جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳
توسط سازمان حمایت ؛

دستور گرانی روغن نباتی صادر شد

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 437182
با موافقت سازمان حمایت، قیمت انواع روغن نباتی ۵ درصد گران شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش ۵ درصدی قیمت انواع روغن نباتی موافقت کرد، این در حالی است که تولیدکنندگان روغن نباتی خواستار افزایش این کالای مصرفی به میزان ۱۰ درصد بودند.

محمد شریعتمداری معاون اجرای رئیس جمهور چندی پیش با ابلاغ مصوبه ای، تصمیم گیری در خصوص تمامی افزایش قیمت‌های کمتر از ۶ درصد را به سازمان حمایت واگذار کرده بود.

پیش از این یک بار افزایش قیمت روغن نباتی در ستاد تنظیم بازار مصوب شد که البته اجرایی شدن آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول گردید اما در روزهای پایانی این ماه، مصوبه معاون اجرایی رئیس جمهور افزایش قیمت مصوب را ملغی کرد و اکنون بار دیگر سازمان حمایت با این افزایش قیمت موافقت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
واقعا چه رویی دارد این دولت و اذنابش و چه انتظاراتی جهت حمایتهای مردمی از خودش دارد.آخر مردم با چه انگیزه ای از شماها حمایت کنند؟به یکی گفتند بیا برویم فلانجا....گفت به خاطر راه نزدیکت ؛ قیافه ی جذابت ؛ پول زیادت ؛ زبان خوشت ؛ رفتار نیکت ؛ گفتار نیکت ؛ کردار نیکت؟ آخر به خاطر چه چیزت؟....
این هم از نتایج رفع تحریم ها و وعده نان را بر سفره مردم آوردن.
بس جای مصرف کنند کجاست