شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۱
مستند «فرمانده ۷۶» از شبکه یک سیما پخش می‌شود

هشدار فرمانده ایرانی به ناو آمریکایی

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 439039
مستند «فرمانده ۷۶» با موضوع تدابیر فرماندهی کل­ قوا در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تعیین مأموریتهای راهبردی، اقتدارآفرین و امنیت‌ساز در عرصه دریا و دریانوردی و پهنه آبی کشور، جمعه، ۳۰ مردادماه بعد از خبر ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
هشدار فرمانده ایرانی به ناو آمریکایی
به گزارش جهان، در این مستند ۴۸ دقیقه‌ای که شنبه ۳۱ مردادماه نیز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پنج سیما بازپخش خواهد شد، ناوشکن جماران که از افتخارات بخش تحقیقاتی و مهندسی نیروی دریایی ارتش است، به مأموریت در آبهای آزاد اعزام می‌شود و روایتی از حضور در آبهای بین المللی با هدف تأمین امنیت، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی شکل می‌گیرد.

 

مستندسازی سخنان رهبر انقلاب در خصوص مأموریتهای نیروی دریایی و نشان دادن اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بر اساس تدابیر و راهبردهای ایشان از اهداف و محورهای اصلی مستند «فرمانده ۷۶» است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000439/nf00439039-1.jpg

کار تولید این مستند بر اساس طرحی از روح الله عبادی، به کارگردانی حمید شعبانی و تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی در موسسه فرهنگی «اکسیر پژوهش» از سال ۹۱ آغاز و در سال ۹۴ به پایان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ازقول سردارسلیمانی اگرقرار باشدازاین هم نزدیکترخواهیم شد