پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۸
طرحی که فقط روزنامه‌های اصلاح‌طلب دیدند!

تیترهای دروغین برای طرح «فرش قرمز» خونین

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 436295
روزنامه‌های اصلاح‌طلب طرح گرافیکی‌ یکی از نهادهای زیرمجموعه شهرداری تهران که در هیچ یک از بیلبوردهای شهر تهران نصب نشد را بهانه‌ای برای هجمه به شخص محمدباقر قالیباف قرار دادند.
تیترهای دروغین برای طرح «فرش قرمز» خونین
به گزارش جهان، روزنامه شرق روز پنج‌شنبه در گزارشی با استناد به یک طرح گرافیکی که در انتقاد به ورود فابیوس طراحی شده بود، مطالب تندی را علیه شهرداری تهران منتشر کرد.

پس از این گزارش، روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جوابیه‌ای به دفتر این روزنامه ارسال کرد که این روزنامه اصلاح‌طلب، امروز شنبه آن را در صفحه اصلی خود چاپ کرد.


سازمان شهرداری تهران در جوابیه خود تصریح کرد که درخصوص ورود وزیر امور خارجه فرانسه به تهران هیچ بنر، پلاکارد و یا بیلبوردی در اماکن و جایگاه‌های متعلق به شهرداری تهران نصب نشده است و تصویر مورد استناد روزنامه شرق تنها یک طرح گرافیکی بوده که در هیچ نقطه‌ای از شهر هم نصب نشده است.

روابط عمومی این سازمان اضافه کرد که تصویر مورد استناد روزنامه «شرق» طرح گرافیکی برنامه اکران مستند «چند قطره خون» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی بوده، مستندی که مجوز اکران عمومی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم داشته است.

طبق جوابیه‌ شهرداری تهران، فرهنگسرای انقلاب اسلامی یکی از فرهنگسراهای زیر مجموعه سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران است که مأموریت ویژه آن بسط فرهنگ انقلابی در میان شهروندان تهرانی است. طبعا برداشت سیاسی از تک‌تک فعالیت‌ها یا جزئیات محتوای برنامه‌های مراکز فرهنگی- هنری زیرمجموعه شهرداری تهران با هدف سیاسی جلوه‌دادن کلیت شهرداری، رفتاری غیرحرفه‌ای و دور از انتظار است.

پس از جوابیه شهرداری تهران به گزارش روزنامه شرق‌، رورنامه آفتاب یزد دیگر روزنامه اصلاح‌طلب، بدون توجه به جوابیه شهرداری تهران، موضوع طرح گرافیکی فرهنگسرای انقلاب اسلامی را دستاویزی برای رسیدن به مطامع سیاسی خود قرار داد.

این روزنامه امروز شنبه ۹۴/۵/۱۰ در گزارشی قالیباف را به کارشکنی متهم کرد و بسیاری از مسائل ریز و درشت شهرداری تهران را به رای نیاوردن وی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ مرتبط دانست.


آفتاب در گزارش خود می‌نویسد: شکست در مقابل حسن روحانی برای قالیباف هضم ناشدنی بود و گویی تلخی این شکست هنوز بعد از دوسال همچنان زیر زبانش است چراکه از فردای شکستش روزی نبوده است که دست به کارشکنی و سنگ اندازی در مقابله با دولت یازدهم نزده باشد.

آفتاب یزد همچنین در ادامه مدعی می‌شود: شهردار تهران در روز ورود لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه با همان ترفند قدیمی خود و با هزینه از جیب مردم دست به نصب بیلبوردها و پلاکاردهایی با محتوای خون های آلوده، و موضع گیری های فرانسه در مذاکرات و همچنین مواضع این کشور در منطقه و خاورمیانه زد.

این روزنامه اصلاح‌طلب ادامه می‌دهد: قالیباف تاب دیدن عملی شدن شعارهای رقیب سیاسی اش را ندارد و شهرداری تحت ریاستش را بسیج کرده است که بر دولت منتخب ملت بتازد حال چه تفاوتی می‌کند این جنگ نرم نافی منافع ملی باشد.

طرح گرافیکی که روی هیچ یکی از بیلبوردهای شهرداری تهران نصب نشد

گفتنی است شهرداری تهران طی روزهای اخیر بنرهای حمایتی از تیم مذاکرده کننده هسته‌ای کشورمان را به طور گسترده روی پل های سطح شهر نصب کرده است.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی دستمان را تا آرنج هم آغشته به عسل کنیم و در دهان این جماعت اصلاح طلب و دولت مورد حمایت آنها بگذاریم باز هم گاز خواهند گرفت!
اشتباه قالیباف و امثال قالیباف همین بوده که فکر می کنند باید دستشون رو عسل کرد و توی دهن اصلاطالبانیست ها بکنند.
همین نوع رفتار ایشون هم بود که سبب شده بود بسیاری از اقشار ارزشی نظام حاضر نشوند به ایشون رای بدهند.
خدا رو شکر می کنیم که دکتر داره اینها را بیشتر می شناسه
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
ولشون کنید،بدجور عصبانی اند سر قضیه فابیوس،اومدو بی احترامیشو کردو اینارو هم که اینقدر ذوق زده از اون استقبال کردنو تحویل نگرفتو رفت،بهشون حق بدین یه جوری باید خودشونو خالی کنن دیگه،به اون مردک که نمیتونن چیزی بگن اولاند جون اتمام حجت کرده بود !!!!! میمونن دلسوزان داخلی.
یه مشت روزنامه ...!
محمد
فرض بز اینکه شهرداری این بیلبورد رو نصب کرده باشه تازه تکلیفشو انجام داده
Estonia
شما نمیخاد کاسه داغ تر از آش بشین. این آقا با اصلاحاتی ها رفاقت داره
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر قالیباف دمتون گرم که رنگ عوض نکردید و هنوزم به همون خطوط قرمز پایبندید.
دانشجو
یادش بخیر زمان دانشجویی چقدر با این گروه های بسیج و... به دفاع از اصلاح طلبی جدل میکردم.
خدا شاهده الان میفهمم
ژورنالیسم اصلاح طلبی = هوچی گری و فریب با زیباترین! ترفند
متاسفانه، حاصل عمیق ترین استراتژی فکریشون حل شدن ایران در نظام جهانی است.