

مجری برنامه تلویزیونی «راه شب» با اشاره به اینکه چندین شاخه هنری را با هم دنبال می‌کند، گفت: دوست دارم هر کدام از این شاخه‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهم. اصلا دنبال این نیستم که بخواهم خودم را در یکی از این شاخه‌ها اثبات کنم و به خاطرش معروف شوم. در اصل دوست دارم طوری کارم را انجام دهم که بعد از اینکه دیگر به هر دلیلی نتوانستم کار کنم، فردی دیگر نتواند کاری را که من انجام می‌دادم به ثمر برساند و فقط خودم بتوانم کار خودم را انجام دهم و خودم به جای خودم قرار بگیرم نه دیگران، چراکه معتقدم هر فردی فقط می‌توان به جای خودش باشد و کارش را به نتیجه برساند. دوست دارم اگر قرار است زمانی نباشم، جای خالیم احساس شود.

حاجی عبداللهی که در حیطه دوبله نیز فعالیت می‌کند، گفت: مدتی است به دلیل حضور افرادی که تخصص کافی کافی در این زمینه ندارند، متاسفانه فعالیت کمی در این حوزه دارم. این افراد که نا بلد نیز هستند، فقط به این قیمت کار می‌کنند که بیکار نباشند و شنیده‌ام حتی به صورت رایگان نیز کار می‌کنند. در چنین شرایطی زمانیکه یک سرمایه‌گذار غیر حرفه‌ای در این آثار حضور داشته باشد، قطعا برای کم کردن هزینه‌هایش از این افراد کار نابلد استفاده خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *