جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 437869
دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با برد پرسپولیس همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم به جز ایمان صادقی با ۱۰ بازیکن جدید مقابل مس کرمان بازی کرد. رضا خالقی‌فر، محسن بنگر، محمد انصاری، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، هادی نوروزی، محسن مسلمان، محمد رحمتی، بنگسون و علی فاطمی ۱۰ بازیکن تعویضی تیم پرسپولیس در نیمه دوم بودند.

* تیم مس هم در این بازی با تعویض‌هایی به بازی آمد که مهمترین آنها حضور افشین اسماعیل‌زاده هافبک سابق پرسپولیس در ترکیب تیم مس بود که همچنین کیوان امرایی هم در این بازی برای مس در نیمه دوم به میدان آمد.

* داوری این بازی به خصوص در نیمه دوم به قدری ضعیف بود که بارها صدای بازیکنان مس کرمان درآمد. اوج اشتباهات داوری در نیمه دوم زمانی بود که دروازه‌بان تیم پرسپولیس بر روی مهاجم مس خطای محرزی انجام داد و داور در عین ناباوری خطا اعلام نکرد که این تصمیم وی با اعتراض بسیار زیاد بازیکنان کرمانی روبرو شد.

* مرتضی‌ قدیمی‌پور دروازه‌بان پرسپولیس در این بازی در نیمه دوم به جای ایمان صادقی به بازی آمد.

* هواداران تیم پرسپولیس در این بازی کریم باقری مربی این تیم را بیش از سایرین تشویق کردند.

* از این دیدار تصویربرداری شد تا سرخ‌پوشان با نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا شوند.

گفتنی است این دیدار تدارکاتی با تک گل امید عالیشاه که در نیمه اول و در دقیقه ۸ به ثمر رسانده بود به پایان رسید تا سرخ‌پوشان پیش از بازی مقابل سپاهان برد روحیه‌بخشی به دست بیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
در بازی دوستانه اینقدر خشن بازی کردن و جانب داری باشد در رقابت چه می شود؟