پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۷

"من، مسئولیت این جرم بزرگ را می پذیرم!!"

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 438406
مجله ایده آل، تیتر یک و عکس روی جلدش ، تتلو می شود وهیچ کس دم از زیرزمین و سوءسابقه نمی زند! اما اگر همان تتلو برای انرژی هسته ای بخواند و ارزش ها،یقه ی ارتش را میگیریم که چرا با خواننده زیرزمینی همکاری کردیو اثری به این فاخری برای فرهنگ کشور تولید کردی؟ اصلا ارشاد چطور به این مجله مجوز می دهد ولی به آن کلیپ نه؟! فرق این دو کجاست؟!
به گزارش جهان، میثم محمدحسنی از دست اندرکاران تهیه کلیپ انرژی هسته ای با خوانندگی امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو یادداشتی با عنوان "من، مسئولیت این جرم بزرگ را می پذیرم!!" در حزب الله سایبر منتشر کرد.

این سایت در ابتدای متن نوشته است: هجمه های اخیر توسط رسانه ها و برخی اشخاص پیرامون موضوع کلیپ هسته ای امیرحسین مقصودلو(تتلو)، میثم محمد حسنی را بر آن داشت تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد؛ در ذیل یادداشت وی را در این زمینه می خوانیم.

کشور عجیبی داریم!!

موسیقی رپ یک روز خوب است و حلال،یک روز بد است و حرام!یک روز تیتراژ خندوانه و خیلی برنامه های دیگر است و روزی اگر برای انرژی هسته ای استفاده شود،حرام می شود!!

کشور عجیبی داریم!!

وقتی یک خواننده پر طرفدار می آید و برای آرمان های انقلاب می خواند ، می شود پاچه خوار نظام و رژیم!! و از آن سو اگر بازیگری برهنه شود و بی شرمانه تصاویر عریانی خودش را منتشر کند،میشود آزادی اندیشه و نباید گفت که بالای چشم ات ابروست!

کشور عجیبی داریم!!

وزارت فخیمه ارشاد به جاسوس های BBC مجوز فعالیت می دهد، برای آنچه که از قبل مشخص است و همه می دانند که چه خواهد شد.اما امثال حامد زمانی و امیر تتلو که برای ارزشی خواندن ،روزانه چند هزار فحش می خورند،هنوز موفق به دریافت مجوز نشده اند.

کشور عجیبی داریم!!

مجلس سریعا برای برای یک کلیپ به نام انرژی هسته ای جلسه تشکیل می دهد و خط و نشان می کشد! از آن طرف فلان خواننده و کارگردان و...بارها بر علیه انقلاب ، تولید میکند و فیلم می سازد و...و مجلس حرکتی از خود نشان نمیدهد...

کشور عجیبی داریم!!

اگر کسی مثل تتلو از گذشته خودش ابراز ندامت کند و برای ارزش ها بخواند،تا ابدالدهر به او شک داریم که برای چه و کدام منفعت ابراز ندامت کرده؟آیا اگر چون اویی، برای رئیس جمهور محترم خوانده بود، زودتر به منافع شخصی اش نمی رسید تا اینکه برای انرژی هسته ای و شهدا بخواند؟!

کشور عجیبی داریم!!

آقا فرمود: «در برخورد با مسائل تهاجم فرهنگی،پدیده را در اول ورود و حتی قبل از ورود باید بشناسیم،اگر یک فکر و روش در دنیا دارد رایج می شود،پیداست که به اینجا هم خواهد آمد.دنیا،دنیای ارتباطات است،نمیشود حصار کشید!»

اما از آن طرف خیلی ها هنوز بر سر حلال یا حرام بودن موسیقی مانده اند.چه رسد به اینکه برنامه ای برای موسیقی های نوظهور داشته باشند.

کشور عجیبی داریم!!

مجله ایده آل، تیتر یک و عکس روی جلدش ، تتلو می شود وهیچ کس دم از زیرزمین و سوءسابقه نمی زند! اما اگر همان تتلو برای انرژی هسته ای بخواند و ارزش ها،یقه ی ارتش را میگیریم که چرا با خواننده زیرزمینی همکاری کردیو اثری به این فاخری برای فرهنگ کشور تولید کردی؟ اصلا ارشاد چطور به این مجله مجوز می دهد ولی به آن کلیپ نه؟! فرق این دو کجاست؟!

به هر حال با همه عجایبی که در این کهن مرز و بوم دیده ام و اکنون به اوج خود رسیده است، به عنوان کوچکترین سوار سفینه ی هدایت گر انقلاب اسلامی، دست هر انسان آزاده ای که در پی نجات باشد را خواهم گرفت و به عرشه کشتی خواهم رساند. ولو عجایب این سرزمین با تلفن های پرایوت، تهدید کنند و برخی مسئولین محترم،تحریم!

از اهلبیت و رفتارش،از آقا و حرف هایش، آموخته ام که باید برای همه اقشار جامعه برنامه داشت .اسلام و انقلابی که برای هر نوع سلیقه، فکر و برنامه نداشته باشد، به درد جرز دیوار هم نمی خورد. پس لطف فرموده و زودتر ما را محبوس کنید. چرا که آزادی ما مترادف است با جذب حداکثری، ولو به مزاج بعضی ها خوش نیاید.

آزادی ما مساوی است با تولید، حرکت و.... وبرای برخی مرداب های راکد، صدای آب روان کر کننده است... پس زودتر سلول ما را آماده کنید.. فقط بی زحمت wifi هم داشته باشد.

امضا : میثم محمد حسنی
مسئول شکل گیری جرم بزرگی به نام کلیپ انرژی هسته ای
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان یا همان افساد طلبان یک بام دو هوا هستند و از خوانندگان آن ور آبی دعوت می کنند ولی وقتی خواننده ای بر علیه آمریکا بخواند یا توافق هیته به او حمله می کنند
عجب اصلاح طلبانی داریم !
حمله به اشخاصی مثل
حامد زمانی
خانم چرخنده
خانم بختیاری
تتلو
۰۰۰
gomnam
بسیار عالی آفای محمد حسنی تمام‌حرفاتون حرف دل مابود .‌خیلی محکم و با منطق نوشته بودید..واقعا بعضی رفتارها عجیب است.عجییییب.
سینا
حرف حق جواب نداره!
کشور ما درگیر دوگانگی های بسیاری شده و جرات نشان دادن خیلی از واقعیت های حدااکثری جامعه مان رو هم نداریم حتی صدا و سیما ما قادر نیست 5 دقیقه از انبوه جمعیت شهری ما فیلم بگیره و در تلویزیون بدون سانسور پخش کنه! البته زمانی که انتخاباتی راه پیمایی در کار باشه این کار رو میتونن بکنن!
فاطمه
آقای زمانی که سال ها توی این کارن و کلی فحش خوردن هیچ حمایتی نشدن..حالا جناب تتلو با خوندن یه کار ارزشی که معلوم نیست از سر هوس بوده یا چیز دیگه این همه حمایت میشه..به نظر من تتلو با اون ظاهرش هنوز عوض نشده حالا چه جوری اجازه رفتن بالای ناوگان گرفته خدا میدونه ...
خواننده ارزشی که برای من ارزشی بودنش ثابت شده آقای زمانیه...
رحیمی
United States
احسنت بر آقای حسنی... کاش این نگرش عمیق و این احساس مسئولیت که این بزرگمرد داره ،وزارت ارشاد ما نیز داشت.
رضا
شاید کسی هرگز مرا نشناسد شاید سالهای دفاع مقدسی که جنگیدم چون یک بسیجی ساده بودم به چشم نیاید سردار نامدار که نبودم یک بسیجی مانند هزاران بسیجی جوان و دانش آموز آن دوران اصلا من نمیخواهم که به چشم ببایم عهدی با خدا داشتم وخود را در بیعت مولا قرار دادم چه امامی مثل روح الله وچه آقای مثل این امام ،،،،در بیعتم تا ابد تا روز رستاخیز اگر در عهد ظهور هم دستور برخواستن از خاک دادند برخواهم خواست شمشیر ی بدست باز آماده قیام من بسیجیم تا ابد در کنار هرکس که در بیعت باشد نگران هیچ نباشید از هجمه ها نترسید باید به تو به من هجمه کنند اگر برای تو بخاطر تجلیل از انرژی اتمی کف بزنن شک میکنم ،تو در کنار خودت ما را ببین در گروه دشمن آخرین صف آنان را، نگران نباش که میدانم برای خودت نگران نیستی به تتلو وهر آن کس که خواست توبه کند واقعی ،،،،بگو ما بسیجیان اول انقلاب بسیار توبه کننده دیدیم که عاقبت بخیر شدن از شهدا شدن، چون از ابراز عقیده نترسیدن نترس ما در کنارت هستیم تا وقتی که تو هم در بیعتی ،،،،یاعلی باز بخوان بزار غمهای عالم در نگاه ما کوچکتر شوند ما در کنارت هستیم
نرگس
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست گفت.