دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵
۱۶

فروپاشی‌خانوادگی‌فراری‌ها/واحدی طلاق داد،حقیقت‌جو طلاق گرفت

حقیقت‌جو طلاق گرفت
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 438738
فروپاشی‌های خانوادگی میان فراری‌های ضدانقلاب در حالی است که از گوشه و کنار خبر از طرح‌های دیگری در راستای عضوگیری از داخل ایران برای فعالیت در شبکه‌های سلطنتی چون بی‌بی‌سی به گوش می‌رسد.
فروپاشی‌خانوادگی‌فراری‌ها/واحدی طلاق داد،حقیقت‌جو طلاق گرفت
به گزارش جهان به نقل از اتاق خبر ۲۴، آوازه فعالیت و خوش خدمتی‌های فراری‌های ضد انقلاب که به خدمت اربابان بیگانه در آمده‌اند از همیشه وجود داشته است و پررنگ‌تر شدن این مسئله پس از فتنه ۸۸ در قامت جذب از افراد رسانه‌ای بیشتر بوده است که با فرار و پناهندگی به سرویس‌های بیگانه تنها منابع درآمدشان سخن گفتن و قلم زدن علیه نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

مجتبی واحدی یکی از همین روزنامه نگارانی بود که پس از انتخابات ۱۳۸۸ از ایران فرار کرد و در حال حاضر به آمریکا پناهنده شده است.

این فراری ضد انقلاب مدتی تلاش کرد به صدای آمریکا نزدیک شود اما پس از ناکامی به سلطنت طلبان و گروهک‌های برانداز تاریخ گذشته نزدیک شده و به عنوان عنصر درجه سوم در خدمت این گروه‌ها قرار گرفت و در مدت کوتاهی ادبیات آن ور آبی را پیشه کرد و در خدمت ضد انقلاب‌ها قرار گرفت.

*مجتبی واحدی همسرش را طلاق داد

داعیه داری مجتبی واحدی در مورد آزادی و سخن پراکنی‌های وی علیه اسلام و قوانین تعریف شده جمهوری اسلامی ایران به اتهام ایجاد محدودیت ادامه یافت در حالی که از سوی دیگر شنیده شده است، اخیرا همسر وی نیز که مدتی است، کشف حجاب کرده، با سقوط اخلاقی خانواده‌اش به دنبال برخی آزادی‌های غیر مشروع و عجیب دیگر رفته و سرانجام واحدی وی را طلاق می‌دهد تا ننگ تناقض در گفتار و رفتارش را به ثبت برساند.


*متارکه فاطمه حقیقت جو از همسرش به دلیل خیانت

از سوی دیگر فاطمه حقیقت جو نیز که پس از فرار از ایران به تبیین موضع گوناگون علیه ایران پرداخته و بار‌ها نسخه حکومت غیر دینی در ایران را پیچیده است، به دلیل خیانت مجبور به متارکه و جدایی از همسرش - محمد تهوری – شده است.

فاطمه حقیقت جو که اولین نماینده مجلس ششم بود، به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه‌های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

وی پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و به توصیه دوستان آمریکایی‌اش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.


این فراری ضد انقلاب در مصاحبه‌ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخت و حجاب را با عفت بی‌ارتباط دانست!

*ازدواجی که به دستور تشکیلاتی منافقین رقم خورد

محمد تهوری خبرنگار روزنامه ایران که یکی از حلقه‌های وصل به گروهک تروریستی منافقین بود به دستور سرکردگان گروهک با فاطمه حقیقت‌جو (نماینده وقت مجلس) روابط عاطفی برقرار کرده و سپس با دستور تشکیلات با وی ازدواج کرده بود.

حقیقت‌جو که زمینه‌های رفتارهای رادیکال را در خود داشت پس از ازدواج تشکیلاتی با تهوری پتانسیل خود در این زمینه را به خدمت رهنمودهای گروهک تروریستی منافقین در ‌آورد اما اکنون طلاق این دو نفر حکایت از آن دارد که همسر وی (عضو منافقین) با پایان یافتن ماموریت خود در ازدواج با حقیقت جو و تبدیل شدن حقیقت جو به مهره سوخته، به سراغ مهره‌های جدیدی خواهد رفت.

* عضوگیری از داخل ایران برای فعالیت در شبکه‌های ضد انقلاب

فروپاشی‌های خانوادگی میان فراری‌های ضد انقلاب در حالی است که از گوشه و کنار خبر از طرح‌های دیگری در راستای عضوگیری از داخل ایران برای فعالیت در شبکه‌های سلطنتی چون بی‌بی سی به گوش می‌رسد.

مستندات حکایت از آن دارد که آمریکایی‌ها به طور معمول رفتاری «خیریه‌ای» با پایگاه «صدای آمریکا» داشته‌اند، به این ترتیب که طرح‌های آن‌ها برای عضوگیری از داخل ایران کور بوده و جایابی برای نیروهای رسانه‌ای مستعد، از طریق ورودی‌های دریافتی دفا‌تر ترکیه و دوبی سفارت آمریکا، صورت می‌گیرد. نتیجه اینکه VOA مملو از زباله‌های سیاست ایران بدون کمترین بهره‌مندی از تخصص و تعهد کاری شده است. به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی «آلن ایر» سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در تلاش برای ارتباط‌گیری مستقیم با خبرنگاران و تحلیلگران فعال رسانه‌های ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای نیز، پر کردن خلأ مذکور و سامان‌دهی به وضعیت صدای بی‌طرفدار آمریکا بوده است.

* مسعود بهنود؛ مدیر میدانی جذب نیرو در شبکه سلطنتی بی‌بی سی

مدیریت میدانی جذب نیرو در شبکه سلطنتی بی‌بی سی بر عهده «مسعود بهنود» ضد انقلاب فراری است. عامل چندجانبه‌ای که از یک طرف قرابت گفتمانی خود با «م ـ ه» و جریان سیاسی حامی وابسته به خانواده وی را حفظ کرده و از طرف دیگر «خدمت زیر سایه ملکه» را با استعدادیابی و پایش از دور عناصر رسانه‌ای فعال در رسانه‌های زنجیره‌ای ایران برعهده دارد. وی با ارائه کدهای تخصصی در برنامه‌های روزانه و هفتگی، یک شوی بازاریابی را به راه انداخته است.

این در حالیست که آخرین دوره عضوگیری پایگاه‌های رسانه‌ای و اطلاعاتی خارجی از داخل ایران پس از فتنه ۸۸ صورت گرفت اما با این تفاسیر آیا تضمینی برای تبدیل نشدن فراری‌های جدید به حقیقت جو‌ها و واحدی‌ها وجود دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی
ظاهرا بعضی ظرفیت زندگی پاک و بی پیله را ندارند و این سرمایه بازگشت نا پذیر عمر را بی ارزش و مزد ارزشمند در خدمت شیاطین خواهند بود تا به جهنم موعود برسند
ج
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد باور داشته باشید
از مهاجرانی چه خبر !?
Romania
فراریان بعد از پناهندگی جز نوکری حلقه به گوش امریکای جانی و صهیونیست کودک و غاصب تبدیل به مهره سوخته و سپس به گوشه ای پرت و حق اعتراض را هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
انتهای جاده اصلاح طلبی!
ایرانی
آخر وعاقبت خیانت به دین و مملکت همین است.
Iran, Islamic Republic of
منبع خبر رو ذکر نکردید.
شهروند
Romania
منبع خبر اگه هم درست باشد زندگی خصوصی افراد ارتباطی به زندگی سیاسی ندارد...چه بسا طلاق برای همه ما ممکن است بیافتد
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروند ، آدم سیاسی بخش خصوصی ندارد و باید پاسخگو باشد مگر آنکه تبرئه نماید
عبدالله
درسته که احتمال طلاق برای هر زوجی امکان دارد اما این زوجها خودرا راهنما و لیدر نجات ایرانیان میدانستند.
اینها بقول دروغ خودشان رفتند که تا آزادی خلق مبارزه کنند و پیروزمندانه برگردند. اما در زندگی 2 نفره خودشان رفوزه شدند
Estonia
وِلَه کن آقا وِلَه کِن
واقعا شما به قیامت اعتقاد دارید که اینجوری از مسایل خانوادگی دیگران سو استفاده سیاسی می کنید و اینجوری تهمت می زنید؟
علی
اتق اله
وارد زندگی خصوصی مردم نشوید
از خدا بترسید
مگر همین ادمهای مذهبی کم طلاق دادن
بخدا از مذهبی بودن خودم شرم میکنم که شما که داعبه حزب الهی بودن دارید وادد زندگی خصوصی مخالفین میشین
طلبه
طلاق برای همه هست ، این همه آمار بالای طلاق در ایران نشانگر خیلی چیزها است ، یاد بگیریم اگه قرار شد به کسی هم انتقاد کنیم منطقی ، به دور از توهین باشه ، بهترین الگو هم خود آقاست
حاج آقا طلاقي در كار نبوده اينها صحت نداره از ديروز چند بار اعلام شده صحت نداره ولي عزيزان درج نمي كنند.
United Kingdom
آزاد مرد باشید
زنیدگی خصوصی خانوادگی یه نفر چه ربطی به سیاست داره؟!!!!
علی
امثال واحدی و حقیقت جو افرادی مزدور و بی ریشه هستند که به راحتی برای رسیدن به امیال شیطانی خود به هر جایی متوسل میشوند و دیر یا زود خواهند فهمید که هر چه داشته اند بر باد داده اند و نصیبشان از دنیا مانند همان گربه خانگی است که همه چیزش مطابق میل است و خورد و خوراکش خوب . اما ارزو خواهند کرد که ای کاش اخرتشان مانند گربه باشد و یا حتی خیلی کمتر اما هیهات