جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

چند درصد مردم با مقابله با آمریکا موافقند؟

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 438435
مشهد-معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه و مسئول هیئت امنا و ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام گفت: بر خلاف تبلیغات سوء دشمن نظر سنجی ها نشان می دهد ۸۰ درصد مردم ایران خواستار ایستادگی و مقابله با آمریکا هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محد حسین نجات روز چهارشنبه در دومین همایش سراسری هیئت جوانان و نوجوانان عاشورایی کشور که در تالار مجتمع فرهنگی امام رضت(ع) با حضور نمایندگان ۳۱ استان برگزار شد با بیان اینکه برخی از افراد امروز مدعی هستند که ۳۰سال مبارزه با آمریکا اشتباه بوده است و به همین دلیل ۳۰ سال ما عقب هستیم اظهار داشت: تفکر این افراد کاملا اشتباه است و نشان می دهد آنها دشمنی استکبار را به خوبی درک نکردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این تفکر بر خلاف تبلیغات سوء دشمن در اقلیت قرار دارد افزود:در نظر سنجی که اردیبهشت ماه امسال توسط بسیج صورت گرفت ۹۰درصد مردم با مبارزه با اسرائیل و ایستادگی در مقابل این رژیم و درمقابله با آمریکا۸۰درصد موافق بودند.

توپخانه دشمن در شبکه های اجتماعی مستقر شده است

وی با تاکید بر این موضوع نباید فکر کرد که جنگ تمام شده است افزود: در حال حاضر توپخانه دشمن در شبکه های اجتماعی و ماهواری مستقر شده و جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمن با پیروزی انقلاب، نبرد و جنگ سخت را در پیش گرفت اما پاسخ دندان شکنی دریافت کرد و به خوبی دریافت که این ملت در برابر زورگویی حاضر به تسلیم نیست و از آرمان های انقلاب تا پای جان دفاع می کند.

وی ادامه داد: پس از اتمام جنگ دشمن با شیوه ای جدید که به آن جنگ نرم اطلاق می شود به رویارویی با ارزش های اسلامی و انقلاب پرداخته است.

نجات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ابزار جنگ نرم اظهار داشت: ماهواره و به دنبال آن جاذبه های جنسی و بی اعتنایی به دین و اعتقادات اخلاقی و انسانی در شبکه های اجتماعی از ابزار دشمن است که همچون توپخانه دررویارویی با اعتقادات مذهبی و جوانان ما توسط دشمن به کار گرفته می شود.

جنگ مذهبی

نجات ادامه داد:دشمنان اسلام امروز جنگ رابه میان مسلمانان کشانده اند و جنگ امروز جنگ اسلام با اسلام است که در منطقه نمایان است.

وی افزود: ازدرگیری در سوریه گرفته تا لبنان و فلسطین و عراق مشاهده می کنید که تمامی دسیسه ها برای ایجاد آشوب بر محور اختلافات مذهبی گذاشته شده است و لذا اتحاد و یکپارچگی مسلمانان می تواند یک شبه بساط دشمن را جمع کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد دامن زدن به اختلافات مذهبی و به ویژه تحریک اهل سنت برای رویارویی با شیعیان است افزود: دشمن از این موضوع غافل است که اهل سنت ایران با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست و همانطور که همیشه مشاهده شده است در تمام انتخاباتی که تا کنون در کشور برگزار شده آرای انتخاباتی استان های سنی نشین از جمله سیستان بلوچستان بیشتر بوده و سال ها است که مردمان این دیدار در سایه وحدت و همدلی با شیعیان زندگی مسالمت آمیز داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
خواهشا شما نظر سنجی نکنید بگذارید مثل نود وبدون دستکاری مردم نظرشان را بگویند تا مشخص شود چند درصد مردم موافق هستند درهر صورت شما که مطمین هستید بگذارید مردم مستقیما نظرشان را بگویند
این آمارها اگه درست بود دکتر سعید جلیلی سال 92، 4میلیون رای نمی آورد.