سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۹
۲۶

فردی که آیت‌الله جوادی آملی را در معرض هلاکت قرار داد!‬+عکس

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 439053
حجت الاسلام محمدرضا زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت : وقتی آن شخص شروع کرد به تعریف و تمجید از آیت الله جوادی آملی، ایشان همان سر سجاده توی خودشان رفته بودند و دستشان را روی گوششان گرفتند که چیزی نشنوند!
فردی که آیت‌الله جوادی آملی را در معرض هلاکت قرار داد!‬+عکس
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمدرضا زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت : روز پنجشنبه که در محضر آیت الله جوادی آملی بودیم یک سید روحانی که با دانشگاهیان از مازندران آمده بودند قبل از سخنرانی ایشان صحبت کرد و خیلی در باره ایشان به ستایش و تجلیل پرداخت و عباراتی گفت که من توی دلم گفتم حتما حاج آقا را شاکی می کند! همان موقع پیرمردی که در انتهای حسینیه کنارم نشسته بود به من گفت : یاد صحبت های فخرالدین حجازی پیش امام افتادم! بعد که آیت الله جوادی سخنرانی خود را آغاز کردند به صراحت در این باره سخن گفتند با این مضمون که این گونه تعابیر افراد را در معرض خطر قرار می دهد و اگر کسی این حرفها را جدی بگیرد خود را به هلاکت انداخته و أصیبت مقاتله!... و فرمودند: وای بر کسی که باورش بشود! و به شکل ضمنی اظهار کردند که گوینده این عبارات مرا در معرض هلاکت انداخته است! و از صحبت هایشان کاملا معلوم بود که خیلی آزرده شده اند.


آیت الله جوادی آملی در حالی که گوش های خود را گرفته اند!

بعدا جناب آقای جعفری که آن موقع در صف های ابتدایی حضور داشته اند این عکس را به من دادند و گفتند: وقتی آن شخص شروع کرد به تعریف و تمجید از حاج آقا ایشان همان سر سجاده توی خودشان رفته بودند و با تأثر سرشان را به راست و چپ تکان می دادند و اظهار ناراحتی می کردند و وقتی ادامه پیدا کرد دستشان را روی گوششان گرفتند که چیزی نشنوند ! این عکس مربوط به همان لحظه است ... فقط کسی که از نزدیک با منش و رفتار شخصی و روحیات این آیت لطافت آشنا باشد می تواند درک کندکه در آن لحظات چه قدر آزرده شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رونوشت حجت السلام آقاي شيخ علي اكبر هاشمي رفسنجاني جهت استحضار
United Kingdom
این روح بلند افراد بستگی داره هرچه درخت پر بارتر باشه سرش پایین تر................
آیت الله هاشمی رو 10 سال مورد تهمت و توهین قرار دادین بنده خدا چی کار کرد؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه برادر....رونوشت به پدر جنابعالی که فرزندی تربیت کرده که بخاطردنیای دیگران دین خود را فروخته است.تو در کجای داستان اقای هاشمی بوده ای که چنین تیغ کینه برکشیده ای و درمورد احوال درونی دیگران بقضاوت مینشینی.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از كوزه همان برون تراود كه در اوست برادر !!!!
رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر
اظهارت و مواضع افراد هم خبر می دهد از خواسته های درونی آنها
مهدی
مشابه این جریان را بنده شخصا در مورد آیت الله مصباح یزدی (حفظه الله) دیدم.
مسعود
اتفاقا" رونوشت به امثال تو بايد داد كه چشم و گوش بسته به دنبال دين به دنيافروشاني افتاده ايد كه براي حفظ قدرت و ثروت و شهرت دنيايشان حاضرند هر حرفي را بزنند و هركاري را بكنند تا موقعيتشان حفظ شود.
مگر بارها و بارها در اخبار روزانه سايتهاي خبري و روزنامه ها نديده اي ونشنيده اي كه برخي از... وبادمجان دور قاب چينهاي دولتي و مجلسي و غيره,چگونه در جلوي روي جناب هاشمي با تعاريف و تمجيدهاي غلو آميز و پاچه خواري از ايشان با عناوين دهن پركن و گول زننده و اغفال كننده ياد كرده و ايشان را به فلان و بهمان تشبيه نموده براي جناب ايشان شعر هم از خودشان در كرده اند!!اند و حضرت ايشان هم نه تنها از اين تعاريف و تمجيدها ناراحت نشده بلكه با لبخند حاكي از رضايت با اين افراد ...برخورد كرده و .....
بهتر نيست امثال شماها يك مقدار واقع بين تر باشيد و بيشتر ازاينها به عقل و وجدانتان رجوع نماييد؟؟...
نتيجتا" اين جماعت احساس مي كنند براي حفظ و افزايش بيش از پيش منافع اكثرا" نامشروع خود بايد دنباله رو امثال هاشمي باشند.
Iran, Islamic Republic of
کرسنت استات اویل فتنه ساندویچ نیک آهنگ کاسبی تحریم....
شما چرا اینچنین سینه چاک شدی؟!
مجید
مثل اینکه یادت رفته رییس دانشگاه آزاد چطوری از آقای هاشمی تعریف کرد و حتی دست اونو هم بوسید در حالی که آقای هاشمی فقط لبخند میزد!!!
اصلا قابل قیاس نیستند این عالم بررگوار با اون شخصی که اسم برده شد.
Germany
دو تا رونوشت واسه آشیخ علی اکبر بفرستید!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای تربیت این اقا متاسفم
ایرانی دلسوز
همین علامه ای بزرگوار وقتی از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت کردند مورد هجوم ارازل و اوباش قرار گرفت. بطوریکه از آن روز به بعد دیگر خطبه ای در نماز جمعه قم نخواند و خداحافظی کرد.
امیر
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم می فرمایند: لَوْ مَشی رَجُلٌ اِلی رَجُلٍ بِسِکّینٍ مُرْهَفٍ، کانَ خَیراً لَهُ مِنْ اَنْ یُشّی عَلَیْهِ فِی وَجْهِهِ.
اگر مردمی با کارد برنده و تیزی به سراغ مردی بروند، برای او بهتر است از اینکه در پیش رو، مدحش را بگوید.
هلاکت فرمودند یعنی این!
امیرمؤمنان علیه السلام می فرماید: کَثْرَةُ الثّناءِ مَلَقٌ یَحْدُثُ الزَّهْدَ و یُدْنی مِنَ الْعِزَّةِ.
بسیار ستایش کردن از افراد، چاپلوسی است که تکبر را سبب می شود و شخص را از عزت دور می سازد.
پیامبراکرم صلی الله علیه و آله وسلم در نکوهش چاپلوسی و مدح بی جا می فرماید: «اَحْثُّوا التُّرابَ عَلی وُجُوهِ الْمَدّاحینَ؛ به صورت چاپلوسان و مدحان خاک بپاشید».
مع الاسف جامعه امروز ما مملو از چاپلوسی و تملق شده است
حدیث زیبایی بود. احسنتم
اینگونه افراد که از تعریف کردن خود در جمع دیگران ناراحت می شوند نشان از روح بلندشان را می رساند. کسی که قلبی برای خدا و رضا حق فعالیت کند تعریف از مردم برایش آزار دهنده است.
اگر همه جلوی چاپلوسی را بگیرند مخصوصا مسئولین انوقت راحت میشه انتقاد ونصیحت کرد
م
United Kingdom
سیستم اداری ما کلا چاپلوس محور طراحی شده و بعد از سی سال که از انقلاب می گذرد هیچ استاد و عالمی در جهت اصلاح ان که هیچ حتی در جهت نقد ان هم بر نیامده است ورسانه ها نیز متاسفانه از پرداختن به این بلیه که اتفاقا نهادینه شده و فعل زشتی است که تحت پوشش ادای احترام در ساختار نامه نگاری ما نیز کاربردی شده و در در نهادهای دولتی وغیر دولتی مورد توصیه و حتی اموزش است نمی پردازند . مثلا .
نامه نگاری به مقام پایین دست : سریعا اقدام نمایید . نامه نگاری به مقام هم شان اداری : لطفا اقدام نمایید . به مقام بالاتر : خواهشمند است مساعدت نمایید . به مقام خیلی بالاتر : مستدعی است بذل محبت فر موده مساعدت ممکن را دستور فرمایید ...
وبا تقدیم سلام واحترام به .......... خدا را شکر که ........... جسارتا اگر ممکن است دستور فرمایید تا به این حقیر بذل محبتی صورت گیرد و...مستدعی است نسبت به ......... !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این طرز نامه نگاری دال بر چاپلوس محوری نیست چاپلوسی مال دربار کثیف انگلیس است که در عصر ارتباطات و عصر آزادی و دموکراسی هنوز به سبک قرون وسطی اداره می شود ... این نامه نگاری حاکی از فرهنگ و ادب این کشور بزرگ و انقلابی است .. و البته تعریف کردن از فرد در حضور خودش بر اساس روایات پسندیده نیست ....
درود بر آیت ااه جوادی آملی
Iran, Islamic Republic of
رفتار این عالم درس عملی اخلاق اسلامی است.
United States
اقاي جوادي املي در طهارت روح و قوت ايمان كم نظير است
حسام الدین
آن هلاکتی را که آیت الله جوادی آملی روحی فداه خوفش را دارند متاسفانه بعضی خواص دچارشده اند.