پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۳

قتل پزشک اردبیلی و پیام اینستاگرامی وزیر

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 434965
بدنبال قتل پزشک اردبیلی که با انعکاس گسترده خصوصا در جامعه پزشکی همراه بوده است اینستاگرام هم وسیله ای شده است برای بیان نظرات در این باره که از وزیر و وکیل گرفته تا اقشار دیگر اجتماعی را شامل می شود.
به گزارش جهان به نقل از برنا، سید حسن هاشمی در زیر این تصویر نوشته است؛

این تصویر غم انگیز، در یکی از گروه های اجتماعی مربوط به همکاران پزشک منتشر شده بود. خبر درگذشت همکارمان، دکتر اصغر پیرزاده، به اندازه کافی تاسفبار هست. چه برسد که این اتفاق، به دست جوانی بیست و چند ساله افتاده و…

تا وقتی روابط اجتماعی نظام مند و مبتنی بر گفتگو شکل نگیرد، خشونت جای منطق می نشیند و آنگاه باید نگران بود که چنین فجایع تاثر برانگیزی، تکرار شود.

این حادثه تلخ و غیر انسانی که باید تقبیح شود، یک زنگ خطر جدی است. اما فراموش نکنیم که این حادثه، نتیجه بی توجهی به زنگ خطرهای جدی فراوانی است که چه بسا همه ما به آن کم توجه بوده ایم. اخلاق که بر زمین افتد، خشونت قد می کشد.

بعد از این حادثه تاسف بار، قضاوت شتاب زده برخی اشخاص و گروه ها؛ طرح شایعاتی که ممکن است رسیدگی را از روال قانونی و مسیر حقیقت منحرف کند، ربط دادن حادثه به فرایند حرفه ای “بیمار – پزشک” و توسعه یک درگیری شخصی (بنا به اظهارات دادستان محترم) به ناهنجاری صنفی و عمومی نیز چیزی جز “قتل اخلاق” نیست.

یقین دارم همکاران فهیم من که درد را خوب می شناسند، در تشخیص ریشه های این بلیه اجتماعی نیز به خطا نمی روند.

ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم دکتر پیر زاده، همکاران و دوستان ایشان و همه پزشکان خدوم این مرز و بوم، به اطلاع می رسانم تیم بازرسی وزارت بهداشت برای پیگیری ماجرا هم اکنون در اردبیل حاضر است و مقرر شده در اسرع وقت، گزارش کامل را به من ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از معلمی که به دست دانش آموزش به قتل رسید ، معلمی که از دانش آموز کتک خورد ، معلمی که از پدر دانش اموز کتک خورد و.... چه خبر ؟ آقای فانی با شما هستم !!!!
کارشناس حقوقی(قراردادی) سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره راه و شهرسازی فارس
شما معلمها که خوش بحالتون . ما کارمندان قراردادی و پیمانی و ... در ادارات راه و شهرسازی نه بیمه طلایی داریم و نه هزینه دکتر مارو میدن . خدا رو شکر کنید هم شما ها و هم بانکی ها و هم شرکت گاز و نفت و برق و اب خوش بحالتون کاش وزیر راه و شهرسازی هم یه کم به فکر معیشت ما بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
معلم های هم بسیاری شان قراردادی و پیمانی هستند.
ندید حاضرم جای خودم را با شما عوض کنم به همه حقوق و مزایا و امکاناتی که دارید و ندارید.
حقوق هفتصد هزارتومانی و تدریس در روستایی که به محل سکونت هشتاد کیلومتر فاصله دارد و بیمه طلایی که هیچ جا اعتبار ندارد و مزایایی که وجود ندارد.