پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳
شعار علیه پرسپولیسی‌ها این‌ بار از بلندگوهای ورزشگاه!

حاشیه‌های دیدار سپاهان و پرسپولیس

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 438528
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، کم تر از یک ساعت دیگر دیدار سپاهان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و این در حالی است که گنجایش ورزشگاه تقریباً پُر شده و تنها حدود هزار نفر دیگر برای ورود هواداران جا هست.

*قبل از آغاز تمرین تاکتیکی دو تیم مدیر تدارکات تیم سپاهان بر روی توپ‌های مخصوص این باشگاه علامت‌گذاری کرد تا این توپ‌ها با توپ‌های پرسپولیسی‌ها تداخل پیدا نکند.

*یکی از لیدرهای سپاهان از بلندگوهای ورزشگاه هواداران این تیم را ترغیب به تشویق این تیم کرد و جالب اینکه از بلندگوهای ورزشگاه علیه پرسپولیسی‌ها شعارهایی پخش شد که بعضاً‌ ناخوشایند بود.

*هواداران پرسپولیس همچنان با شدت زیادی تیم خود را تشویق می‌کنند و هنوز کُری‌خوانی بین هواداران دو تیم وجود دارد. در این بین سپاهانی‌ها چندین شعار را علیه پرسپولیسی‌ها به کار برده که این موضوع واکنش پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

*هواداران سپاهان تیم خود را با شعار«سپاهان باغیرت» تشویق کردند.

*چند بنر با مضمون حمایت از سپاهان در ورزشگاه بر روی فنس‌ها نصب شده است.

*در حالی که لباس‌های ویژه حراست ورزشگاه و مأموران نیروهای انتظامی طراحی شده است امروز یگان‌ویژه با لباس‌های مخصوص خود در ورزشگاه حضور پیدا کرده این موضوع جالب توجه است.

*شهاب گردان به عنوان اولین بازیکن وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت، جالب اینکه پرسپولیسی‌ها او را هو کرده و طرفداران سپاهان با شعار «عقاب آسیا» او را تشویق کردند.

*یک عروسک شیر که نماد باشگاه سپاهان است همزمان با گردان به زمین آمد و در ورزشگاه دور افتخار زد جالب اینکه با ورود دروازه‌بان‌های پرسپولیس این شیر به سمت آنها رفته و به آنها خیر مقدم گفت در نهایت با ورود هر دو تیم به زمین و شلوغ شدن زمین مسابقه یکی از مأموران نیروی انتظامی این شیر را از زمین بیرون کرد که البته در ابتدا با ممانعت وی مواجه شده و سپس از زمین بیرون رفت.

*یکی از مسئولان مسابقه در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و نسبت به حضور خبرنگاران در این جایگاه حساسیت ویژه‌ای را به عمل آورد.

*چند دقیقه پس از ورود گردان، ابتدا رحمان احمدی دیگر دروازه‌بان سپاهان و سپس گلرهای پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*بازیکنان سپاهان از ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه با لباس‌های یک دست سفید و پرسپولیسی‌ها دو دقیقه بعد با لباس‌های یک دست بنفش برای گرم کردن به زمین مسابقه آمدند. سه داور مسابقه نیز با لباس نارنجی در حال گرم کردن هستند.

*یک دوربین هلی‌شات که به منظور گرفتن تصاویر بالای ورزشگاه تعبیه شده است قبل از مسابقه به صورت امتحانی به پرواز درآمد.

*علی کریمی هافبک سپاهان که هفته گذشته گل پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن را به ثمر رساند به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفته و از بلندگوهای ورزشگاه تشویق شد.

*عروسک شیر نماد باشگاه سپاهان که از زمین مسابقه بیرون شده بود به روی سکوها آمده و با هواداران عکس سلفی گرفت.

*گردانی، عقیلی، سرلک، نویدکیا، خلعتبری، کرمی، علی کریمی، شریفی، غفوری،‌ حاج‌صفی، شهاب گردان یازده بازیکن سپاهان در بازی امروز هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
دم مسولیین اصفهانی واستقلالی گرم ،خوب پرسپولیس داغون کردن،دل ما دشمنای پرسپولیس شاد کردن
یه ایرانی
واقعا برا مملکت بایدگریه کرد که یه مسول بااحساس 20میلیون نفر بازی میکنه
بوشهری
پرسپولیس عشق من،خدا تورو از آفت دشمنانت رهایی بده،خدا از سر دشمنات نگذره